Skocz do zawartości

gregoor

Pasjonat
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregoor

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

908 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gregoor

1

Reputacja

  1. ogarnąłem po części, przewód z prądem był złamany, skręciłem taką złączką ed elektrycznych przewodów. Ale jest jeszcze jedna kwestia. Sterować moge wyłącznie z drzwi kierowcy, przycisk w drzwiach pasażera nie działa. Wymieniałem miesiąc temu mechanizm szyby, mogłem coś spier$%^ić podłączając kostki... a może ich nie podpiąłem do przycisku... ? f*uck!
  2. Powiedz mi prosze, bo moze wiesz, drzwi do zwalenia, czy sama tapicerka drzwi, czy jak, nie moge tej gumy łączącej wyciągnąć a nie działa mi w prawych drzwaich regulacja szyb i oswietlenie ?
  3. Powiedz mi jak to zrobiłeś? Drzwi były zdjemowane? Czy obudowa drzwi i potem ta guma łącząca drzwi z budą, nie działa mi regulacja szyb i światła w prawych drziwach i chce sie za to zabrać, ale nie wiem jak ?
  4. Sorry że tak z d*py pytanie trochę, mam sprski xenonów, ale pompka spryskiwaczy nie działa (od kiedy mam auto) i tak się waham czy ją wymieniać, czy nie będę się później wkurzać, że napiera ciągle płynem po lampach, że dużo płynu zużywa. Jezdze raczej czystym autem i lampy nie są zabrudzone. Nie masz tak czasami że więcej z tym "problemu" niż pożytku?
  5. A mógłbyś pokazać na zdjęciu jak dokładnie to zrobiłeś? Będziemy wdzięczni
  6. A czy możesz pokazać fotkę dokładnie jak to zrobiłeś....?
  7. Cześć, mam 1.8T BFB, 163KM 2002r wypadaja zapłony, wszystko było sprawdzone, poza sterownikiem. Wygląda na to że moze to byc jego wina, bo oprócz wypadani zapłonow wyskakują tez inne bledy chwile po uruchomieniu. Sterownik był dłubany wielokrotnie coś tam się mogło rozsypać... Zmieniłem silnik na BEX - sterownik został mój od BFB - ale to raczej nie problem... Pytania: 1. Sprawdzenie czy to sterownik - przelozę inyy od BFB i sprawdze tak po prostu czy działa ok? 2. Od jakiego modelu bedzie pasował P&P - od każdego silnika o kodzie BFB czy mogę wrzucić od BEX-a? czy jak Prośba o pomoc i jako takie wyjaśnienie w miarę możliwości!
  8. A ja się podepnę Mam taki temat, żę nagrzeje sie do 90 i... z lewej strony (kierowca) dmucha nie gorącym powietrzem, po prostu ciepłym, natomiast z prawej lodowatym! podpowiecie co zrobić? Zima na dobre sie nie zaczęła a troche to uciążliwe PS podpowiedzi typu owijanie się kocem wiem wiem, skuteczne, ale wolałbym uruchomić ogrzewanie:)
  9. Polecam sprawdzić zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej 035103245G (ASO 40zł) Wymienilem swiece, cewki (BEZ SENSU), na koncu okazał sie zaworek. Wymieniłem go sam na podwórku, trzeba odkrecic zbiorniczek płynu wyrównaczego i dostęp jest łatwiejszy. Wszystko jak ręką odjął. Zaworek był faktycznie popsuty.
  10. Hej, Mam pytanie, czy udało się rozwiązać problem? Mam to samo u siebie, wymieniłem świece, cewki i nic. Dzisiaj sprawdzę szczelnosć dolotu, mam też zaworek odmy na wymianę... Obroty mi falują, na biegu jałowym rosną do 1,5-2 tys. i po kilku sekundach spadają. Spalanie wzrosło jak u kolegi, no i wypadanie zapłonów :/ Po problemie! Polecam sprawdzić zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej 035103245G (ASO 40zł) Wymienilem swiece, cewki (BEZ SENSU), na koncu okazał sie zaworek. Wymieniłem go sam na podwórku, trzeba odkrecic zbiorniczek płynu wyrównaczego i dostęp jest łatwiejszy. Wszystko jak ręką odjął. Zaworek był faktycznie popsuty.
  11. Polecam sprawdzić zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej 035103245G (ASO 40zł) Wymienilem swiece, cewki (BEZ SENSU), na koncu okazał sie zaworek. Wymieniłem go sam na podwórku, trzeba odkrecic zbiorniczek płynu wyrównaczego i dostęp jest łatwiejszy. Wszystko jak ręką odjął. Zaworek był faktycznie popsuty.
  12. Gdy wymieniłem już prawie wszystko (ścwiece, cewki, zaworek odmy...) natknąłem się na to: To małe gówno było źródłem moich nerwów przez jakiś miesiąc...
  13. mielcarm I na czym staneło u Ciebie? Mam dokładnie ten sam problem. Jak przyspieszam (turbo jak by się dusiło). Silnik się rozgrzeje i zaczyna telepać jak by któryś cylinder wypadał. Wymieniałem cewki, ale to nic nie zmieniło. Na zimnym chodzi normalnie. Ale dodaje troche gazu i jest ok chodzi równo, spada na wolne obroty i znowu telepie. Przepływke odpinałem i jest to samo. Dziwna akcja. Po podpięciu u mechanika pokazało jakiś zaworek, niestety nie pamietam jaki :/
  14. Witam, Miałem licznik RB4 - 1.8T - 2002r, podmieniłem na kolorowy FIS RB8 (z Audi 3.0 z 2004r) 1. Wyrzuca błąd poziomu paliwa - byc moze chodzi o czujnik z quattro, którego u mnie w osce nie ma? 2. Nie działa prędkosciomierz - ale kilometry na liczniku się nabijają.... 3. Nie wyświetla chwilowego spalania 4. Wyrzuca błąd - OIL MAX (na żółto) - a oleju jest tyle ile powinno być.... Ktoś ma pomysł, moze miał podobny przypadek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...