Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Tryb awaryjny (logi do oceny)


grzes1704

Rekomendowane odpowiedzi

witam moja a4 wpada w tryb awaryjny klasyczny notlauf (błąd 00575) . dolot szczelny .węże podciśnienia ok . kierownice turbiny czyszczony 2 miesiące temu (gruszka chodzi , sztanga tez ) . wtryski nowe .egr zaślepiony. problem zaczął sie po tym jak pękła gumowa rura idąca od ic do plastikowej rury .gumową rurę uszczelniłem . ciśnienie nie ucieka . co możne być jeszcze nie tak? możne czujnik ciśnienia się zepsuł jak go sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolacze sie do tematu. Od tygodnia mam tez problem. max 140 cisnalem z wakacji i wiecej nie chciala. Powyzej 2tysi takie swiszczenie slychac.Dodam ze za kazdym razem jak na 4 przeciagne powyzej 3tysi to juz zamulka na maxa. Od czego zaczac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmień N75 z N18

ale jezeli na wolnych obrotach po zapaleniu (gdy nie jest w trybie awaryjnym) w wężu podciśnieniowym od sztangi jest podciśnienie to nie oznacza ze n75 jest sprawny? czy chodzi o to ze moze on nie działać płynnie?

[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 19:23_________________________________________________

dolacze sie do tematu. Od tygodnia mam tez problem. max 140 cisnalem z wakacji i wiecej nie chciala. Powyzej 2tysi takie swiszczenie slychac.Dodam ze za kazdym razem jak na 4 przeciagne powyzej 3tysi to juz zamulka na maxa. Od czego zaczac?

zdejmij wężyk dochodzący do gruszki turbiny dotknij palcem czy jest podciśnienie jezeli tak to włóż rękę pod gruszkę i dotknij sztangi pod nią jednocześnie pomału zakładaj przewód jezeli rusza sie mało płynnie lub podnosi tylko kilka mm to kierownice turbiny do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jejq co tu sie doszukiwac robcie logi i bedziemy wiedzieli co dolega waszym furkom :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolacze sie do tematu. Od tygodnia mam tez problem. max 140 cisnalem z wakacji i wiecej nie chciala. Powyzej 2tysi takie swiszczenie slychac.Dodam ze za kazdym razem jak na 4 przeciagne powyzej 3tysi to juz zamulka na maxa. Od czego zaczac?

Kolego zapewne masz nieszczelny dolot bo słyszysz świszczenie posprawdzaj układ dlotowy od turba do intercoolera i od ic do kolektora dolotowego.Duże prawdopodobieństwo że szczelił Ci gómowy łącznik układu dolotowego.Zauważyłeś nadmierne kopcenie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmieniłem z dobrego afn n75 , czujnik ciśnienia a nawet przepływomierz ,wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. podłączyłem wakuometr i pokazuje prawidłowe podciśnienie 0,9-1 . Jednak po naciśnięciu hamulca spada prawie do zera . ogólnie pedał hamulca jest trochę za twardy porównując do innych a4 . mam dostęp do dobrej a4 afn . przekładać pompę vacum czy servo? czy możne być taka sytuacja ze vacum bez obciążenia daje dobre podciśnienie a jak obciążony to głupieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmieniłem z dobrego afn n75 , czujnik ciśnienia a nawet przepływomierz ,wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. podłączyłem wakuometr i pokazuje prawidłowe podciśnienie 0,9-1 . Jednak po naciśnięciu hamulca spada prawie do zera . ogólnie pedał hamulca jest trochę za twardy porównując do innych a4 . mam dostęp do dobrej a4 afn . przekładać pompę vacum czy servo? czy możne być taka sytuacja ze vacum bez obciążenia daje dobre podciśnienie a jak obciążony to głupieje?

tak powykrecaj wszystko podmien tez wszystko potem sie okaze ze to nie to i robota na marne ... zrob logi bedziesz wszystko wiedzial ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko sie wyjasnilo. Dziura w wezu wychodzacego z turbo. Naszczescie rozwalil sie ten z tanszych wezy i koszt nowki ori 150zl. Teraz smiga az milo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmieniłem z dobrego afn n75 , czujnik ciśnienia a nawet przepływomierz ,wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. podłączyłem wakuometr i pokazuje prawidłowe podciśnienie 0,9-1 . Jednak po naciśnięciu hamulca spada prawie do zera . ogólnie pedał hamulca jest trochę za twardy porównując do innych a4 . mam dostęp do dobrej a4 afn . przekładać pompę vacum czy servo? czy możne być taka sytuacja ze vacum bez obciążenia daje dobre podciśnienie a jak obciążony to głupieje?

tak powykrecaj wszystko podmien tez wszystko potem sie okaze ze to nie to i robota na marne ... zrob logi bedziesz wszystko wiedzial ;p

w sumie to już mało zostało :).Czyli to ze ginie podciśnienie po wciśnięciu hamulca to normalne?[br]Dopisany: 20 Sierpień 2011, 14:08_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=218260.new#new moje logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...