szyman 1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam.szykuje mi sie wymiana paska klinowego,chcialbym to sam zrobic (bo niema to jak satysfakcja z wlasnej wykonanej roboty :>)wiem ze trzeba najpierw jakos odchylic napinacz ale niewiem dokladnie jak za to sie zabrac.jezeli ktos probowal sam to robic prosze o porade.jezxeli ktos ma jakies zdjecia to tez mile widziane.z gory dzieki pozdro :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Tu masz podobny temat i podobnie się to wymienia - tylko być może obejdzie się bez zdejmowania przodu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=25329.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Dokładnij na przykładzie benzynki 1,6 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6924.msg87359#msg87359 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam Co do wymiany to nie trzeba demontować przodu. Ja to robie tak klucz 17 od góry luzujesz napinacz, drugą ręką ściągnij z alternatora i puść napinacz. Jeśli masz klimę to należy zdjąć pasek ze sprężarki w podobny sposób czyli luzujesz kontrę imbusem przesuwasz napinacz 17 lub 19 i wyjmujesz pasek. Jak zrobisz to wszystko to wyjmujesz paseczek jest mały problem z wyjęciem w jednym miejscu ale wystarczy przekręcić na bok i wyjdzie. Montowanie wszystko w odwrotnej kolejności. Mam nadzieję że coś z tego zrozumiałeś jeśli nie to za ok. tydzień będę wymieniał mój i postaram się o foto story Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyman 1 Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 dzieki chlopaki wlasnie tak chcialem zrobic jak kolega wyzej opisuje.Ale czy trzeba luzowac ten napinacz z tych 3 srub u gory czy wystarczy tylko otchylic kluczem.JAk cos Sardo to zapodaj foty ja u siebie klimy niemam takze troche bede mial latwiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 dzieki chlopaki wlasnie tak chcialem zrobic jak kolega wyzej opisuje.Ale czy trzeba luzowac ten napinacz z tych 3 srub u gory czy wystarczy tylko otchylic kluczem.JAk cos Sardo to zapodaj foty ja u siebie klimy niemam takze troche bede mial latwiej. Najpierw zluzuj kluczem, zablokuj i odkręć dopiero 3 śruby. Klima nie ma nic do łatwiejszego sposobu, wtedy jest mniej rozkręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Nie wykręcaj żadnych śrub odchyl tylko napinacz, jak zdejmiesz z altelnatora to i tak ci wyjdzie, napinacz zostaje tam gdzie jest bez wyciągania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyman 1 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 No i pasek wymieniony.Niema nic latwiejszego :>.Tylko teraz mam nastepny problem bo wsumie pasek wymienialem dlatego bo mi jeden zwoj sie odrywal poczatkowo myslalem ze pasek byl wczesniej zle zalozony ale zauwazylem ze na jednym kole tym co sie znajduje pod napinaczem sa tam tylko 4 rowki a na dwoch pozostalych czyli od alternatora i od pompy wspomagania 5.wizualnie nawet widac ze te kolo jest wezsze od tych pozostalych .Czy to jest normalne czy mam jakies nieorginalne kolo zalozone?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się