Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Dziwny dzwiek, spadek mocy, dławienie


ajezier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym się zapytać co to może być gdy podczas, dokładnie przed zmianą biegów z "2" na "3" (może przy innych również lecz nie zauważyłem/usłyszałem) słychać dziwny dźwięk - jakby ślizgało się koło - a i czasami czuć chwilowy spadek mocy, pojedyncze dławienie się.

przypadłość tą zauważyłem gdy wchodzi na wyższe obroty chwilę przed zmianą biegów (ok pow. 2kRPM).

obawiam się każdym nietypowym odgłosem gdyż jestem świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą jak i koła 2masowego + sprzęgła.

Moje obawy/przypuszczenia to wtrysk, cewka(?)

co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę straszyć ja miałem podobnie dziwny dźwięk był słyszalny też przy zmianie biegów ale jak obroty spadały i okazała się turbina :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to sprawdzić - zdiagnozować ?

czy sprawdzenie VAGiem - po odczycie z logów - coś da, pokaże...

wolno spytać jakie koszty, jeśli turbina?

[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 22:27_________________________________________________słyszałem że może to być problem z zaworkiem N75 sterującym kierownicami w turbinie lub przepływomierz;

pewnie VAG powiedziałby więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to sprawdzić - zdiagnozować ?

czy sprawdzenie VAGiem - po odczycie z logów - coś da, pokaże...

wolno spytać jakie koszty, jeśli turbina?

[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 22:27_________________________________________________słyszałem że może to być problem z zaworkiem N75 sterującym kierownicami w turbinie lub przepływomierz;

pewnie VAG powiedziałby więcej...

Zrobienie logów to podstawa i oczywiście ,że ci logi pokażą jak turbina pracuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to sprawdzić - zdiagnozować ?

czy sprawdzenie VAGiem - po odczycie z logów - coś da, pokaże...

wolno spytać jakie koszty, jeśli turbina?

[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 22:27_________________________________________________słyszałem że może to być problem z zaworkiem N75 sterującym kierownicami w turbinie lub przepływomierz;

pewnie VAG powiedziałby więcej...

u mnie vag nic złego nie pokazywał

wszystkie wskazania w normie koszt w zależności od firmy i tu bym nie oszczędzał tylko wybrał sprawdzoną którą nie tylko wymienia uszkodzone części ale całość i wyważa w wysokich obrotach

u mnie 1650zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...