Skocz do zawartości

ajezier

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ajezier

Osiągnięcia ajezier

0

Reputacja

  1. czy ktoś wie jak sprawdzić czy moduł sterownika wiatraka działa? gdzie?
  2. wracam na Waszą namową... sprawdziłem VAGiem. mam bład: Sterowanie wentylatora chłodnicy/zwarcie z masą kod: 05746 P1672 000 oraz mam inny (zakłądam ze związany z tą awarią): Napiecie zasilające nie osiagnieto granicy wartości sporadycznie kod: 00532 czy to jest moduł/czujnik sterowania wiatraków
  3. Witam, wczoraj miałem po raz kolejny problem gdyż wiatrak musiał się ząłączyć i wyładował mi całkowicie aku. nie wiem co jest... tak jak radziliście za pierwszym razem podjechałem na sprawdzenie VAGiem i po resecie wszystko było OK. .... do wczoraj. czy to może być czujnik od wiatraka/wentylatora ? a może walniety jest czujnik temperatury?
  4. Witam, co to może być że samoczynnie załącza mi się wiatrak od chłodnicy? Problem zauważyłem gdy któregoś razu podchodzę do auta i nie mogę odpalić - aku zdechło. Jakie licho myślę. Załączyłem inne (Nowe) kluczyki jeszcze w kieszeni a tu nagle załączył się wiatrak chłodnicy. No i aku całe zdechło od tego, ale czemu tak się dzieje. Dodatkowo nie było ładowania, zdechł też alternator - teraz jest już z nim OK ale wiatrak chłodnicy dalej się załącza. nie wiem jakie to licho, musze teraz za każdym razem wypiąć kostkę od wiatraka by nie stracić kolejnego akumulatora. moje podejrzenie jest że jest złe ustawienie kompa który steruje wiatrakiem - mam wycięty DPF i jest zrobione obejście w systemie, ale po osotaniej wizycie w ASO może miałem zrobiony reset i problem się pojawił... a może nie to... może czujnik? co Wy na to? Jaka radę możecie mi dać. ---------- Post dopisany 17-06-2012 at 00:16 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2012 at 23:48 ---------- ... a moze termostat?
  5. ... i chyba bede musiał tak zrobić
  6. czujnik świateł stop wymieniony... kontrolka pojawia się nadal, muszę sprawdzić żarówki
  7. junior_tdi, jak nie są głębokie to tak... a jak grubsza sprawa to nie załamuj się, sa różne sposoby. polecam, zerknij tutaj: http://forum.kosmetykaaut.pl/ tam goście mają bzika na punkcie czyszczenia, Twój problem to dla nich błahostka.
  8. na mniejsze ryski możesz skorzystać z opcji tańszej: pasta Farecla lub droższej opcji to: seria past Menzerna; no i oczywiście polerka (nie koniecznie maszynowa) na grupsze ryski... tutaj bez foty to jak przedmówca stwierdził wróżenie z fusów
  9. Witam, jak można sprawdzić czy czujnik świateł stopu działa poprawnie. światła działaja... zapala mi się po jakims czasie kontrolka kontroli trakcji i wyłączenie jej możliwe jest tylko po wyłaczeniu zapłonu.
  10. stało to się po wymianie żarówki STOP, więc pewnie to coś w tym kierunku...
  11. Witam, ostatnio pojawia mi się kontrolka ESP - kontroli trakcji; nie potrafię zdiagnozować po jakim zdarzeniu, jakim czasie czy przejechanych km... pewnie jest jakiś warunek na drodze gdzie komputer uruchamia ją i kontrolka ta już nie gaśnie. Reset komputera (wyłączenie stacyjki i jej ponowne włączenie resetuje usterkę)... co to może być, jak to leczyć... z góry dziękuję za odpowiedzi
  12. Witam, mam podobne objawy, najlepiej słyszalne/odczuwalne jest przed zmianą na bieg "3", gdzie mam ok 2500obr, wtedy to dławienie i ten charakterystyczny dźwięk. czytałem, słyszałem że to może być zaworek N75 przy turbinie... ale czy to prawda, nie wiem... sam jestem obecnie poddenerwowany bo problem mam nie rozwiązany. pozdrawiam
  13. ja wymieniałem i zapłaciłem u siebie 2800PLN. części to ok.2000-2200PLN
  14. MKASPERA, miałem dokładnie taki sam przypadek jak Ty i moi przedmówcy... problem jest taki że uszczelka jest do wymiany (...na 99% )... ja nie wymieniałem, obserwowałem co dalej... problem narastał i chyba zrobiłem gorzej bo poszły mi też szklanki (niektóre) - tutaj niestety wymiana kompletu. moja rada: wymień, nie czekaj. koszt: nie mały, zależy gdzie robisz i skąd masz części. Ja zapłaciłem ok.3tys (doszło kilka innych rzeczy) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...