Skocz do zawartości

bartek.mod

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek.mod

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartek.mod

0

Reputacja

  1. bartek.mod

    Silnik nie odpala

    jaki najlepiej teraz silnik w nią włożyć o jakim oznaczeniu i czy może ktoś wie w kuj-pom lub wielkop. kto by sie tym zajął jakis warsztat
  2. bartek.mod

    Silnik nie odpala

    ruszyłem b7 2.0 tdi po 300m zakopciła na biało nie chce przekrecic szok nie zapala gasna kontrolki jak chce zapalic wtryski pompa ?????? pomocy szukam warsztatu na podjecie sie naprwy lub wymiany na jakis lepszy niz BLB
  3. to samo mam od roku i nikt nie może tego ogarnąć ???
  4. dzięki wielkie teraz już wszystko wiem !!!! Pozdro!
  5. bawił sie ktos juz tymi sterownikami (silnikami klap) bo wieje mi na strone kierowcy non stop gorace powietrze ktory z nich za to odpowiada ?? bym kupił taki! lub naprawił pomoga zdjecia:)
  6. mam podobny problem od 2 lat nie zawsze sie to dzieje no ale po długiej jezdzie szarpie silnikiem ! rozwiązałeś juz to ??????
  7. mam ten problem już od dawna, ale gdy robiłem test klimy był dobrze. problem znowu się powtarza klima daje mi na stronę pasażera bardzo ciepłe powietrze mogę je regulować nogi szyba ..., ale nie zmieniać na wyświetlaczu wszystko ok. Który silniczek klap odpowiada za regulacje temp. podajcie numer, kolor lub cokolwiek. robił ktoś to w swoim aucie??????????
  8. Bart-S a dał byś rade to naprawić, mam 2 skrzynie multitronik ok90tys przebiegu moja ma już prawie 200tys
  9. vag pokazał ten błąd P0706 od czasu do czasu skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, po czasie jest znowu dobrze co to za błąd ???? zna ktoś problem co ja boli??
  10. tak przy 180-200km/h delikatnie ja prowadza na boki może to przez to sprawdzę drążki
  11. znajomemu w a4 b7 przy wył. silniku przy szybkich krótkich obrotach kierownica coś puka albo w maglownicy lub końcówki drążków może wie ktoś co to za przyczyna
  12. Nic się nie dzieje, ale właśnie słyszałem ze ok 200tys i trzeba wymieniać dwu mas, czyli nie bardzo rozumiem jedni piszą ze nie mam dwu masu to co mam wymienić i jakie koszty się z tym wiążą mam 2.0 Tdi 140 KM 2005 rok z skrzynia automatyczna 7 bigów
  13. to nie piszczek od drzwi tylko od rezerwy benzyny i innych ostrzeżeń (np brak oleju płynów i innych ) zrobię jutro test zegarów a mam pytanko ile bym musiał wydać za kabel i program do audi by samemu ja diagnozować???
  14. a mi właśnie padł ten gong od rezerwy widzę pomaranczowy sygnał rezerwy na wyświetlaczu a nie dał znaku dźwięku co to może być????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...