Skocz do zawartości

MisiuKolorowy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MisiuKolorowy

Osiągnięcia MisiuKolorowy

0

Reputacja

  1. Witam, Moim problemem jest zla praca klimatronika. Chodzi mi glownie o grzanie. Majac na dworze okolo 17 stopni, ustawiam na 23 i wieje zimne. DOpiero jak klikne 27to zaczyna troszke grzac. Sprawdzajac w menu serwisowym klimatronika wartosci temperatur podawanych przez czujniki natknalem sie na bardzo zawyzone wartosci temperatury podawane przez G56 (czujnik w desce rozdzielczej). Dostalem sie do srodka, przeczyscilem benzynka ekstrakcyjna ten drucik (czujnik) za krateczka, sprawdzilem wezyk przez ktory zasysane jest powietrze przez ten czujnik i... nie pomoglo to neistety :/ Aha... jak ustawie na klimatroniku HI to wieje gorace ze sie nie da reki utrzymac. WYglada to tak: 55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji == 17-19C 56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) == 22-23C 57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) ====== TU POKAZUJE ZAWSZE TEMPERATURE WYZSZA, Z REGOLY OKOLO 29-32C - pomimo, ze czujniki w podsufitce pokazuja prawidlowo faktyczne 23C 58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89) == 17-19C 59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód == 17-19C 60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)== 17-19C Czy ten czujnik trzeba moze wymienic? Czy jaka moze byc inna tego przyczyna? A moze on ma podawac tak zawyzana temperature???? Pomozcie mi prosze bo zaczyna sie robic coraz chlodniej wieczorami i przydalo by sie jak by dzialalo to poprawnie :/ z gory dzieki i pozdrawiam
  2. Witam, Auto jest obnizone 60mm - trzeba to wziac pod uwage Felgi 18cali 8J szerokie, ET35 i na to opona 225/40/18 Czy przy tym obnizeniu nie bedzie mi sie nic dzialo ?? Auto jest sztywne, ale wiadomo ze dziury sa twardsze i czasem lupnie mocniej czy gdzies na zakrecie czy cos... Poprzednie mialem 215//45/17 felga 7,5J ET35 i bylo git malina. Ale tutaj jednak opona jest szersza i felga tez o pol cala. Z gory dzieki za pomoc... Aha... jak by byl ktos z okolicy Sosnowca (promien 50km) kto moglby mi na 4 minuty uzyczyc jednego takiego kola (18) zeby przejechac 200m i sprawdzic to bylbym dozgonnie wdzieczny pozdrawiam
  3. Kurde, przeplukam ta cholerna nagrzewnice, le jeszcze jest jedna sprawa... w innych A4kach wieje duzo mocniej niz u mnie Czego tu sie przyczepic zeby wialo mocniej?? Filtr kabinowy wymienilem ale nic to nie zmienilo :| Mogla spasc gdzies jakas rura od wiatraka i nie leci w kratki caly ped powietrza? Na klimatroniku nie ma zadnego bledu... Jak sie dostac do tych rurek pod kokpitem? Trzeba sciagac caly kokpit czy wystarczy gdzies od dolu, srodkowa konsole rozgrzebac? ps. Pablo to tak dziala ale nie do konca. Klimatronik reguluje lopatkami ktore mieszaja powietrze cieple z zimnym i powinno wpuszczac do kabiny zmieszane powietrze 23C jezeli tyle jest na klimatroniku a nie raz dawac cieple raz zimne - tu zaniknal by sens klimatronika. Pomysl, ustawiasz 23 i dogrzewa CI do 25 a potem ochladza do 20 i tak w kolko? Bzdure napisales
  4. Co zauwazylem, da sie skasowac blad 792 i znika, ale po odpaleniu i zgaszeniu auta i ponownym podlaczeniu do VAGa pojawia sie ponownie. A bledu 779 nie kasuje wogole :| Czujnik temp zew wiem gdzie jest, grzebne przy nim czy sie moze gdzies kabelek nie przerwal czy cos, ale jesli chodzi o... Wlacznik cisnieniowy klimatyzacji, to gdzie on jest ? To jest ten caly presostat cisnieniowy?
  5. Witam, Tym razem nie moje audi, a ojca Passat B5 ale podejrzewam, ze to wszystko to samo Podlaczylem VAG bo nie dziala po zimie klimatyzacja i wylazly takie 2 bledy: 792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 779 Czujnik temperatury zewnętrznej-G17 przerwa lub zwarcie do plusa Gdzie grzebac? Co robic, wymienic? A moze nie ma poprostu gazu bo uciekl?
  6. Faluje miedzy 52 a 57 Patrze wlasnie w "ETKA" i nie widze zadnej podkladki pod ta sruba o ktorej mowisz :| Sprawdze to pojutrze, jak jutro nie odpali od kopa :] Czyli jego wykluczamy Czekam do piatku bo zamowilem w serwisie oring do zaworka zwrotnego przy filtrze paliwa. Dzisiaj odpalila na dotyk, moze to przypadek a moze jednak przyczyna byl filtr paliwa...... zobaczymy jutro rano...[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 23:01 _________________________________________________Odpalila :|
  7. Witam, Taki oto problem z klimatronikiem. Efekt - auto cieple, zagrzane, ustawiam na HI, wlaczam dmuchawe mocno i nie grzeje goracym tylko takim sobie cieplym. Cos mi sie tez wydaje, ze jak ustawie np 23C i AUTO to temperatura w aucie sie bardzo zmienia, tzn raz wieje cieplejszym i jest 23, potem nagle dmucha zimnym i jest zimno. Pieron wie, a bledow nima :| 1. Na klimatroniku nie ma zadnego bledu 2. Temperatura cieczy, 87C na Vagu, na klimatroniku (49) 3. Stan plynu pomiedzy Min/Max (G12) 4. Temperatura nagrzewnicy 90C (51) Co wiec jest? Gdzie szukac przyczyny?
  8. Witam, Nie znalazlem na forum, albo zle wpisywalem w szukajke Audi A4 1995rok, wiem ze to powinno byc, a jednak nie informuje o zapalonych swiatlach po otwarciu drzwi, zapaleniu rezerwy. Przy tescie wyjsc Licznika na VAGu tez nie brzeczy :/ To sie moglo zepsuc? Domniemam, ze bzykałka jest w liczniku gdzies tak? Jak tak to w ktorym miejscu? Mozna ja wyciagnac/wymienic/naprawic ?? z gory dzieki za pomoc pozdrawiam. EDIT: Kurcze, doszukalem sie wkoncu ale bez odpowiedzi, moze wiec ktos juz poradzil sobie z tym i mi pomoze ;] Tematu usunac nie moge bo nie mam uprawnien, wiec moze akurat...
  9. hmm... Ja je widze inaczej te logi :/ Moze dlatego, ze korzystam z pakietu Open Office a nie pirackiego Excela ;> Sprbuje po raz enty skorzystac z tej instrukcji z forum choc pewnie znowu mi nie wyjdzie
  10. 1. Paliwo tankowalem juz wszedzie, BP, Shell, Bliska - zawsze od zera do pelna - czyli kwestia paliwa wykluczona. 2. Tak, zrobilem i jutro rano zobaczymy czy to cos dalo. 3. Kat wtrysku ustawiony w Basic Sett. Falowanie sprawdze rano 4. Nie widze czy sa bable bo weze nie sa przezorczyste :| Ale w kazdym z poprzednich TDi ( a mialem juz 5 + kilka mojego ojca) i w kazdym byly bable na przezroczystym wezu paliwa.
  11. Witam, Moze jednak lepiej, zebym sie nie blaznil dalej wrzuce pierwotna wersje CSV jak to poradzil kolega lukjar7 http://www.underteam.vel.pl/temp/Malec/003.CSV http://www.underteam.vel.pl/temp/Malec/008.CSV http://www.underteam.vel.pl/temp/Malec/011.CSV Z gory dziekuje, pozdrawiam.
  12. zielony04 - Za zimny silnik uwazam auto po przestanej nocy pod domem, czyli srednio 8-10 godzin postoju przez noc. ((( u mnie trzeba pokrecic 30-60 sekund, nie 2))) lesand - Nawet nie wiem, ze cos takiego istnieje jak zawor odciecia paliwa, ale domniemam, ze jezeli bylby niesprawny to auto nie odpalalo by wogole, ni na cieplym ni na zimnym a tu chodzi TYLKO o pierwsze odpalenie po 8 godzinnej nocy w temp 5stopniC. mcm00 - Na cieplym pali na dotyk, i nawet rano po nocy, jak pokrece ta minute i wkoncu odpali, zgasze i odpale odrazu to juz odpali na dotyk. Tylko ten pierwszy odpal po nocnym postoju nie moze zalapac. Kreci na sucho az nagle jak by zaczal dostawac paliwa troche i po chwilce juz normalnie i odpala.
  13. Przepraszm za nazwe tematu ale jestem nowy, umknelo mi to. Dziekuje za zmiane No to tak, czujniki opanowane - sa okej Filtr paliwa - wymieniony, czekamy do rana. A moze gdzies jest nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i podcisnienie wypycha paliwo z pompy? Tylko jak to sprawdzic ?
  14. Witam, Jak w temacie, pierwsze odpalenie po nocy - zimny silnik. Trza krecic czasem 5 sekund czasem minute zanim odpali. Tak: Swiece grzeja, wtryski nie leja sprawdzone, zaplon ustawiony idealnie, kompresja 2,8 na zimnym silniku na kazdym cylindrze, dawka 4,2mg, kat statyczny 53. A problem dalej jest... Juz mi rece opadaja Mam auto 3 tygodnie, dolozylem jzu 1000zl i mam go dokumentnie dosyc :/ Moze mi ktos pomoze? prosze nazywac tematy zgodnie z regulaminem,poprawilem tym razem
  15. Witam, Na imie mam Kamil, jestem od niedawna szczesliwym posiadaczem Audi A4 kombi 1,9tdi AFN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...