bartek.mod 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 znajomemu w a4 b7 przy wył. silniku przy szybkich krótkich obrotach kierownica coś puka albo w maglownicy lub końcówki drążków może wie ktoś co to za przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 znajomemu w a4 b7 przy wył. silniku przy szybkich krótkich obrotach kierownica coś puka albo w maglownicy lub końcówki drążków może wie ktoś co to za przyczyna Już sam odpowiedziałeś co może stukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelo77 0 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Każda maglownica delikatnie puka na wyłączonym silniku. Moja delikatnie puka nawet na włączonym silniku i była regenerowana więc nawet wymiana nie gwarantuje ci pozbycia się stuków. Chyba, że ewidentnie poleciały końcówki drążków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek.mod 0 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 tak przy 180-200km/h delikatnie ja prowadza na boki może to przez to sprawdzę drążki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się