Skocz do zawartości

angelo77

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O angelo77

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia angelo77

0

Reputacja

  1. Nie, u mnie już zaczynała cieknąć na łożysku.
  2. Wyjmujesz alternator i wymieniasz pompę od góry. Mi mechanik robił już tak dwa razy, miał tylko problem z którąś śrubą ale dał sobie radę.
  3. Podaj jeszcze wymiar materaca, bo do 1000 zł to nie kupisz w miarę dobrego materaca dwu osobowego. Widzę,że rozmiar już się pojawił. Ja mam materac firmy Janpol Afrodyta. Fakt, że materac o wymiarze 160x200 kosztował ok. 1400 ale nie żałuję wydanych pieniędzy. Przeciętny człowiek 1/3 życia śpi więc lepiej zainwestuj w dobry i zdrowy sen.
  4. Jest jeszcze jedna alternatywa jeśli chodzi o dobrą kawę. Mianowicie mówię o kawiarce. Posiadam ekspres ciśnieniowy, ale też pijam kawę zrobioną w kawiarce. Mam kawiarkę o pojemności ok. 400 ml którą zasypuję trzema łyżkami kawy mielonej i wychodzą mi akurat dwa kubki lub osiem filiżanek naprawę smacznej, mocnej kawy, która co istotne jest bez fusów. Także jak ktoś ma np kuchenkę gazową lub elektryczną to zdecydowanie polecam. Oto przykładowe oferty jak ktoś nie wie o czym mówię: http://allegro.pl/listing.php/search?string=zaparzacz&category=85159&sg=1&order=d
  5. Do 500 zł kupisz jedynie ekspres na kawę mieloną, który trzeba za każdym razem zasypywać kawą, ubijać i płukać po każdej zrobionej filiżance.Jest to trochę czasochłonne i kłopotliwe jeśli musisz zrobić kawę jak masz np. gości. Ale jeśli robisz w większości pojedyncze filiżanki to powinien ci wystarczyć. Podane przez ciebie marki są całkiem ok. Ja osobiście poleciłbym ekspres z młynkiem który zasypujesz kawą ziarnistą, a całą resztę robi ekspres. Ma on także zasobnik na fusy który opróżnia się co kilka filiżanek. Ale taki ekspres to już inna półka cenowa bo zaczynają się one od około 1500 zł. Tutaj polecam np. SAECO. Jeśli chodzi o ciśnienie to większość ekspresów ma 15 BAR i to w zupełności wystarcza, a co smaku kawy to tu największe znaczenie ma sama kawa, a nie ekspres.
  6. Jak wyciągałeś go na pół sprzęgle to mogło delikatnie się przypalić i zaśmierdzieć co nie oznacza że się całkiem spaliło. Jeśli ci się nie ślizga to zapomnij o sprawie.
  7. Pamiętaj że do przegubów jest specjalny smar i na przegub daje się całą załączoną do zestawu tubkę. Ponad to w tej chwili nie wiesz ile smaru zostało w przegubie a ile zgubiłeś. Jeśli jednak mechanikowi uda się nasmarować przegub bez zdejmowania to powinno być ok.
  8. Zanim założysz nową opaskę lepiej uzupełnij smar, bo skoro część już wyleciała to niedługo może cię czekać wymiana całego przegubu. Moja rada - kup zestaw naprawczy i będziesz miał tam wszytko co trzeba: osłonę, smar, opaski zaciskowe i śrubę do przegubu. Tylko że wtedy jest znacznie więcej roboty.
  9. Każda maglownica delikatnie puka na wyłączonym silniku. Moja delikatnie puka nawet na włączonym silniku i była regenerowana więc nawet wymiana nie gwarantuje ci pozbycia się stuków. Chyba, że ewidentnie poleciały końcówki drążków.
  10. Można się też zastanowić co się stało z samochodem testowym lub jak skończył, skoro zostały po nim opony.
  11. W przegubach zewnętrznych występują dwa rodzaje śrub M14 i M16. Śruba musi być za każdym razem nowa. Śrubę M14 na klucz imbusowy 14 mm dokręcamy momentem 115 Nm i dalej dokręcamy o 1800. Śrubę M16 na klucz imbusowy 17 mm dokręcamy momentem 190 Nm i dokręcamy dalej o 1800. Podczas dokręcania samochód musi stać na kołach a druga osoba trzyma wciśnięty hamulec nożny.
  12. Czytaj dokładnie ze zrozumieniem. Śrubę dokręcamy momentem 110 Nm, zdejmujemy klucz dynanometryczny i dokręcamy śrubę jeszcze o pół obrotu, to chyba w sumie daje już dość duży moment. Jutro podam ci dokładne momenty dokręcania.
  13. Teraz dokładnie nie pamiętam, ale śrubę przegubu dokręcamy chyba momentem ok. 110 Nm + obrót 1800
  14. Przecież wcześniej pisałem, że błąd ten pojawia się od kilu tysięcy km i nie ma wpływu na pracę silnika, a przyczyną szarpania w moim przypadku był moduł zapłonowy, który przed chwilą wymieniłem i jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...