Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki ekspres ciśnieniowy do kawy kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

może orientuje się ktoś w temacie ekspresów ciśnieniowych do kawy ? :cool1:

Zbliża się koniec roku i w ramach podniesienia kosztów firmy ( FV ) chciałbym kupić ekspres ciśnieniowy do kawy, ale w temacie jestem zielony. :embarrassed:

Zdecydowanie wystarczy 1 stanowiskowy, bo rzadko kiedy robię w tej samej chwili więcej niż 1 filiżankę kawy. Nie musi mieć żadnych bajerów, po prostu oby zrobił dobrą kawę powiedzmy do 4 filiżanek dziennie, więc nie będzie on intensywnie używany:)

Nie wiem ani jaka marka jest dobra ani ile powinien mieć barów ? Chyba dość dobrej jakości są maszyny KRUPS, DeLonghi, a może jakieś inne ? :mysli:

Interesuje mnie też później kwestia zakupu kawy, bo niektóre same mielą kawę, niektóre nie a jeszcze inne są na jakieś kapsuły ? :gwizdanie:

No i podstawowa sprawa: budżet- nie wiem w sumie jaką kwotę na to przeznaczyć ?? 500zł czy za mało, może troszkę dołożyć ?

Pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz cos porzadnego to musisz wydac przynajmniej 2000zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz cos porzadnego to musisz wydac przynajmniej 2000zl

no i w tym właśnie jest problem, bo jest wiele ekspresów nawet po kilka tys :gwizdanie: , ale wydać 3-4K, żeby sobie to postawić i dla 2-3 osób kawę robić to średnio mi się uśmiecha :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 500 zł kupisz jedynie ekspres na kawę mieloną, który trzeba za każdym razem zasypywać kawą, ubijać i płukać po każdej zrobionej filiżance.Jest to trochę czasochłonne i kłopotliwe jeśli musisz zrobić kawę jak masz np. gości. Ale jeśli robisz w większości pojedyncze filiżanki to powinien ci wystarczyć. Podane przez ciebie marki są całkiem ok.