Jump to content

GreGoriO

Pasjonat
  • Content Count

    2,635
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

26

About GreGoriO

Informacje

  • First name
    Gregor
  • Location
    Kłobuck, Costa del Sol

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gubi zasilanie, przełącza na radio z powodu nie wykrycia zmieniarki? Radio sprawdza czy jest zmieniarka i dopiero wtedy aktywuje wejście CDC,
  2. Naklejka w aucie ma tylko część wpisów, całość dopiero po rozkodowaniu. I nie z przymróżeniem oka tylko serio, bo na tej podstawie masz w Etka wyszczególnione części, TYLKO I WYŁĄCZNIE dla twojego auta. Moja lista po rozkodowaniu zawierała 145 wpisów, o 100 więcej niż na wlepce. Inna sprawa gdy auto jest po przejściach.
  3. To że auto wyjechało z fabryki w wersji jak na kodach VIN, a to co ma dzisiaj, to dwie różne sprawy. zwłaszcza jeśli to auto 10 letnie. Jeśli włącznik świateł jest z tego auta to może świadczyć conajmniej o próbie ingerencji w oświetlenie samochodu...jakiej? Tego nie dowiesz się, póki organoleptycznie ktoś nie sprawdzi. Poza tym występowała wersja skandynawska gdzie do spryskiwaczy wkładano zwykłe H7. Pamiętaj, zdjęcia mogą być oszustwem. Nie znamy historii auta. Trzeba oglądać na żywca. Kazać zaświecić sobie światła, odpalić silnik na włączonych reflektorach. Jeśli ruszy się wiązka światła na ścianie, to przynajmniej będzie wiadomo czy ma samo-poziom. skoro nie ma ręcznej regulacji. Włączyć spryskiwacze lamp, skoro są zaślepki. Klosze lamp mają homologację wspólną, i to wnętrze decyduje czy będzie tam żarówka H7 czy D2S. Jeszcze raz powtarzam, trzeba oglądać dokładnie, najlepiej z kimś kto ma doświadczenie. No i ma zimny umysł, bez emocji zakupowej.
  4. Masz oryginalny system? to poszukaj instrukcji obsługi zobacz czy masz takie pokrętło, i ustaw je w pozycji 1, jak na zdjęciu.
  5. podstawowe pytanie, czy sprawdzałeś błędy w PDC? dlaczego nie założysz zwykłej żarówki, żeby wyeliminować to co jest możliwe? bez ingerencji w układ.
  6. A błędy jakie pokazuje? Odłącz na chwilę akumulator i zobacz czy coś to da, czasem MK i inne lubią się zawieszać. Zwykły reset jak w komputerze, nie raz mi przywrócił poprawne działanie. np rezerwa, po rozładowaniu akumulatora.
  7. a z jakiej to okazji wymieniałeś MCE?
  8. co dokładnie zmieniałeś podaj jego numer? pokaż kodowania . MCE oraz MK. może auto ma(miało) ALARM?
  9. Nie ma modułu bo zestaw jest na kablu. chyba że dokładany ale można sprawdzić po kodach wyposażenia i lub, próby łączenia z autem. Dopiero 2 wersja tego systemu pozwałała na korzystanie BT w samochodzie. Sam zestaw był bez wiszącego kabla pod telefonem. Są adaptery do zamocowania np. iPhone 4-5, ale wtedy służą tylko do ładowania. Cała komunikacja odbywa się za pomocą BT. Można pokusić się o wymianę konsoli z wer.1 na wer.2 bo nie ma chyba różnicy w okablowaniu, i dołożyć moduł BT. Ale nie widziałem na forum aby ktoś to robił i nie wiem czy zadziała.
  10. Radio nie wykrywa modułu BT, czyli musisz sprawdzić zasilanie i pobór prądu żeby wzbudzić wejście CDC.
  11. Rozumiem, że miałeś zmieniarkę, wypiąłeś jej kostkę i zamieniłeś z tym konwerterem? Jak dla mnie , radio nie widzi obciążenia na obwodzie i sugeruje brak zmieniarki. musisz spowodować, żeby zasilanie które dostaje ten bluetooth, szło przez radio. zarówno plus jak i masa Sprawdź rozkład PINów czy poprawnie są założone.
  12. Szajs a nie LED, dla MCE to przerwa w obwodzie. Mały pobór zgłasza błąd, itd itp. Musisz założyć porządne żarówki, z adapterem CanBus, lub dokupić osobno.
  13. jedź do serwisu oponiarskiego, oni mają rozwiązanie. tańsze niż spawarka.
  14. pytaj @Kaju bo musisz też zmienić podłączenia silniczków samopoziomu. Bix ma inaczej.
×
×
  • Create New...