GreGoriO

Pasjonat
  • Zawartość

    2157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O GreGoriO

  • Urodziny 28.01.1969

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.floresvioleta.com/

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Gregor
  • Lokalizacja
    Kłobuck, Costa del Sol

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. +08192 no safe function? Bo +0004 piszesz że wykodowałeś? Tu procedura taka sama jak w A4 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. błędów w drzwiach nie ma? w B6 tak się dzieje gdy masz błąd np. 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe
  3. Z przewodów, musisz dociągnąć plus do DRL-ów i zastosować rezystor, żeby nie było błędu po wyrzuceniu pmgielnych. Ewentualnie zakodować na USA czyli wykodować te światła. Minusem będzie również brak tylnego pmgielnego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. tak samo jak dzienne zrobione z drogowych w lampach B6... wbrew twoim skojarzeniom... zalecam uważne czytanie, szczególnie ostatniego zdania. zaproponowałem wymianę żarówki H11 na DRL homologowany np. NSSC 510, które to lampy idealnie pasują średnicą w miejsce wyciągniętych lamp przeciwmgielnych.
  5. Rozwiązałeś? Jakieś pomysły? Sam jestem ciekaw. Może to od półosi/przegubów? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Otwórz i rozbierz tapicerkę drugich drzwi. To tylko kilka śrub. Zobaczysz sobie jak wygląda wnętrze i może coś wymyślisz. Bo to lustrzane odbicie. Przynajmniej, ja bym tak zrobił. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Jedź do jakiegoś montera od alarmów, niech Ci odetnie alarm na czas zabawy z MK Potem przywróci funkcjonalność. Samemu, jeśli nie wiesz co zrobić to tylko pogorszysz sprawę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Moim zdaniem nie warto się pchać w tryby Skandynawia/Kanada jeśli masz funkcję Auto. Przerób sobie kierunkowskazy lub nawet pmgielne na drl, a lusterko samo załatwi sprawę. Będzie to i estetyczne i zbliżone do oryginalnych rozwiązań. Bo nie będą świecić światła pozycyjne. Najbezpieczniejszym wyjściem byłyby drl w pmgielnych, bo do nich z łatwością zamontujesz homologowane lampy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. B6 i moduł F nie mają takiej możliwości. Światła skandynawskie będą zawsze świeciły. Od razu po przekreceniu stacyjki. Żeby działała funkcja AUTO, musi być lusterko wewn z czujnikiem. Możesz także ustawić Kanadę, wtedy będą świecić pmgielne. Ale również tylne pozycyjne. Zgasną gdy ustawisz włącznik na pozycję świateł mijania lub gdy w trybie Auto, lusterko każe je załączyć. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  10. Obsługuje a zawiera to chyba dwie różne sprawy. Masz alarm fabryczny? bo dalej mi to nie pasuje. Program jest na forum. Kluczyk MUSISZ dopisać po wymianie MK. Jak się rozkoduje to można przywrócić funkcjonalnoŝć w stacyjce. Ale pierwsze dopisanie tylko program. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Od kiedy to moduł z literami AS ma ALARM. JESTEŚ pewny, jaki wkładałeś? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  12. Ok. I ja mam paczkę w domu. Dzięki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. A przez bagażnik nie wejdziesz? Bo jak już dostaniesz się do środka, to przekrecenie stacyjki zwalnia zamki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Źle. Masz zamknąć samochód i poczekać aż zgaśnie wszytko. Całe podświetlenie (czerwone) Potem spróbować otworzyć z pilota. Jednocześnie obserwować czy oświeci zgaszoną kontrolkę świateł awaryjnych. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Warning czyli ostrzegawcza....czerwona. Ta co się świeci z boku, nie od dołu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk