Jump to content

GreGoriO

Pasjonat
  • Content Count

    2,601
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

19

About GreGoriO

Informacje

  • First name
    Gregor
  • Location
    Kłobuck, Costa del Sol

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mówimy tutaj o Unijnych przepisach, te są regulowane i wykonalne Unijnymi porozumieniami. Bez względu na kwotę.. Odsetki mogą stanowić mobilizującą formę zapłaty...zawsze jest ryzyko, że znów wybierzesz się feralnym autem ponownie. A wtedy, przy kontroli drogowej nie unikniesz odpowiedzialności... A to może zaboleć! FINANSOWO.
  2. GreGoriO

    Rezanie bixenonu

    Ja myślę, że tutaj winny jest wspornik lampy przedniej... trzeba by porównać jakość zwykłej i ksenonowej, Czy jest grubszy, sztywniejszy, mocniejszy.... U mnie również drga. Poradziłem sobie tym, że doraźnie podłożyłem kawałek drweirnka, który amortyzuje drgania.....mocno pomogło.
  3. Jeśli hak oryginalny to po tabliczce w ASO ci dorobią kluczyk. Jeśli oryginalny ale dokładany i nie ma tabliczki, a ASO nie chce dorobić to masz problem. Trzeba wiedzieć jak i gdzie rozwiercić, żeby wyjąć kulę, to nie takie proste. Bo sam zamek to nic. Ważny jest BOLEC blokujący, który spomagany jest mocną sprężyną.... której nie cofniesz tak łatwo... ŻEby ZROZUMIEĆ ZASADĘ musisz naocznie przekonać się jak to działa....
  4. Przeczytaj wĄtek od początku, schematy tam też są! Wtedy zrozumiesz, że MUSISZ WZIĄĆ ZASILANIE z bezpieczników. Czyli kable układane ze sztuką, MUSZĄ iść do przodu.
  5. A miernik? Gdzie miernik napięcia? Napięcie akumulatora, i napięcie ładowania! od tego należy zacząć. Oczywiście po upewnieniu się, że klemy są czyste i dobrze dokręcone. Można (trzeba!) jeszcze sprawdzić stan masy na bloku silnika!
  6. To ja już wolę żabą za próg i do tego koziołki np. z Lidla, jako zabezpieczenie.
  7. a dlaczego nie chcesz łapać za progi? w miejscach wskazanych znacznikiem?
  8. Kamera ma zasilanie 5V czy 12V? to zasadnicza różnica! Możesz w skrzynce bezpiecznikowej/pod kierownicą, obok MCE. Dołożyć dodatkowe gniazdo gdzie zmieścisz oryginalny zasilacz. Po pierwsze ma swoje zabezpieczenie przeciwzwarciowe po drugie nie ingerujesz w instalację auta, wpinając się w bezpośrednio w bezpieczniki.
  9. albo kupić japońskie KOITO odporne na podróby żarników.
  10. Miałeś oryginalny telefon w konsoli czy też w podłokietniku? zobacz oznaczenia wlepki. wrzuć fotę. Obejrzyj możliwe miejsca czy są tam kabelki (obcięte). Może poprzedni właściciel wymienił konsolę a kable zostały? Możliwe też jak mówi @bobikos, że zwarcie, ale ja obstawiam na usunięcie telefonu z auta...
  11. Sprawdzić styki na żarówkach, w kostce połączeniowej. przeczyścić WD40/Contact Cleanerem. Zaśniedziałe styki ,większy pobór prądu i błąd na desce.
  12. GreGoriO

    bixenon problem.

    Żarówki świecące na biało Mnie się podoba łączna barwa świateł. a jak chcesz się pozbyć to tylko Rezystor.
  13. Szukając przypomnienia Kalibracji....Widzę, że zmienili nieco podział na strefy, Polska została podzielona na 6-7 A całą Europę na 6-8 Warto o tym pamiętać. Szczegóły wyżej, w linku do zewn. strony!
  14. Nie wyważaj otwartych drzwi. Moduł komfortu, Wymieniasz dokładasz kabelki, które i tak zrobiłeś. kodujesz i masz nogi podświetlone. każde drzwi/stopy masz wtedy z osobna. Listwy-dekory masz osobny wątek ze zdjęciami i opisami jak to zrobić. Podświetlenie progów bierzesz albo z modułu komfortu albo z lampki czerwonej drzwi. Albo jeszcze podłączasz się poprzez zwykłą diodę i przekaźnik NC do CLH Wszystko jest na forum....czytaj czytaj czytaj!
  15. Tempomat nie ma nic do Multi. Obie rzeczy osobno się koduje w sterowniku kierownicy. Sam zresztą najpierw dołożylem tempomat a po jakiś dwóch latach, wrzuciłem MF z B8 VAGcom w łapy i odczytać kodowania, błędy.
×
×
  • Create New...