Jump to content

GreGoriO

Pasjonat
  • Content Count

    2,735
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36

About GreGoriO

Informacje

  • First name
    Gregor
  • Location
    Kłobuck, Costa del Sol

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja mam jeszcze jakiegoś PIONEERA z 2010 r i widzę kolosalną różnicę jak prowadzi mapa. Nie wspominając o brakujących drogach, sama nawigacja prowadzi *starą* metodą, kiedy to podrzędne drogi/ulice były gorszej jakości... Dziś z chęcią wymieniłbym wszystkie te ekrany na AndroidAuto/CarPlay. Aż szkoda że producenci z Chin nie idą za ciosem i nie sprzedają samych wyświetlaczy, przystosowanych do konkretnych modeli aut. A cała reszta pobrana z naszego telefonu...
  2. Dostaniesz info z mapy, która od 2013 roku nie jest aktualizowana. Chcąc wyjechać do innego kraju, musisz zmienić płytę na odpowiedni region, inaczej mapa się pogubi... jednym słowem...mapy DX to przeżytek, jak mawiał św.p. Pawlak!
  3. Przeróbka, kupisz w sieci części do montażu własnego cięgna. na allegro jest tego trochę. ktoś chyba na forum chwalił się taką przeróbką.
  4. Można jeszcze dołożyć VFiz, i mieć wiele więcej informacji z ODB, bezpośrednio na FIS-ie
  5. tak, tak...zapomniałem że kolega ma B7
  6. Dokładnie tak samo chciałem napisać. Cooltura jazdy w PL odbija się szerokim echem na polakach. Wystarczy wyjechać ze swojej wioski jakim jest polska (celowo z małej litery) a przekonują się, że jednak przepisy sa po coś ustanowione. Ja z kolei mam hiszpańskie dośwadczenia. I chociaż mówią hiszpanski temperament, to zdecydowanie bezpieczniej mi się jeździ po hiszpańskich drogach. Wyprzedzając na autostradzie, nawet jadąc z tą przepisową prędkością 120km/h, nikt nie zacznie mi mrugać światłami.... spier...dalaj bo ja jadę! Co w Polsce, często mi się zdarza. A miałem nierzadko na bl
  7. Nie pisałem że zmienić na PL, tylko że można zmienić na inny. Bez ingerencji VAG-com, tylko panelem pomiędzy siedzeniami. nie każdemu odpowiada niemiecki czy angielski.
  8. JEST NA FORUM taki temat. trzeba poszukać. masz rozpisane kanały klimatronika, czy jak zmienić język bez ingerencji VAGiem.
  9. Zrób test otwartego okna. Przewietrz wnętrze bez dotykania regulacji, zobacz czy zacznie lecieć ciepłe powietrze.
  10. w B6/B7 nie było panelu dla nawigacji pomiędzy siedzeniami jeśli siedziało RNSE. Radio 1Din to właśnie radio z małym panelem, dla nawigacji strzałkowej. w bagazniku powinna być nawigacja. To co siedziało gdy auto wyjeżdżało z fabryki, da tylko odczytanie VINu. Zawsze można zajrzeć za radio, i zobaczyć jak wyglądają przewody/wtyczki do radia.
  11. Obudowa jest szczelna, być może z powodu swoich lat ciężko schodzi, co widać na niektórych filmach na YT ja też się mocowałem za pierwszym razem, uszczelka dobrze trzymała.
  12. Pastylka immo jest w osobnej części i jest zalana klejem żeby się nie rozleciała przy byle upadku kluczyka na ziemię. część bateryjną się wysuwa, robisz to poprawnie?
  13. Nie debil tylko fabryka. Żeby dopisać kluczyk masz na forum cały wątek. Zwykłym kablem KKL i VAGcom 311 też można dopisać. Spróbuj innej wersji programu, ale najpierw poczytaj wskazany wątek. może zauważysz błąd jaki popełniasz.
  14. Po wymianie modułu MK musisz przypisać swoje kluczyki VCDS/VAG-iem. Tak samo, jakbyś dopisywał kolejny kluczyki. Czyli wymazać stare (jeśli jeszcze tam są) i dopisać/nadpisać swoje.
×
×
  • Create New...