Jump to content

GreGoriO

Pasjonat
  • Content Count

    2,567
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17

About GreGoriO

Informacje

  • First name
    Gregor
  • Location
    Kłobuck, Costa del Sol

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. żeby sterować panelem Navi, w Menu dodatkowym, należy po pierwsze dołożyć przycisk Menu, oraz zakodować sobie wentylację celem przewietrzania samochodu pod naszą nieobecność.
  2. Jeśli wyciek był na instalacji a nie przy samej sprężarce to jest olej który ją smaruje, nawet na biegu jałowym. Co innego jeśli wyciek był przy sprężarce, i razem z czynnikiem ubyło oleju PAG. Wtedy istnieje ryzyko zatarcia samej sprężarki. Rozwiązaniem jest krótszy pasek klinowy z pominięciem jej samej, na czas do naprawy.
  3. WYJMIJ włącznik i zobacz co się stanie. potem nam opisz
  4. GreGoriO

    Revolut

    Warto, Mam od kilku lat. karta sama wybiera walutę jaką należy zapłacic, warunkiem jest posiadanie te∆że waluty na końcie wymiana/zasilenie banalnie proste i szybkie. nawet 5 min przed transakcją. kwota dostępna natychmiastowo. Moi polscy znajomi już nie wożą tyle gotówki do Hiszpanii, martwiąc się o drobne, których żaden kantor nie chce przyjąć z powrotem. Operacje kartą i święty spokój. Szczerze polecam
  5. czujniki są dwa...przedni i tylny wahacz. W VAGcom/VCDS, mozesz sprawdzić jak pracują czujniki, odepnij ramię od wahacza i delikatnie ruszając sprawdź czy zmieniają się wskazania na VCDS
  6. włącznik łatwo sprawdzić, wyjmij i zrób mostek na kostce włacznika pomiędzy stykami 1-3 jeśli zgasną światłą mijania to masz odpowiedź. Jeśli nie to komputer i sprawdzić kodowanie w MCE09 co to znaczy resetować FIS, masz do wyboru 3 tryby wyświetlania...2 ekrany i ciemność, pewnie ustawiony na na zgaszony dlatego masz ciemny
  7. Do oryginalnych siłowników nie wejdą sprężyny, poza tym muszą być ciut silniejsze aby dźwignąć klapę o te 10-15 cm...reszte już robi fizyka. Poczytaj wątek od początku.
  8. Audi A4/Avant (2001 - 2005) - antena. wzmaczniacz antenowy. > VAG ETKA Online > Nemiga.com NEMIGAPARTS.COM Katalogi części samochodowe. Auto części zamienne VAG ETKA Online. Audi. Audi A4/Avant. (2001 - 2005). antena. wzmaczniacz antenowy.. WZMACNIACZ ANTENY - AUDI A4 B6 B7 01-07 8E5035225S 7982429156 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 90 zł - WZMACNIACZ ANTENY - AUDI A4 B6 B7 01-07 8E5035225S (7982429156). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  9. - 8E0 907 279 (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS”, brak kontroli żarówek) czyli instalacja LOW , więc po wyjęciu włącznika nie oświeci ci świateł. Możesz najpierw sprawdzić czy w ogóle będziesz miał światła podając na krótko mostkiem w kostce wącznika świateł na PINy 1-4 zgodnie z tą rozpiską ze wspomnianego wątku... „Wersja LOW (8E0 941 531)”Pin 1 – Zasilanie świateł mijania i postojowych po stacyjce (WE) [czarno/żółty]...Pin 4 – Zasilanie świateł mijania [żółty] (WY)
  10. Wszystko rozbija się o MCE, instalacja High a Low to dwa różne zasilania odbiorników, a tym samym prowadzenia przewodów. Pewnie bez przekładania PINów w samym włączniku się nie obejdzie. Ładnie masz to pokazane w załączonym linku... podaj najpierw jaki masz MCE.
  11. masz włącznik z A6 C5... trzeba po schemacie zobaczyć jego PIN-ologię... w takim razie podaj teraz jaki masz MCE.... polecam lekturę z tego wątku, łatwiej będzie ci ogarnąć o co tam chodzi... 8E0 941 531 B - włącznik HIGH z funkcją AUTO (dostępny od grudnia 2002) 4B2 941 531 B WŁACZNIK SWIATEŁ AUDI A6 C5
  12. Podaj numer włącznika wtedy coś doradzimy. Włącznik powie ci czy masz moduł HIgh, wtedy po jego wyjęciu go, oświecą się światła mijania lub gdy masz moduł LOW wtedy oświeci ci światła pozycyjne. jeśli masz MCE w wersji High a światła się nie oświecą po odpięciu włącznika to wiadomo, że winny jest MCE lub instalacja. a wtedy już kolejne kroki na eliminację usterki. Jak chcesz możesz zanurkować pod kierownicę i spisać numer MCE, ale tutaj musisz odkręcać dolną półkę pod kierownicą
  13. w trakcie jazdy naciśnij przycisk na zegarach celem wyłączenia komunikatu.
  14. dalej nie wiem czy sprawdziłeś kable w przelotce, o odczytanych błędach nie wspomnę.
×
×
  • Create New...