Jump to content

GreGoriO

Pasjonat
  • Content Count

    2,694
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

30

About GreGoriO

Informacje

  • First name
    Gregor
  • Location
    Kłobuck, Costa del Sol

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to przedni słupek, str. kierowcy , stopy. Tam masz kolorowe kostki. schemat i odczytać która to i który pin. jak rozepniesz będziesz wiedział na którym odcinku masz zwarcie. W kabinie czy komorze silnika.
  2. Oczywiście... nie może to być każde lusterko i nie może to być każdy czujnik zmierzchu.
  3. Jak duża różnica jest w kole pasowym? Jeśli po zluzowaniu masz możliwość zdjęcia paska bez żadnych narzędzi, to nie powinno nic się stać! Od tego są napinacze, żeby regulować naciąg paska. Bardziej martwiłbym się obrotami samej sprężarki, silniki benzynowe mają wyższe obroty maksymalne. Trzeba wziąć kalkulator do ręki i przypomnieć sobie matematykę!
  4. Zobacz ofertę Spryskiwacz reflektora Prawy Witam, kupię oryginalny, prawy spryskiwacz reflektora. Może być nieszczelny- jeśli dysza jest sprawna. zależy mi na samej dyszy. Nie chce mi się wyciągać i rozbierać zderzaka, stąd pomysł podmiany samej dyszy. Dodający GreGoriO Wysłano 19.07.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  5. Witam, kupię oryginalny, prawy spryskiwacz reflektora. Może być nieszczelny- jeśli dysza jest sprawna. zależy mi na samej dyszy. Nie chce mi się wyciągać i rozbierać zderzaka, stąd pomysł podmiany samej dyszy.
  6. Nie o takich kablach mówię. Logiczne jest, że przewody sygnałowe nie mogą przenosić dużych prą∂ów. Wiedząc jego przekrój, jesteś w stanie ocenić jaki max prą∂ jesteś w stanie uzyskać .....9A/mm2 Zawsze możesz odciąć/przepiąć PIN i/lub dolutować w dane miejsce kabelek o większym przekroju. Do tego zmierzam. Tylko dla bezpieczeństwa...warto gdzieś zachować schemat własnego DIY, aby później odszukać zakres zmian.
  7. Czyli to nie mgiełkowe tylko strumieniowe.
  8. WSZSYSTKO jest możliwe! jak wiesz co to lutownica i rozumiesz schematy...
  9. zawsze możesz dokupić samą gumę zamiast kompletnych piór.
  10. tak samo jak włączałeś. kabel VAGcom/VCDS i odczytać numery poszczegółnych sterowników. W wątku o MCE masz wszystkie dane na tacy.
  11. Świeciły czy tylko aktywowałeś? Jaki masz MCE? Bo wersja LOW nie obsługuje świateł mijania!
  12. Taaa zwolnił trąbiąc! hahaha dobra jest!
  13. bazę/podstawę z nogą, też masz? bo nasze B6-7 nie mają górnego mocowania Top-tether! A bez tego fotelik nie jest zabezpieczony!
  14. masz MCE LOW? 1 strona się kłania! Gniazdo 3-pin w haku (MCE HIGH) - odcięcie prawego przeciwmgielnego i PDC: (8D0 971 701)Pin 1 – Masa (brązowy)Pin 2 – Sygnał odcięcia do PDC [brązowa kostka 16-pin, pin 5] (czerwono/biały)Pin 3 – Zasilanie przełącznika odcinającego ze sterownika haka (czerwono/biały)Gniazdo 3-pin w haku (MCE LOW) - odcięcie prawego przeciwmgielnego i PDC: (8D0 971 701)Pin 1 – Przekazanie zasilania do prawego światła przeciwmgielnego przyczepki (szaro/biały)Pin 2 – Sygnał odcięcia do PDC [brązowa kostka 16-pin, pin 5] (czerwono/biały)Pin 3 – Zasilanie przełącznika odcinającego z włącznika świateł (czerwono/biały)
×
×
  • Create New...