Jump to content

piotrekZch

Pasjonat
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About piotrekZch

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Choszczno

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej moje pytanie mam tylnie lampy orginalne ale przyciemnione lekko auto czarny avant więc ciemne lampy wydaje mi się że lepiej się zgrywają z autem stop początkowo zostawiłem oryginalny czerwony ale ma swoje lata jest lekko zmatowiały myślałem o jego przyciemnieniu ale zastanawia mnie jak to ma się od strony przepisów czarny stop itp tzn kolor lampy
  2. Witam ja mam założone depo black na h7 lampy wbrew obiegowej opinii nie paruja i nie sprawiają problemów u mnie w środku żarówki osram night braker albo coś takiego nie pamiętam nazwy dokładnie świecą bardzo dobrze silniczki włożone ze starych lamp.
  3. Odnośnie podniesienia mocy to bardziej takie luźne rozmyślania:) i proszę nie obrażać mojego auta (stary grat ) Ma co prawda swoje lata ale od strony mechanicznej został doprowadzony do stanu prawie idealnego:). A co do turbo itp to fakt to trochę słaby pomysl bo naklad kasy i pracy ogromny, poza tym bał bym się spaskudzenia silnika który naprawde dobrze chodzi i nie sprawa problemów
  4. Z tym olejem nie demonjzujmy u nie co prawda jest drugi silnik 1 miał pęknięty blok ten który mam włożony jest od anglika, przed zamontowaniem wszystko co trzeba w nim było zrobione w chwili montażu miał ok 170tys kkm olej troszkę bierze średnio co kilka tys km trzeba trochę doalc ale te typy tak maja. Zastanawiało mnie czy graty z 1.8t by podpasowaly pod alt turbo kolektory itp w sumie one chyba sa podobne z budowy
  5. Diesel odpada w ten za dużo zainwestowane
  6. Myślałem o przeróbce tego który jest w aucie ale tak poza konkursem który silnik naj lepiej było by wybrać na swap ?? I naj łatwiej dało by się zadaptowac itp?
  7. Ja Sprzedam patent od znajomego tapicera wzelina w płynie taka bezaprwana albo smar wazelinowy bardzo dobry do nawilżania skóry ja jak kupiłem swoj środek fotele półskóry z czarnym speedem w środku skóra była sztywna sucha kazał mi je co dzienie gąbeczka nacierać właśnie taka wazelina skóra teraz zmiękła ma ładny połysk i tak raz na jakiś czas ja nacieram przy okazji sprzątania auta dodatkowo co jakis czas środek do czyszczenia skóry
  8. Witam jak w temacie czy ktos próbował w jakiś sensowny sposób podnosić moc w tym silniku sa jakieś sposoby?? W sumie jest 130km u mnie 17cali koła wcześniej było 15 cali czuć leka różnicę. To silnik wolno ssacy wiec jest jakiś sens? Chip tuningu ? Czy jakieś inne sposoby ??
  9. Więc tak problem rozwiązany i zdiagnozowany ogulnie 1 fachowiec tzn pseudo fachowiec źle postawił diagnozę, wizyta w innym wrasztacie i tak pęknięta chłodnica klimatyzacji dodatkowo auto dostało nowy osuszacz nowy ten dławik plastikowy nowy zawór sterujący kompresorem(stary uszkodzony ) nowy filtr kabinowy dodatkowo całość odgrzybiona wyczyszczona plus czynnik nabity chodzi jak talala Pytanie moje na ile taka w miarę kompleksowa naprawa starczy ?? Kiedy powinno znowu ske zajrzeć do klimy ? Po takiej obsłudze
  10. Czy do jej wymiany trzeba odciagac czynnik z układu? Myslalem odrazu o wymianie osuszacza bo to groszowe sprawy wychodzą.
  11. Hej coś ktoś doradzi ...? Bylem dzisiaj u znajomego ma maszynkę do nabijania klimy Po sprawdzeniu pokazało zbyt wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji co może być przyczyną?? Jakieś pomysły??
  12. Dobry pomysł. Zastanawia mnie tylko trwałość tego na dole nadwozia wiadomo kamienie itp ciekawe jak bedzie wygladac np po roku itp
  13. Siema Podepnę się:) też mam czarny kolor myślałem o pomalowaniu dołu plastidipem czarnym jest już dostępny z połyskiem i w sumie mało by się różnił od lakieru a dwa jest to powłoka elastyczna idealna do plastiku co o tym sądzicie??
  14. Witam mam taki problem sam nie do końca wiem czy mam. Dzisiaj wracaliśmy z nad morza ok 150 km wszystko początkowo ok chłodno w aucie itp. Po ok 130km w aucie zaczęło robić się cieplej nawiew niby dmuchał chłodnym powierzem ale tak jak by klimatyzacja nie działała po zatrzymaniu sie pod domem otworzyłem maskę wąż od klimy ten gumowy wchodzący w podszybie był cały mokry tak samo jak nie jestem pewny czy to parownik, to co jest w nadkolu pod puszka od filtra powietrza (podłużna metalowa puszka za zderzakiem) była cała mokra zimna aż kapało z niej. Auto postało ok godzinę po odpaleniu klima jak
  15. Co do wskazań licznika zrobiony szyki test w ramach zakupów i jazdy po mieście licznik 50km/h nawigacja pokazuje ok 46-47 km/h więc przekłamanie nie jest duże jutro sprawdzę jak to wygląda przy większych prędkościach w ramach jady do pracy.
×
×
  • Create New...