Jump to content
IGNORED

Jaki materac do 1000 zł

Krzysztof

Recommended Posts

Witam,

Ktoś się orientuje(może sprzedaje?) w temacie materaców? Szukam czegoś średnio twardego za około 1000zł. Widziałem, że są jakieś piankowe, lateksowe, sprężynowe itd. Jestem zupełnie zielony w tej materii jako, że nigdy na czymś takim nie spałem dłużej niż 1-2 noce. Jakieś firmy? Wypełnienia? No i jak to jest z tymi strefami.. Osobiście skłaniam się ku sprężynowo-kieszonkowym..

latex najdroższy ale i najwygodniejszy. zalezy jaki rozmiar potrzebujesz bo są spore różnice w cenie.

ja osobiście brałbym kieszeniowy (kazda spręzyna jest w osobnym "kondonku" przez co się nie łączą i nie skrzypią, do tego jest ich trzy razy więcej niż w zwykłym sprężynowym)

kolejna rzecz to ilu strefowy (3,5,7)

jest tego sporo, przejrzyj ofertę firmy RELAX :wink4:

latex najdroższy ale i najwygodniejszy. zalezy jaki rozmiar potrzebujesz bo są spore różnice w cenie.

ja osobiście brałbym kieszeniowy (kazda spręzyna jest w osobnym "kondonku" przez co się nie łączą i nie skrzypią, do tego jest ich trzy razy więcej niż w zwykłym sprężynowym)

kolejna rzecz to ilu strefowy (3,5,7)

jest tego sporo, przejrzyj ofertę firmy RELAX :wink4:

Przymierzałem się do tych kieszonkowych w Ikei i całkiem to niezłe. Rozmiar dość mały bo 140/200.

Podaj jeszcze wymiar materaca, bo do 1000 zł to nie kupisz w miarę dobrego materaca dwu osobowego.

Widzę,że rozmiar już się pojawił.

Ja mam materac firmy Janpol Afrodyta. Fakt, że materac o wymiarze 160x200 kosztował ok. 1400 ale nie żałuję wydanych pieniędzy. Przeciętny człowiek 1/3 życia śpi więc lepiej zainwestuj w dobry i zdrowy sen.

140/200 w relaxie jakies 1400zl ale nie jestem pewny aktualnych cen

I nie wiem czy to ma znaczenie.. ale on miałby leżeć bezpośrednio na podłodze(panelach) ewentualnie na jakimś kocu..