Skocz do zawartości

majuDJ

Pasjonat
  • Postów

    367
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majuDJ

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Ford
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia majuDJ

0

Reputacja

  1. Poproszę o wycenę dla zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego do Audi A3 8P 1.9TDI z 2004 Numer VIN WAUZZZ8P55B003827 Proszę o cenę za oryginał i jakieś kilka dobrych zamienników.
  2. Pacjent Audi A3 8P 1.9TDI BKC z 2004r Mój kolega który zna się trochę na mechanice próbował wymienić uszczelkę pod głowicą bo tak mu ja zasugerowałem, okazało się, że jednak płyn uciekał jakimś wężykiem i lał się na nagrzewnice, ale zanim na to wpadł trochę silnika z góry rozebrał i po złożeniu tych elementów zauważyłem bardzo dużo nowych błędów w VCDSie :(. Samochód jeździ normalnie i żadnych objawów nie zauważyłem. Dodatkowo kolega wymienił jakiś przewód przy serwie hamulcowym bo podobno był lekko pęknięty. Czy ktoś może powiedzieć co te błędy oznaczają? Zdjęcia części z bagażnika: Logi poniżej: Sobota,14,Lipiec,2018,17:24:10:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170621 DS267.7 www.vcds.pl VIN: WAUZZZ8P55B003827 Numer rejestracyjny: Przebieg: 298580km Numer naprawy: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 8P (1K0) Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 47 52 56 76 7D VIN: WAUZZZ8P55B003827 Przebieg: 298580km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: Usterka 0010 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 25-Immobiliser -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010 46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.nagłaśniający -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Usterka 0010 56-Radio -- Stan: OK 0000 76-Asyst.parkowania -- Stan: OK 0000 7D-Dogrzew.wnętrza -- Stan: Usterka 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 CC HW: 028 101 183 2 Komponent: R4 1,9L EDC G010SG 6231 Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: AUX7Z0D9FNR01L Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 01358 995 83731 VCID: 66C28E045167CC7173-8032 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 19558 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 232.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 00101100 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 110.0 Nm 16567 - Czujnik A temperatury paliwa (G81) P0183 - 000 - przerwa lub zwarcie z plusem Ramka zamrożona: 16502 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62) P0118 - 000 - sygnał za wysoki Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 232.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 10.94 V Bity binarnie: 00101100 Temperatura: -6.3*C Temperatura: 38.7*C 19557 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Kody gotowości: 0 2 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Oznaczenie elementu: 1K0 907 379 K Komponent: ESP FRONT MK60 0104 Kodowanie: 0021125 Kod serwisu: WSC 00046 412 40960 VCID: 3A7A0A74755F9891E7-806E Znaleziono 1 błąd: 01314 - Sterownik silnika 013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8P0-820-043.lbl Oznaczenie elementu SW: 8P0 820 043 F HW: 8P0 820 043 F Komponent: KlimavollautomatH12 0150 Weryfikacja: 013440 Numer seryjny: 8P0820043F Kod serwisu: WSC 00046 412 1720320 VCID: 2F6C2B20BE1D4D3940-807A Znaleziono 1 błąd: 00483 - Sterownik dodatkowego ogrzewania powietrza 013 - Odczytać pamięć usterek Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 130 Przebieg: 298584 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2018.07.12 Czas: 01:31:41 Ramka zamrożona: ON ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: AKP\8P0-907-279-23-H.clb Oznaczenie elementu SW: 8P0 907 279 C HW: 8P0 907 279 C Komponent: Bordnetz-SG H34 0301 Weryfikacja: 00H34000 Numer seryjny: 00000001114690 Kodowanie: E5885F068214100000000000000000000000FE0F5C Kod serwisu: WSC 00046 000 147456 VCID: 3D7001686471AFA9C2-8068 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8P1 955 119 B Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: Wischer AU350 H01 0130 Kodowanie: 00062736 Kod serwisu: WSC 00046 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 4E0 910 557 Plik etykiet: AKP\8K0-955-559.CLB Komponent: REGENLICHTSENSORH10 0050 Kodowanie: 00150573 Kod serwisu: WSC 00046 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8P0-959-655-84.lbl Oznaczenie elementu SW: 8P0 959 655 D HW: 8P0 959 655 D Komponent: Airbag 8.4ED H00 0140 Kodowanie: 0010603 Kod serwisu: WSC 00046 412 40960 VCID: 438477900295D959B4-8016 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8P0-953-549.lbl Oznaczenie elementu SW: 8P0 953 549 HW: 8P0 953 549 Komponent: Lenksäulenmodul H11 0020 Kodowanie: 0000042 Kod serwisu: WSC 01358 995 83731 VCID: 7BF4CF703AE56199BC-802E Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8P0-920-xxx-17-MY7.clb Oznaczenie elementu SW: 8P0 920 930 Q HW: 8P0 920 930 Q Komponent: KOMBIINSTR. VDO H73 0300 Weryfikacja: D04 Numer seryjny: 2249DD04001992 Kodowanie: 0004113 Kod serwisu: WSC 80093 222 69422 VCID: 408E789C1383C241A9-8014 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\1K0-907-530-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 530 D HW: 1K0 907 951 Komponent: Gateway H08 0100 Weryfikacja: 08 Numer seryjny: 2500104A04035C Kodowanie: 3D0F0F42070100 Kod serwisu: WSC 12345 123 12345 VCID: 285EC03C9BF31A0181-807C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 1K0-920-xxx-25.clb Oznaczenie elementu SW: 8P0 920 930 Q HW: 8P0 920 930 Q Komponent: KOMBIINSTR. VDO H73 0300 Weryfikacja: D04 Numer seryjny: AUX7Z0D9FNR01L Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 408E789C1383C241A9-8014 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: AKP\8P0-959-801-MIN1.clb Oznaczenie elementu: 8P0 959 801 E Komponent: Tuersteuerger. H10 0030 Kodowanie: 0000088 Kod serwisu: WSC 00046 412 1589248 VCID: 3D7001686471AFA9C2-8068 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V2.clb Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 J Komponent: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 326A2254AD2F60D12F-8066 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 008 - Niezrozumiały sygnał 00750 - Lampka sygnalizacyjna usterek 013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny Ramka zamrożona: Przebieg: 8560 km Temperatura: 25.0*C Napięcie: 10.90 V Napięcie: 10.70 V ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: AKP\8P0-959-433.clb Oznaczenie elementu: 8P0 959 433 E Komponent: KSG H04 0050 Kodowanie: 108000186D288505488A016000 Kod serwisu: WSC 08800 995 00065 VCID: 3E7206646977B4B1DB-806A Podsystem 1 - Komponent: Sounder n.mounted Podsystem 2 - Komponent: NGS n.mounted Podsystem 3 - Komponent: IRUE n.mounted Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 47: Sys.nagłaśniający Plik etykiet: 8Px-035-382.lbl Oznaczenie elementu SW: 8P3 035 382 HW: 8P3 035 382 Komponent: AB2 SUBWOOFERBOXH25 0160 Weryfikacja: 00003 Numer seryjny: 10000001176984 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 70EEE85C63A312C119-8024 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 52: Elektr.drzwi pas. Plik etykiet: AKP\8P0-959-802-MIN1.clb Oznaczenie elementu: 8P0 959 802 E Komponent: Tuersteuerger. H10 0030 Kodowanie: 0000088 Kod serwisu: WSC 00046 412 1589248 VCID: 3E7206646977B4B1DB-806A Znaleziono 1 błąd: 00106 - Sygnał centralnego zamka Safe/Lock po stronie pasażera 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Plik etykiet: 8P0-035-1xx-56.lbl Oznaczenie elementu SW: 8P0 035 195 HW: 8P0 035 195 Komponent: symphony II EU H57 0410 Weryfikacja: 22S Numer seryjny: AUZ5Z4D6042736 Kodowanie: 0001001 Kod serwisu: WSC 00046 412 1589248 VCID: 6FECEB207E9D0D3900-803A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 76: Asyst.parkowania Plik etykiet: AKP\8P0-919-283.clb Oznaczenie elementu SW: 8P0 919 283 HW: 8P0 919 283 Komponent: Parkhilfe 4-Kan H06 0030 Kodowanie: 0000003 Kod serwisu: WSC 00046 412 1589248 VCID: 78FED07C0BD34A81D1-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 7D: Dogrzew.wnętrza Plik etykiet: 1K0-963-235.lbl Oznaczenie elementu SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Komponent: PTC-Element 0404 Weryfikacja: 00800000 Numer seryjny: Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D503128B4113F2972-8078 Znaleziono 1 błąd: 00361 - Element grzejny dodatkowego ogrzewania (Z35) 014 - wadliwy Koniec --------------------(Skanowanie trwalo: 02:29)----------------------
  3. W aucie A3 8P 1.9TDI BKC 105KM z przebiegiem 297 tys km, pewnego ranka zauważono ubytek płynu chłodniczego. Dolałem więc około 0,5 litra wody destylowanej. Po tym przejechaliśmy 70km spokojnie po mieście, nic nie ubyło ale zauważyłem takie objawy: 1. Biały nalot jakby krzemionkowo-piaskowy na zewnętrznych ściankach zbiorniczka wyrównawczego. Zakładam, że to odparowujący płyn chłodniczy zanieczyszczony kamieniem z chłodnicy. Tak więc płyn wywala przez korek 2. Po przejechaniu 70km poziom płynu spadł z max na minimum, ale wystarczyło odkręcić korek, był wyraźnie słyszany syk gazów oraz płyn z minimum podniósł się w ułamek sekundy na max 3. Nie ma żadnej mazi/masła pod korkiem z olejem, oleju w silniku nie przybywa. Zbiorniczek wyrównawczy jest czysty. 4. Moja żona twierdzi, że w samochodzie czuć olej/smar. Nie jest w stanie określić zapach. Czy te testy z allegro na obecność spalin po 20zł się sprawdzają, tam gdzie zmienia się kolor płynu po wykryciu CO2? Przechodziłem i miałem identyczne objawy w Skoda Octavia 1 1.9TDI vp AHF 110KM przy przebiegu 254 tys km i za wymianę uszczelki pod głowica, uszczelkę pod zaworami, nowe śruby, nowy płyn G12, planowanie głowicy zamknąłem się w 1000zł. Czy w silniku 1.9TDI PD BKC 105KM koszt będzie zbliżony, czy np tutaj jest 2x droższe uszczelki?
  4. Czy ktoś z zaawansowanych użytkowników może mi odpowiedzieć na poniższe pytania?Mam problem z maglownicą II generacji w Audi A3 8P z 2004. Historia mojego problemu zaczęła się 8 miesięcy temu, gdy odebrałem od mechanika auto po wymianie elementów zawieszenia z przodu. Auto odebrałem z świecąca kontrolką żółtej kierownicy. Wszelkie próby skasowania błędu, adaptacji itp itd nie zdały egzaminu.Następny krok który poczyniłem to wymiana maglownicy na używkę z szrotu II generacji trafiła się 1K1 909 144 J, zapewne z jakiegoś Golfa. Niestety tutaj mechanik też stwierdził, że kontrolka zapaliła się podczas przejazdu na geometrię zawieszenia. Gdy odebrałem auto kontrolka nie świeciła i nacieszyłem się 2 dni i 300km, zaświeciła się niespodziewanie przy prędkości 60-80km/h na prostej drodze w trasie. Następnie kupiłem interfejs na aliexpress i skasowałem błąd i o dziwo kontrolka nie pojawiła się przez jakiś miesiąc. Niestety znowu się pojawiła i skasowanie błędu VCDsem dawało spokój na kilka do kilkadziesiąt km. Żona mówiła też, że jak ona jechała to zaświeciła się, a na drugi dzień nie świeciła się przy pierwszym przejeździe, a w drodze powrotnej zaświeciła się. Śmiem twierdzić, że kontrolka potrafi sama zapalać się i gasnąć bez ingerencji VCDsem.Podjąłem również próbę wykodowania całkowicie kontrolki wspomagania, lecz nikomu się to nie udało Próbowało dwóch elektromechaników.Słyszałem, że aktualizacja oprogramowania to może być ratunek na mój problem. Moja maglownica to:Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V2.clbOznaczenie elementu: 1K1 909 144 JKomponent: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000VCID: 326A2254AD2F60D12F-8066Znaleziono 1 błąd:00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 008 - Niezrozumiały sygnał1. Czy moja maglownica posiada najnowsze oprogramowanie? 2. Ile kosztuje aktualizacja oprogramowania u zdolnego elektromechanika albo w ASO? 3. Czy moje objawy mogą być spowodowane uszkodzeniem okablowania? 4. Czy ktoś zna dobrego elektromechanika w Warszawie i w promieniu 50km od Warszawy co mógłby zdiagnozować okablowanie i nie za miliony? Zleciłem jednemu elektromechanikowi aby sprawdził, ale olał sprawę bo mu się nie chciało odkręcać belki i od razu wystartował się wykodowania które mu nie wyszło.5. Czy da się wgrać nowe oprogramowanie VCDsem i interfejsem z aliexpress czy tu trzeba bardziej profesjonalny interfejs i inne oprogramowanie?6. Druciarstwo - czy jeśli bym się zdecydował na wykręcenie żarówki odpowiadającej za tą kontrolkę to muszę wkręcić spaloną czy wystarczy wykręcić? Trudno się dobrać do zegarów i ile może taki zabieg kosztować? Czy zegary po takiej ingerencji nie mają np. skłonności do przepalania się itp itd?
  5. Proszę o wycenę na osłony + odboje amortyzatorów przód do samochodu Honda CR-V III , 2008r, 2,2 cdti SHSRE67708U019199
  6. Kabel i oprogramowanie mam. Brak wiedzy. Chyba jednak podjadę do Diagtronicka przed przeglądem.
  7. Da się tylko mi szkoda 200zł na usługę w Diagtroniku w Jankach. Tyle powiedzieli za wyłączenie kontrolki bezinwazyjnie. Druga osoba na forum a3-club też powiedziała, że da się to zrobić by wyłączyć kontrolkę (żółtą i czerwoną od wspomagania). Niestety nikt się tą wiedzą nie podzieli bo to $$$
  8. Dla mnie najprościej jest zmienić kilka cyferek w kodowanie i wyłączyć kontrolkę kierownicy. 15minut pracy. Zaslepianie zegarów odpada. Czekam na informacje jak to zrobić i w którym miejscu należy i jakie zmienić cyferki.
  9. Szukam polecanej firmy w Warszawie i najbliższych okolicach gdzie zregenerują mi maglownice z elektrycznym wspomaganiem od Audi A3 8P z 2004. Interesuje mnie tylko firma która zapewnia demontaż i ponowny montaż. ( Nie chce się później spierać, że np mój mechanik uszkodził przy montażu i gwarancji brak). Auto ma problem z czujnikiem momentu wspomagania G269, błąd 00573 sygnał nieprawidłowy stały. Świeci żółta kontrolka kierownicy zaraz po odpaleniu ale wszystko działa. Maglownica kompletna była już raz wymieniana przez mechanika, zamontowaną II generacji ale była ona ze szrotu i po 300km (2 dniach) kontrolka się zaświeciła a gwarancji brak i poszło kilkaset złotych w błoto. Gwarancja minimum 12 miesięcy, nie interesuje mnie firmy które dają 3-6 miesięcy gwarancji.
  10. Czy ktoś mi może pomóc i powiedzieć jak wyłączyć żółtą kontrolkę wspomagania na zegarach w Audi A3 8P z 2004r przedlift? Najlepiej jakby to była instrukcja na VCDSa 17. Auto ma problem z czujnikiem momentu wspomagania G269, błąd 00573 sygnał nieprawidłowy stały. Świeci żółta kontrolka kierownicy zaraz po odpaleniu ale wszystko działa. Maglownica kompletna była już raz wymieniana przez mechanika, zamontowaną II generacji ale była ona ze szrotu i po 300km (2 dniach) kontrolka się zaświeciła a gwarancji brak i poszło kilkaset złotych w błoto. Chciałbym uniknąć problemu przy przeglądzie.
  11. Jeszcze jedno dodam, czy aby na pewno jest dobry i zna się to bym polemizował. Według Pana Karola w A3 8P w tym samochodzie jest "pumpa wspomagania elektryczno-hydrauliczno" już po tym zdaniu wiedziałem, że nie powierzę mu samochodu bo każdy chyba wie, że A3 8P, Golf 5, Leon 2 itd mają wspomaganie tylko elektryczne! Zresztą pierwsze pytanie padło od mechanika "a jakie Ty masz tam wspomaganie" ? W swoim aucie miałem i nadal mam problem z czujnikiem momentu wspomagania G269 ( błąd 00573) i są dwa sposoby naprawy wymiana czujnika ( wyższa szkoła jazdy tylko dla elektromechanika z doświadczeniem i smykałką do "przecierania nowych szlaków" ) lub po najprostszej linii oporu wymiana całej maglownicy. Według Karola to wina wilgoci i pewnie dostała wody i naprawa powinna z uzupełniłem płynu wyjść 360-380zł. Zmarnowałem tylko 3 minut swoje i jego na gadaniu przez telefon o czym co nie istnieje. Dokładnie mu powiedziałem, że mam auto II generacji z którego roku, na czym polega problem itp. itd. Niestety tak wygląda większość mechaników polecanych na forach tego typu co to. Ja staram się w swojej pracy być perfekcjonistą ale niestety mechanika z podobnym podejściem jeszcze nie spotkałem. Zresztą jak byłem z kolegą na przeglądzie po kupnie czyli: wymianie oleju, uszczelnieniu silnika, naprawie klimatyzacji, wymianie rozrządu w Audi 80 B4 , rachunek wyszedł niewiele mniejszy od tego z kolegi A4 B8 to Karol przeoczył duży wyciek z czujnika oleju i kolega musiał szorować kostkę pod siedzibą firmy. Tak więc nie dajcie się zwieść mechanikom występującym w TVN Turbo , wypowiadającym się w ramach czasopism jako "specjaliści" motoryzacyjnych typu Auto Świat, Motor bo nie są oni nieomylni w swojej marce której się specjalizują. Uważam, że mechanika nie kończy się na wymianę rozrządu, klocków, oleju.
  12. Kiedyś byłem z kolegą wymienić rozrząd, naprawić klimę , wymienić olej i filtry w Audi 80 B4- czekaliśmy na termin z miesiąc. Chciałem teraz to samo zrobić tylko w aucie A3 8P, dzwoniłem w II połowie listopada 2017 to kazał mi zadzwonić na początku stycznia 2018. Niestety ja do lutego nie mogę czekać.
  13. Mam możliwość kupienia poniższych opon. Jakie wybrać do Audi A3 8P 3D 1.9TDI którym głównie będzie jeździła żona po Warszawie, więc najczyściejszej błoto pośniegowe. Używane 1. 195/55/R15 91T DOT4013 Dunlop Winter Sport 4D wysokość bieżnika , przebieg 25000km ( nie chce mi się wierzyć w taką wysokość bieżnika po takim przebiegu) za 550zł 2. 195/65 R15 91T Pirelli Formula Winter, rocznik 2016, przejechane 1000-1500km, Faktura mi przekazuje sprzedający ( jak jest w przypadku reklamacji, jeśli na fakturze jest inna osoba?) cena 550zl 3. 195/65 R15 91T Nokiar WR D3 DOT1616, jeździły w aucie 3.5 miesiąc. Brak paragonu/faktury - 500zł Nowe 195/65/R15 91T Kleber Krisalp Hp3 - 708zł
  14. Odebrałem od mechanika swoje A3 8P 1.9 Tdi Ambition po wymianie: 1. rozrząd kpl z pompą wody, uszczelniaczem w,k. dolnym 2. olej motul , kpl filtrów 3. tuleje wahaczy przdnich 4 szt 4. przegub prawy przód 5. złącze wydechu 6. sprężyna zawieszenia prawy przód - używana ( Niestety tutaj mechanik nie wiedział, że mam sportowe zawieszenie i auto stoi krzywo, tam gdzie wymienił od ziemi do błotnika 68cm, a tam gdzie jest ori sprężyna mam 66,5cm. Szukam używki -15mm i dopiero pojadę na zbieżność/geometrie) 7. termostat 8. świece żarowe 4 szt. Niestety zaraz po odpaleniu samochodu pojawił się błąd 00573 czujnik momentu wspomagania, sygnał nieprawidłowy, stały. Po skasowaniu błędu powrócił po ponownym odpaleniu silnika. Wspomaganie chodzi normalnie. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem i wie co może być przyczyną? Widziałem na kilku forach ten problem ale nikt nie napisał rozwiązania. np. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=142&t=577470 Czy najlepszy i najszybszym rozwiązaniem jest wymiana maglownicy na używkę?
  15. Witam Szukam sprężyn amortyzatorów przód do Audi A3 8P Ambition 1.9Tdi BKC z 2004r, 3d ze sportowym zawieszeniem. Nr VIN WAUZZZ8P55B003827 Interesuje mnie oryginal 1K041105EB Lub zamienniki Sachs 998 412 KYB RH3357 Suplex 39276 Bendix 023414B Optimal AF-4826 Spidan 56844 Quentin Hazell QCS7638 I inne Długość sprężyny 303mm Średnica zewnętrzna 145mm Średnica 13mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...