ficjor 1 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Witam, proszę o analizę logów. Autko to a4 b5 AFN, z katalizatorem. Nie zauważam żadnych niepokojących objawów. Logi BS: Log (000) Log (003) Log (004) Log (011) Logi statyczne: Log (0 - 004) Log (1 - 023) Log (2 - 013) Log (3 - 000) Log (4 - 007) Log (5 - 001) Logi dynamiczne: Log (0 - 011) Log (1 - 000,000,000,000) Log (2 - 001,001) Log (3 - 004,004,004) Log (4 - 008) Log (5 - 010,010) Log (6 - 003) Z góry dziękuję Pozdrawiam, ficjor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Ja tu widzę problem z doładowaniem, turbina wstaje dopiero przy 2500obr takie doładowanie powinno być już przy 1800-1900obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficjor 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Nie mam pod ręką żadnego innego zdrowego AFN'a aby mieć porównanie właściwie. W czym może tkwić problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Wybij katalizator i powtorz logi dynamiczne -011,010,008 i 003. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficjor 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 dzięki za odp. Kat będzie wydłubany w przyszłym tygodniu i wrócę z poprawionymi logami. P.S. Można logować samochód jadąc delikatnie pod górkę / z górki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 kąt wtrysku do poprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ręki sobie nie dam uciąć czy mam racje ale ja w tych logach widzę że kat jest drożny, że układ podciśnienia kuleje jak masz ochotę pogrzebać przy aucie w miejsce N75 wsadź N18 a w miejsce N18 nic nie wsiadaj tylko pozatykaj wężyki i zrób dynamicznego 011, godzina zabawy a będziesz pewniejszy co do wycięcia kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficjor 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 W takim razie muszę zlokalizować te bajery i pogrzebać. Wstępnie umówiłem się na wycięcie kata za 50zł w przyszłym tygodniu, ale mam obawy. Często jeżdżę na Niemcy i nie chciałbym mieć jakiś nieprzyjemności. Dzięki za odp. Czyli najpierw zamienię N75 z N18 i dam loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się