emilek_2 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Witam! Poproszę o analizę/ ocenę logów. Auto kolegi, niedawno zakupione, motor 1,9 tdi, 90KM, 2000 rok. Mile widziane wszelkie sugestie co jest nie tak. Dodam że zdażyło się że auto wpadło w tryb awaryjny, jednak nie podczas robienia logów. Vag-Com pokazał dwa błędy: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35 - 10 - Interteiment 17964 - Charge Pressure Control Negative Deviation P1556 - 35 - 00 - Interteiment. Z góry dzięki za pomoc. Statyczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55857.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55854.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55855.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55858.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55852.html 018- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55856.html 023- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55853.html Basic Setings: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55861.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55860.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55862.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55859.html Dynamiczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55865.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55864.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55869.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55868.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55867.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55866.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55863.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 To jest chyba silnik AHH ze zmienną geometrią łopatek. Bład 17964 - za małe ciśnienie doładowania to najprawdopodobniej było przyczyną trybu awaryjnego. Przepływomież zaniża wartości i tnie dawke paliwa. Turbina jakby lekko sie przycinała ale bez tragedi. Tremostat nie trzyma do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Termostat nadaje się na szrot. Statyczny kąt wtrysku do regulacji. Filtr powietrza do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek_2 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Tak to jest motor 90KM ze zmienną geometrią. A co z przepływomierzem? Do wymiany czy przyczyna że tnie dawki może leżeć w czymś innym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Wymien filtr powietrza poki co.... i powtorz logi dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się