Skocz do zawartości

emilek_2

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emilek_2

Osiągnięcia emilek_2

0

Reputacja

  1. A czy możliwe jest że pęknięcie rury odmy jest nie widoczne i trzeba ją odkręcić przy bloku silnika? Pytam bo ostatnio sprawdzałem u siebie odme - włożyłem rękę i próbowałem wyczuć jakieś pęknięcie.
  2. emilek_2

    Logi do oceny

    Witam. Poniżej załączam logi z auta kolegi (Audi a4 1,9 tdi 90 km). Samochód podczas robienia logów za każdym razem wpada w tryb awaryjny przy prędkości 110 km/h na trzecim biegu. Błędy jakie pokazał Vag: 18062 - check DTC Memory of instrument cluster 17965 - Charge Presure Control Positive Deviation 17552 - Mass Air Flow Sensor g 70 open or short to ground Po ich wykasowaniu i zrobieniu logów wracał tylko błąd: 17965. Dodam że niedługo przed robieniem logów wymieniony został termostat (ori) i filtr powietrza. Ps. Co sądzicie o przepływomierzu??? Statyczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77227.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77228.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77229.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77230.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77233.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77234.html 018- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77232.html 023- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77231.html BS: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77238.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77236.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77237.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77235.html Dynamiczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77240.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77239.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77242.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77244.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77243.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77245.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_77241.html
  3. Witam! Cieknie mi pompa paliwa, zdiagnozowałem że puszcza uszczelka pod nastawnikiem pompy. Tutaj pojawiają się moje pytania: -czy poradzę sobie z tym sam , czy lepiej oddać auto do pompiarza? - czy wymienić od razu również uszczelkę nad nastawnikiem pompy,(przy dekielku) - co muszę ustawiać vagiem po takiej operacji?
  4. Ona zapala się właśnie i po chwili ma zgasnąć - taka jest jej funkcja - przypominająca.
  5. Zaczepiłem go bez przykręcania, tak że dotykał metalowej obudowy radia. Dodam że nie było żadnej reakcji jak go próbowałem odczepić.[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 13:07_________________________________________________Może jest ktoś kto montował taki emulator do radia Symphony 1 i może powiedzieć czy wszystko chodziło czy były jakieś problemy, lub tez nie działało?
  6. Kupiłem taki oto emulator zmieniarki do mojego radia Symphony 1 - http://allegro.pl/zmieniarka-mp3-emulator-audi-vw-skoda-seat-ford-i1812532055.html?source=oo Podłączyłem wszystko i niestety nie gra . Wyświetla się komunikat "CD5 track 16", czasami zmienia się na "track 1" i "track 99" , a w głośnikach cisza. Oczywiście utwory odpowiednio ponazywane (001 , 002 itd.) i podobnie jak foldery (CD01, CD02 itd). Wczoraj cały dzień nad tym spędziłem , zmieniając nawet nazwy folderów i nic. Jak podpinam kartę SD jest tak samo. Bardzo proszę podpowiedzcie co jeszcze mogę zrobić? Może kogoś spotkała taka sytuacja? ;( Ps. A myślałem że będę się cieszył ulubioną muzyką w aucie
  7. Tak to jest motor 90KM ze zmienną geometrią. A co z przepływomierzem? Do wymiany czy przyczyna że tnie dawki może leżeć w czymś innym?
  8. Witam! Poproszę o analizę/ ocenę logów. Auto kolegi, niedawno zakupione, motor 1,9 tdi, 90KM, 2000 rok. Mile widziane wszelkie sugestie co jest nie tak. Dodam że zdażyło się że auto wpadło w tryb awaryjny, jednak nie podczas robienia logów. Vag-Com pokazał dwa błędy: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35 - 10 - Interteiment 17964 - Charge Pressure Control Negative Deviation P1556 - 35 - 00 - Interteiment. Z góry dzięki za pomoc. Statyczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55857.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55854.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55855.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55858.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55852.html 018- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55856.html 023- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55853.html Basic Setings: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55861.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55860.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55862.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55859.html Dynamiczne: 000- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55865.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55864.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55869.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55868.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55867.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55866.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/emil2_55863.html
  9. A jak przepływomierz? Czy dobrze mierzy?
  10. Auto kolegi, silnik 1,9 AFN. Po podpięciu dwa błędy: 00575 i 00519. Czasami łapie notlauf. Poproszę o analizę, może coś poradzicie co jest nie tak. Ps. katalizator wyrzucony. Oto logi: Statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54530.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54524.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54526.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54527.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54529.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54531.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54528.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54525.html Basic Setings: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54535.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54537.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54536.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54538.html Dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54540.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54541.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54539.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54542.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54543.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54544.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/emil2_54545.html
  11. Na zegarach nie ma napisu VDO więc nie wiem jakiej są produkcji. Kodowanie zmieniałem tak: Wchodze w instruments, potem recode, wpisuję liczbę 01040, wciskam do it i niestety w polu soft coding wyświetla sie 00040. Być może robię coś źle, czy czasem nie trzeba najpierw w polu login podać jakiejś liczby aby się zalogować, a potem zmieniać kodowanie?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 08:55_________________________________________________Witam ponownie :> Chciałem podziękować wszystkim którzy starli mi się pomóc. Wszystko już działa jak należy. Okazało się że funkcja była wyłączona, a głupi :shocked:próbowałem ją włączyć wpisując nowy kod w okienku workshop . Właśnie przed chwilą mnie olśniło jak sobie popijałem browarka :> , poszedłem i wykasowując stary kod włączyłem funkcję. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. :>
  12. Kodowanie soft coding 00040[br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 13:14_________________________________________________Podczas testu kontrolek lampka od okładzin się nie zapala
  13. Podłączałem, chciałem zmienić kodowanie ale się nie udało. Nie wiem za bardzo co jeszcze mógłbym sprawdzić, błędów nie ma, słyszałem o jakimś teście kontrolek ale nie orientuję się jak go włączyć.
  14. Ale skoro kontrolki nie ma to po co prowadzona jest cała instalacja do kół?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...