Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Kontrolka klocków


emilek_2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Wczoraj wymieniłem klocki z przodu, gdyż już były całkiem zużyte a pomimo to nie paliła mi się kontrolka zużycia klocków. Teraz zastanawiam się czy w ogóle mam tę funkcję? Po przekręceniu kluczyka kontrolka wcale się nie zapala, nawet na tzw. test. Przy kole mam kostkę do czujnika zużycia klocków. Posiadam audi 99r 1.9 tdi - licznik bez FIS. Czy jest możliwe abym nie miał tej funkcji pomimo że jest poprowadzona instalacja do kół?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Witaj a jak to było jak kupiłeś ..Czy od początku nie zapalała Ci się kontrolka po załączeniu zapłonu ?

Może żaróweczka się przepaliła w liczniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, spalona żarówka odpada bo w liczniku z 99r niema żarówek, najprawdopodobniej kontrola klocków jest wyłączona. Uaktywnić ją trzeba VAGiem zmieniając kodowanie licznika, dodając +01 na dwóch pierwszych pozycjach czyli jeżeli np twoje kodowanie jest 00040 to zmieniasz na 01040.

Ponadto odsyłam do wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6358.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od zadania podstawowego pytania... Czy klocki miały czujniki (kable) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wynika z opisu masz AFN`a w poliftowej budzie.

W zegarach z czerwonym podświetlaniem (bez fisa, 2 x po 3 kontrolki) za każdym razem po przekręceniu zapłonu wyświetla się zółta kontrolka.

Szukaj winy w zegarach. Z tego co pamiętam to akurat w tych zegarach za kontrolkę zużycia okładzin odpowiada żarówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kodowanie jest zmienione to nie będzie się zapalała, istnieje też możliwość że tej kontrolki w ogóle tam niema bo też takie liczniki bywały. Poliftowy licznik ma żarówki tylko na kontrolce od świateł długich, ESP/ASR, i kierunkowskazach przyczepy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, skoro masz instalację to kontrolka powinna być, chyba ze poprzedni właściciel zmieniał licznik. Podłączałeś VAGa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączałem, chciałem zmienić kodowanie ale się nie udało. Nie wiem za bardzo co jeszcze mógłbym sprawdzić, błędów nie ma, słyszałem o jakimś teście kontrolek ale nie orientuję się jak go włączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie było kodowanie?, test włączasz przyciskiem Output tests

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli funkcja ta jest wyłączona kodowaniem i musi być 01040, zegary są produkcji VDO? bo troszkę dziwne że nie możesz zmienić kodowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zegarach nie ma napisu VDO więc nie wiem jakiej są produkcji. Kodowanie zmieniałem tak: Wchodze w instruments, potem recode, wpisuję liczbę 01040, wciskam do it i niestety w polu soft coding wyświetla sie 00040. Być może robię coś źle, czy czasem nie trzeba najpierw w polu login podać jakiejś liczby aby się zalogować, a potem zmieniać kodowanie?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 08:55_________________________________________________Witam ponownie :> Chciałem podziękować wszystkim którzy starli mi się pomóc. Wszystko już działa jak należy. Okazało się że funkcja była wyłączona, a głupi :shocked:próbowałem ją włączyć wpisując nowy kod w okienku workshop :confused4:. Właśnie przed chwilą mnie olśniło jak sobie popijałem browarka :> , poszedłem i wykasowując stary kod włączyłem funkcję. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Rowniez mam problem z kontrolka po wymianie klockow.

Chce to ominac poprzez zmiane kodu, lecz nie wychodzi.

Mam kod 00140. Wchodzac do recode wpisuj wartosc wieksza +01 na 01140 wciskam do it. I nadal swieci owa kontrolka. Jakies rady ??[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 11:28_________________________________________________Kod sie akceptuje nie ma tez bledow w intruments czy abs.

Chyba zostanie mi zrobienie mostkow przy wtyczce wchodzacej w nadkole:D[br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 13:00_________________________________________________Usterka naprawiona:)

Przy wtyczce laczacej kabelki od klocka z przewodem z nadokola zauwazylem zalamanie dwoch kabelków.

Idac tropem przewodu do nadkola, wyjalem gumowa zaslepke. Tam mamy dwie wtyczki. U mnie czerwona jest od czujnika klockow. Rozlanczamy ja, "mostkujemy" drucikiem i zaklejamy tasma tak by drucik nie mial prawa wypasc.

Przekrecamy stacyjke jesli ukaze sie ok to wiadomo :) A jak nie robimy to samo w drugim kole.

Na koniec chowamy owe wtyczki , montujemy zaslepke gumow. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...