Jump to content

bin85

Pasjonat
  • Content Count

    1,620
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15

2 Followers

About bin85

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Sosnowiec

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

809 profile views
  1. Wartość rzeczywista i wartość wymagana ciśnienia powinny być jak najbardziej zbliżone do siebie.
  2. To o czym piszesz to nie czujnik tylko zawór regulacji ciśnienia na listwie
  3. Nie, ale najpierw oczywiście odlacy akumulator
  4. Tak sterownik jest w czarnej skrzynce na podszybiu obok wlewu płynu do spryskiwaczy. Numer pinu i kolor powinny się zgadzać więc patrzysz czy np pin 4 w nastawniku ma przejście w pinem 35 z sterowniku silnika
  5. Żeby wykluczyć wiązkę zrób pomiar ciągłości między nastawnikiem a ECU według schematu , do silnika nastawnika dociera sygnał PWM którego zwykły multimetr popranie nie zmierzy.
  6. bin85

    Montaż pdc tył

    Musisz mieć jeszcze moduł od czujników parkowania
  7. Dalej to już tak jak pisałem wyżej, przycisk Advanced Measuring Values i z listy która się pojawi zaznaczasz parametr Injection amount deviation cylinder
  8. Sprzedam panoramę z przeznaczeniem na części, usterka polega na tym że w czasie deszczów podcieka w przednich narożnikach. Mechanicznie 100% sprawna
  9. Zobacz ofertę Panorama A4 B8 Avant na części Sprzedam panoramę z przeznaczeniem na części, usterka polega na tym że w czasie deszczów podcieka w przednich narożnikach. Mechanicznie 100% sprawna Cena 200,00 zł Dodający bin85 Wysłano 22.06.2019 Kategoria Audi A4 B8
  10. Po połączeniu z ECU wybierasz Advanced Measuring Values i z listy parametrów zaznaczasz Injection amount deviation cylinder 1,2,3,4 wtedy pojawią się korekty na poszczególnych wtryskiwaczach, wartości powinny być jak najbliższe 0.
  11. To nie jest normalne, tłoczki w zaciskach zostały cofnięte do samego końca ?
  12. Gdyby było coś nie tak z paliwem to raczej były by błędy związane z niskim ciśnieniem, masz błąd czujnika halla i w pierwszej kolejności tym się zajmij. Do sprawdzenia ustawienie rozrządu, sprawdź też kąt synchronizacji w VCDS
  13. Raczej coś spaprali, nowy wyprzęgnik powinien chodzić lekko
  14. Może sub z wersji Bang & Olufsen ale nie wiem czy to coś poprawi.
×
×
  • Create New...