bin85

Pasjonat
  • Zawartość

    1375
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

1 obserwujący

O bin85

  • Urodziny 18.04.1985

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

463 wyświetleń profilu
  1. bin85

    Jak masz błąd szyberdachu to domykanie nie zadziała, jeżeli go nie masz to go wykoduj wtedy błąd zniknie i domykanie będzie działać
  2. bin85

    Też ściągałem CP z modułu i ASO również narobiło bajzlu, podłącz swój stary moduł zapisz kodowanie oraz adaptacje i przepisz do nowego, VCDS ma opcję zrzutu wszytkach kanałów do pliku żeby nie trzeba było tego ręcznie robić.
  3. CZeść Jeżeli znika zasilanie na podszybiu to w tym momencie sprawdź czy dzieje się to na plusie czy masie. Jeżeli na masie to faktycznie w pierwszej kolejności podejrzana jest klema pirotechniczna, natomiast gdyby był to plus to do sprawdzenia wiązka akumulator<>podszybie ponieważ jeżeli na podszybiu niema zasilania to alternator i rozrusznik również go nie będzie miał.
  4. bin85

    silniczki od wskazówek i tak cały czas pracują więc jak przy odpalaniu pracują sekundę dłużę to nic im nie będzie
  5. bin85

    W b8 sprężarka niema sprzęgła więc cały czas będzie napędzana, paska też nie zdejmiesz bo jest jeden na cały osprzęt silnika
  6. bin85

    Nie można regulować oddzielnie siły nawiewu - wiatrak jest tylko jeden. Tylko jest to tak złudnie wyświetlane jakby się dało oddzielnie regulować
  7. Udało Ci się to ogarnąć bo u mnie pisze not supported, i teraz pytanie czy trzeba coś odblokować ? czy po prostu nie działa to tylko w polifcie na mmi 3g+
  8. bin85

    Ale kupiłeś "jeża" czy całą dmuchawę ? bo wygląda to na problem z silnikiem dmuchawy
  9. bin85

    Strasznie to wygląda, w ogóle dziwne jest to że bicia są nawet po stronie tarczy zabierakowej, zobacz czy śruby nr 3 nie odkręciły się, powinny być trzy
  10. bin85

    Pierwszy błąd to czujnik jakości powietrza, jest to czujnik który sterują automatycznym obiegiem zamkniętym, drugi błąd to informacja że w module centralnej elektryki jest błąd i prawdopodobnie wynika z błędu pierwszego. No i trzeci to problem z silniczkiem klapy nawiewu na nogi
  11. bin85

    Fizyczny montaż DPF to jedno ale pozostaje jeszcze, przywrócenie fabrycznej mapy w ECU
  12. bin85

    Potwierdzam bezpiecznika, niema więc prawdopodobnie padł siłownik
  13. bin85

    Bezpiecznika od wlewu niema, ale jeszcze to sprawdzę wieczorem
  14. bin85

    Przepustnica (klapa gasząca) czyszczona ale może nie działa poprawnie, błędów niema żadnych ?
  15. bin85

    Z tego co widać na zdjęciu to pin nr 13 i jest to masa - przekrój przewodu 4mm2 Poniżej schemat