Skocz do zawartości

konrad.t

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konrad.t

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia konrad.t

0

Reputacja

  1. Czyli wybrać opony o takich samych parametrach, tylko po prostu zimowe? Czy coś zmienić?
  2. Hej, w obecnym A4 B8 2.0 TFSI Quattro mam letnie oponki 245/40/18. Domyślam się, że dla lepszych właściwości jezdnych zimą lepiej mi jest wsadzić mniejszą felgę i oponę o większym profilu, prawda? Wystarczy 17 cali, czy w ogóle celować w 16? Jak mam tarcze 320mm/300mm to nie będzie problemu przy felgach 16 calowych? Jak już będę wiedział na jakie felgi się decyduję, to jak dobrać pozostałe parametry? Czy szerokość opony warto zmniejszyć na zimę? A może ona jest z góry narzucona przez kupioną felgę i już na etapie zakupu felgi muszę o tym pomyśleć? No i co z profilem? Powinienem sobie w jakiś sposób to policzyć, żeby całkowita średnica koła była taka jak mam obecnie? I czy są jakieś inne parametry, które powinienem brać pod uwagę? Może to oczywiste, ale niestety nie mam o tym pojęcia. Lepiej zapytać niż później mieć problem
  3. Dziękuję @wrclaguna. Dobrze myślę, że żeby dobrać się do sterownika, muszę zlać olej i otworzyć skrzynię, bo sterownik siedzi w środku? Może to oczywiste, ale jestem motoryzacyjnym laikiem.
  4. Od czasu do czasu jak odpalam auto (CDNC, S-tronic) i przerzucę na bieg wsteczny, dostaję komunikat Gearbox Malfunction i Tire Pressure System Malfunction. Jak już pojawiają się błędy to zawsze te dwa. Przy gearboxie mam komuniakat, że mogę jechać. Jak wrzucę na Drive to mogę normalnie jechać autem. Jak dodam gazu na wstecznym to auto nie jedzie, jakby było na luzie. Jak zgaszę i zapalę auto ze dwa razy, to błędy znikają. U mechanika raz pojawiły się błędy: - P174E00 - Zawór 3, druga część skrzyni biegów, usterka elektryczna. Nieciągle. - 01315 - Elektroniczny moduł sterujący skrzynią biegów. Kody kontroli usterek. Nieciągły. Innym razem po podłączeniu komputera nie było błędów. Ostatnio błędy zdarzyły mi się dzień po dniu. Wcześniej rzadko. Auto kupowałem w czerwcu. Sprzedawca zapewniał mnie, że auto jest po wymianie mechatroniki (nie mam na to żadnego papieru). Chętnie przyjmę każdą pomoc. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co może być przyczyną? Jeśli ktoś wie jak temat naprawić, to mogę nawet podjechać autem i się rozliczymy jak należy. Chciałbym tylko, żeby Audineczka chodziła jak należy, bez niespodzianek
  5. Oczywiście, może zbyt bardzo uprościłem to co mam na myśli, ale właśnie w takim kontekście rozmowa mnie interesuje. Nie chodzi jedynie o to, żeby "weszło". Dobre ceny nie są moim kryterium Z mechanikiem jestem już dogadany i to co kupię również będzie z nim skonsultowane. Czy ETKA jest dostępna też dla zwykłych użytkowników? Czy tylko dla firm?
  6. Siema, szukam kogoś, kto pomoże dobrać mi klocki i tarcze do mojej A4 B8. Nie mam czasu i ochoty na przeglądanie dziesiątek źródeł, wolę poradzić się kogoś doświadczonego w temacie. Nie mam pojęcia jak to wszystko można ze sobą wymieniać itd. Raczej raczkuję w motoryzacji. Widziałem, że kilka osób z forum się tym zajmuje i nawet sprzedaje takie części. Chciałbym się zdzwonić, porozmawiać i ustalić co będzie dla mnie najlepsze (wielkości tarcz, rodzaje itd.). W zamian za pomoc kupię tarcze i klocki od osoby, która mi doradzi. Mam A4 B8 2.0 TFSI 211KM Quattro 2010. Myślałem o zestawie tarcze Zimmerman + klocki Ferodo. Piszcie śmiało prywatne wiadomości. P.s. po doborze napiszę tu co ustaliliśmy, dla osób z podobną sytuacją. VIN: WAU ZZZ 8K0 AN0 031 20 Trochę poza tematem: może mi ktoś też powiedzieć, czy istnieją jakieś miejsca w internecie, że mogę sobie sprawdzić numery oryginalnych części po VIN?
  7. Ok, ale w takim razie czym jest czarny plastikowy klucz, którym nie da się otworzyć drzwi, a kształt ma inny niż klucze, które mogę wyciągnąć z pilotów?
  8. Kupiłem trzy dni temu moje B8. Dziś zorientowałem się, że kluczyk serwisowy, który mam (ten czarny, plastikowy) ma inny kształt niż kluczyki w pilotach. Nie da się nim otworzyć drzwi auta. Możliwe, że dostałem niewłaściwy grot? Czy po prostu nie rozumiem do czego służy?
  9. Fajnie, że tworzycie taką piękną społeczność. Jestem świeżo upieczonym posiadaczem A4 B8 Quattro w sedanie. Pewnie niedługo w odpowiednim dziale pochwalę się zdjęciami. Liczę na Wasze wsparcie, a sam wniosę tyle ile mogę. Dzięki! Konrad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...