Jump to content

nastradamus

Pasjonat
  • Content Count

    413
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About nastradamus

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Auto znajomego godne polecenia https://allegro.pl/ogloszenie/audi-a4-b6-cabrio-2005r-3-0v6-230km-s-line-quattro-7838543117 pozdrawiam Adam
  2. Zobacz ofertę Audi A4 Cabrio 2005r 3.0v6 230km S-line Quattro Full Witam Klubowiczów Znajomy sprzedaje, ogłoszenie na allegro, wszelkie pytania pod nr telefonu w aukcji https://allegro.pl/ogloszenie/audi-a4-b6-cabrio-2005r-3-0v6-230km-s-line-quattro-7838543117 pozdrawiam Adam Cena 29.800,00 zł Dodający nastradamus Wysłano 20.02.2019 Kategoria Pozostałe Audi
  3. Witam Klubowiczów Znajomy sprzedaje, ogłoszenie na allegro, wszelkie pytania pod nr telefonu w aukcji https://allegro.pl/ogloszenie/audi-a4-b6-cabrio-2005r-3-0v6-230km-s-line-quattro-7838543117 pozdrawiam Adam
  4. Oki A wiecie ile metrów tego przewodu podciśnieniowego trzeba kupić by starczyło na tą plątaninę pod maską? to bym profilaktycznie wszystko wymienił bo ogólnie przewody te lata świetności mają za sobą
  5. Panowie dzięki za info, tylko mi chodziło że jak zatykam króciec wylotowy vacupompy to po wyłączeniu motorowni czuję pod palcem że podciśnienie znika tak że nie zasysa już palca, czy to normalne zjawisko czy pompa jest nieszczelna?
  6. Witam Sprawdziłem vacu pompę standardowo króciec wylotowy był luźny zaklepałem go trochę i obleciałem klejem na wężyk dodatkowo założyłem trytkę, wygląda na to że pomogło Mam tylko pytanie czy po wyłączeniu motorowni vacu pompa powinna trzymać ciśnienie czy normalnym jest że znika?
  7. Witam Mam problem z moją A, praktycznie z dnia na dzień turbo zaczęło być ospałe budzi się z opóźnieniem i straciło na płynności, potrafi też wywalić notlaufa, zauważyłem dodatkowo że pedał hamulca potrafi robić się za którymś razem twardy tak jak by nie miał wspomagania, i przy gaszeniu silnika mocniej szarpie. Gdzie szukać przyczyny? Czy to coś z podciśnieniem w silniku? Prosił bym od czego zacząć poszukiwania zanim zdecyduję się na serwis. Mogę też wykonać logi, jeśli trzeba podajcie drodzy forumowicze jakie grupy pozdrawiam i proszę o pomoc motor to 1.9 awx
  8. Mam 1KD 1LB nic mi to nie mówi wg kodów...
  9. Witam Panowie niech ktoś podpowie jakiej mam wielkości tarcze z tyłu (niestety nie mogę zmierzyć na samochodzie) 245/255? zawieszenie seryjne Avant 2002 AWX 1BA czy z wlepy pod kanapą można to odczytać bo mam jej zdjęcie próbowałem coś znaleźć na forum ale się nie udało pozdrawiam
  10. nie ma chętnych na nasze pytania
  11. Panowie proszę o pomoc mam do wymiany czujnik pedału hamulca mój ori z 2002r ma numer 3B0 945 511A 4pin kostka, z jakim numerem mam kupić ori zamiennik bo tych już nie robią?, czy to chodzi o ten: 1K2 945 511RDW ? proszę o info czy ten czujnik pod pedałem hamulca 1K2 945 511RDW pasuję do naszych b6ek? awx 2002r
  12. nie ma od tego bezpiecznika ponieważ jest on integralną częścią licznika...
  13. sprawdź świece, to że pali się kontrolka nie oznacza że świece sprawne, możesz też podłączyć pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów na vag'u a (np. uszkodzony czujnik temp)
×
×
  • Create New...