Skocz do zawartości

Bzykii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bzykii

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bzykii

1

Reputacja

  1. Kolejna paczuszka z Pro-Choice odleciała niemal błyskawicznie. Pełen profesjonalizm wczoraj zamówione dziś odebrane od kuriera . Marcin z ekipa uwijaja się błyskawicznie ? pozdrawiam
  2. Bzykii

    Serwo

    WAUZZZ8E53A124505 podziękował
  3. Bzykii

    Serwo

    Dzięki dev będę wdzięczny a do aso dzwoniłem i niestety pytanie pozostało bez odpowiedzi ?
  4. Bzykii

    Serwo

    Witam, sorry że zawracam głowę być może banalnym pytaniem ale jak pytać to tylko u znawców tematu a mianowicie posiadam serwo o numerze 8EO612105M ktore musze wymienic i tu moje pytanie czy podejdzie mi serwo z końcówką N?Ewentualnie z jaką końcówka można zamiennie założyć? Pozdrawiam i będę wdzięczny za odpowiedź ? ukłony
  5. podziękowania Marcin za kolejną paczuszkę , szybko sprawnie i jak zwykle profesjonalnie ? pozdrawiam
  6. Skąd pewność ze to w nagrzewnicy? W starszym b6 był problem z zapychającym sie korkiem spustowym/ odpływowym grodzi dokladnie pod akumulatorem i zbierała sie tam woda - efekt przelewanie wody jak w akwarium - czyszczenie rozwiązuje sprawę ale czy w b8 tez jest taka przypadłość niech koledzy się wypowiedzą pozdrawiam
  7. Marcin dzięki za paczuszkę nadal zadziwiasz mnie z szybkością realizacji przesyłek pozdrawiam
  8. marcin mega szacun wczoraj zamówione dzisiaj w południe paczuszka dotarła Pozdraiwam Bartek
  9. Dzięki za podpowiedzi jutro zabieram się za czyszczenie Pozdrawiam
  10. Ok dzięki za podpowiedzi zaraz jadę zrobić logi i wrzucę ponownie wieczorkiem wszystkie a co do kąta to zabiorę się i za to jak tylko ogarnę turbo ) ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ---------- Witam, wstawiam ponowne wykonane na 3 biegu logi poszło do trybu awaryjnego turbo mam nadzieje ze można się dopatrzeć przyczyny Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dzięki za podpowiedzi
  11. Logi zrobione wstawię wieczorkiem niestety ale udało się je zrobić tylko na 2 biegu ( na 3 /4 turbo łapało tryb awaryjny Pracę sztangi sprawdzę dopiero jutro bo dzisiaj nie miałem jak
  12. Aktualnie błąd powraca i łapie tryb awaryjny prawie za każdym razem jak obroty sa powyżej 3 -3,5 tyś obrotów
  13. To moze odrazu zabrac sie za czyszczenie ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...