poniat83 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Witam Z tego co wyczytałem na forum to na 99% padła mi turbina. Wyjeżdżam po zatankowaniu ze stacji, jedynka spokojnie, dwójka lekko przycisnąłem i poczułem spadek mocy i za sobą kłęby białego dymu. Zjazd na pobocze oczywiści zgasiłem silnik. Sprawdziłem stany płynów wszystko ok poza poziomem oleju - sucho. Doholowałem pod dom podjechałem po motula dolałem wszystko w normie. Odpaliłem na chwile znowu biały dym i od razu zgasiłem. Znowu zero oleju.Sprawdziłem filtr powietrza ok. odłączyłem przewód od icka i widać było kilka drobnych opiłków. Czy mam się martwić, że opiłki dostały się do silnika i uszkodziły w nim coś. Jakie jest oznaczenie turbawek od brd bo w takiej sytuacji skorzystam z lekkich modów do mojej aśki. Turbo raczej z TurboTeca bo słyszałem, że jedyni godni polecenia - na nowe kupa kasy. Dodam na marginesie, że ok roku jeździłem na wirusie przebieg 179tys sprawdzony vagiem, zrobione wałki u chłopaków z mineralnej.
Sztomel Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 do tego jest jeszcze na końcu ww. numeru oznaczenie V 320, 350 czy 360 czyli 03G 145 702 H V360 ale najlepiej jest brać tą z najwyższym V czyli V360 bo jest najświeższa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się