chicken Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 Witam przymierzam się do wymiany rozrządu i pojawia się problem bo są dwa rodzaje pasków 152 i 153 zęby czy ktoś się orjętuje jaki ma być do silnika 1,8 125km ADR, bo w innym przypadku przypadku będę musiał specjalnie rozebrać aby sprawdzić pasek
maciekg Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Jak juz wczesniej napisano w naszych silnikach stosuje się obecnie pasek rozrzadu z 153 ząbkami. Inny jest rowniez napinacz, stary był "podobno" awaryjny. Mój stary napinacz wyglądał tak: W moim autku, prawdopodobnie tylko sam pasek był wymieniony przy 113 tys. km. Napinacz, ktory wkleilem wytrzymał 176 tys. km ! [(Auto z Włoch ]
sewgor1979 Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 hej,zgadza sie sa dwa rozne rodzaje rozrzadu,dokladnie ci nie powiem ale jak mi mechanik wymienial to kazal mi sprawdzic czy jest jakas lapa na silniku,ja tej lapy nie widzialem ale on znalazl i okazalo sie,ze mam ten drozszy rozrzad. Nie wiele pomogle, ale mozna to sprawdzic bez rozbierania, poprostu otwierajac maske,tylko trzeba wiedziec gdzie patrzyc :th: ,bo jak wiesz aby dostac sie do rorzadu to trza caly przod rozebrac. powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się