Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wymiana uszczelki pod głowicą


drarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Muszę niestety wymienić uszczelkę pod głowicą.

Objawy to twardniejące węże od układu chłodzenia, ubytek płynu chłodzącego, czasami silnik łapie zbyt wysoką temperaturę.

Co powinienem wymienić lub sprawdzić w trakcie wymiany uszczelki.

Dzieki za odp.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co potrzeba,a może to co ja zrobiłem w swoim:

1.Głowica do planowania, wymiana uszczelniaczy na zaworach,

2.Wszelakie uszczelki-pod pokrywa zaworów,kolektory żeby nie rozbierać za jakiś czas,

3.Pompki dałem do sprawdzenia żeby nie było,

4.Simery na wale na dole na górze

Troszkę kosztowało ale mam spokój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-nowy plyn.

-sprawdz stan termostatu.

-uszczelniacze PD.

-rozrzad jezeli przejechane powyzej 50.000 km[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2011, 08:21_________________________________________________wyczysc, kolektor dolotowy i kanaly w glowicy,

mozesz zaslepic EGR,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede zakladac nowego tematu :P

a wiec tak ucieka mi plyn ale samochod sie nie grzeje nie bulgodze mi nic w kratkach , wczoraj mialem akcje ze wskaznik od temp. zaczal mi piszczec ale nic sie nie dzialo plyn byl i jest dalej czy to uszczelka ? AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede zakladac nowego tematu :P

a wiec tak ucieka mi plyn ale samochod sie nie grzeje nie bulgodze mi nic w kratkach , wczoraj mialem akcje ze wskaznik od temp. zaczal mi piszczec ale nic sie nie dzialo plyn byl i jest dalej czy to uszczelka ? AFN

w jaki sposob niby wskaznik temperatury mogl piszczec?

wąchałeś płyn?

bardzo czesto szczelnosc traci jeden z trojnikow ukladu chlodzenia.

trzeba sprawdzic uklad chlodzacy pod cisnieniem, gdy silnik jest zimny. wszelkie wycieki powinny byc widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co potrzeba,a może to co ja zrobiłem w swoim:

1.Głowica do planowania, wymiana uszczelniaczy na zaworach,

2.Wszelakie uszczelki-pod pokrywa zaworów,kolektory żeby nie rozbierać za jakiś czas,

3.Pompki dałem do sprawdzenia żeby nie było,

4.Simery na wale na dole na górze

Troszkę kosztowało ale mam spokój :)

ile Cię to kosztowało jeśli mogę wiedzieć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...