Panton 0 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Jak w temacie....ktoś ma jakieś pomysły/koncepcje? :mysli: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 906 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003 Software Coding: 11501 1 Faults Found 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 5 sekund szukania na google http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/b-d-17536-fuel-trim-bank-1-mult-system-too-lean-t888.html moze to samo jest u ciebie , warto sprawdzic . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 może też być problem z ukł. zasilania w paliwo (np. pompa :gwizdanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 5 sekund szukania na google http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechanika/b-d-17536-fuel-trim-bank-1-mult-system-too-lean-t888.html moze to samo jest u ciebie , warto sprawdzic . przepływka była wymieniona.... błąd dalej powraca... [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 17:05_________________________________________________ może też być problem z ukł. zasilania w paliwo (np. pompa :gwizdanie:) też był ten kierunek poszukiwań brany pod uwagę.... została wymieniona pompa paliwa... bez efektu... błąd się nadal pojawia i powoduje zapalenie CEL [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 17:07_________________________________________________Ostatnie skanowanie kiedy wyskoczył CEL i mamy nowy błąd: --------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 906 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003 Software Coding: 11501 2 Faults Found 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Readiness: 0000 1001 --------------------------------------------------------------------- dodam, że auto ma założoną instalację gazową... katalizator i lambda nie była ruszana - seria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - to było u mnie jak założyłem lpg,ten błąd pojawiał się co około 50-60km,regulacja mapy gazu i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Dzięki za informacje.... sprawdzimy to. Niestety nie mam wiedzy na temat gazu więc chyba nadszedł czas na zmianę gazwonika bo obecna ekipa (robili instalacje) to straszni partacze.... założyli gaz do niesprawnego silnika.... regulowali ten gaz już 50 razy i niby ma być ok a nie jest. Jeszcze raz dzięki za info kolego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruno_74 0 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Dodam tylko, że check engine palił się jeszcze przed założeniem LYPYGY. Hmmm a macie może jakiś na prawdę dobry gazowników, sprawdzonych profesjonalistów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 błąd jest przez LPG.... temat zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 2 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 jestes pewny ze temat zamkniety?? ja tez tak myslałem i znow po jakims czasie sie pojawił bo auto mam po chipie i gazownicy nie dali rady z ustawieniem, teraz mam kompa seryjnie przed chipem i chodzi ale nie wiem tez czy czasem gazownicy do d*py nie byli ... daj znac jak sobie z tym poradziles?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruno_74 0 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Jasne, że dam jutro jestem umówiony na regulację. PAntonik mogę dzisiaj wieczorkiem podjechać na Vaga? Wiesz taki ostatni pomiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się