mamszrot Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Witam, niestety jak sie tuz po kupnie okazalo stalem sie nieszczesliwym posiadaczem samochodu z peknieta glowica - silnik 2.0 BKD. Rozpatruje teraz dwie mozliwosci: 1.Regeneracja glowicy za okolo 1200zl Mechanik z zakladu regenerujacego glowice mowi, ze nie zdarzylo sie jeszcze zeby mial zwrot glowicy po regeneracji, a robi to juz od okolo 3 lat. Wyglada na uczciwego czlowieka wiec raczej mu wierze. 2.Kupno od znajomego uzywanej glowicy od modelu BLB z A6 Przed kupnem sprawdzilbym szczelnosc (koszt 60zl) wiec nie montowalbym jej w ciemno z ryzykiem ze tez jest uszkodzona. Pojawiaja sie jednak dwa pytania: -czy bedzie pasowac glowica z modelu BLB do BKD -czy nie peknie po jakims czasie i nie bede musial i tej regenerowac Nr glowicy z BLB to 03G 103 373 A. Czy ktos z Was drodzy forumowicze wie cos na temat glowicy o powyzszym numerze i czy mozna/warto zrobic podmianke zamiast montowac regenerowana? Koszt obu glowic bylby podobny. Z gory dzieki za wszelkie konstruktywne rady. ps Dodam, ze samochod to Seat Leon. Pisze tu, a nie na ktores z forow Seata bo podmianka ma byc na glowice A6 i dlatego ze, kolega mi polecil to forum, ze tu sami fachowcy Proszę uzupełnić poprawnie profil oraz wstawiać poprawnie prefix do tematu - poprawiłem
Biszczan Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Mój sąsiad też wydawał się obcykany w autach i rzekomo jeździł wieloma "a-czwórkami", po przejechaniu się stwierdził, że auto śmiga jak należy, a jak się okazało kupiłem auto które potrafi wyprzedzić nie jeden "dostawczak" także nie ma co się wyglądem sugerować. Pozdro.
nA4tan Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Po pierwsze napisz u kogo chcesz regenerować to powiem ci czy jest coś wart[br]Dopisany: 13 Październik 2011, 21:06_________________________________________________BKD jest starsze od BLB na pewno oba silniki różnią się nr uszczelki pod pokrywe dekla i kolektor ss Na pierwszy rzut oka wyglądają b podobnie ale nr są inne także głowice też się różnią! Pytanie czy aż tak żeby nie dało się ich wymienić! do tego i w BLB i BKD były dwa rodzaje uszczelki pod głowicę stosowane do nr silnika i po ! musiałbyś wiedzieć czy trafisz dobrą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się