Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Pęknieta głowica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

niestety jak sie tuz po kupnie okazalo stalem sie nieszczesliwym posiadaczem samochodu z peknieta glowica - silnik 2.0 BKD. Rozpatruje teraz dwie mozliwosci:

1.Regeneracja glowicy za okolo 1200zl

Mechanik z zakladu regenerujacego glowice mowi, ze nie zdarzylo sie jeszcze zeby mial zwrot glowicy po regeneracji, a robi to juz od okolo 3 lat. Wyglada na uczciwego czlowieka wiec raczej mu wierze.

2.Kupno od znajomego uzywanej glowicy od modelu BLB z A6

Przed kupnem sprawdzilbym szczelnosc (koszt 60zl) wiec nie montowalbym jej w ciemno z ryzykiem ze tez jest uszkodzona. Pojawiaja sie jednak dwa pytania:

-czy bedzie pasowac glowica z modelu BLB do BKD

-czy nie peknie po jakims czasie i nie bede musial i tej regenerowac

Nr glowicy z BLB to 03G 103 373 A.

Czy ktos z Was drodzy forumowicze wie cos na temat glowicy o powyzszym numerze i czy mozna/warto zrobic podmianke zamiast montowac regenerowana? Koszt obu glowic bylby podobny.

Z gory dzieki za wszelkie konstruktywne rady.

ps

Dodam, ze samochod to Seat Leon. Pisze tu, a nie na ktores z forow Seata bo podmianka ma byc na glowice A6 i dlatego ze, kolega mi polecil to forum, ze tu sami fachowcy :)

Proszę uzupełnić poprawnie profil oraz wstawiać poprawnie prefix do tematu - poprawiłem

Opublikowano

Mój sąsiad też wydawał się obcykany w autach i rzekomo jeździł wieloma "a-czwórkami", po przejechaniu się stwierdził, że auto śmiga jak należy, a jak się okazało kupiłem auto które potrafi wyprzedzić nie jeden "dostawczak" także nie ma co się wyglądem sugerować. Pozdro.

Opublikowano

Po pierwsze napisz u kogo chcesz regenerować to powiem ci czy jest coś wart[br]Dopisany: 13 Październik 2011, 21:06_________________________________________________BKD jest starsze od BLB na pewno oba silniki różnią się nr uszczelki pod pokrywe dekla i kolektor ss

Na pierwszy rzut oka wyglądają b podobnie ale nr są inne także głowice też się różnią! Pytanie czy aż tak żeby nie dało się ich wymienić! do tego i w BLB i BKD były dwa rodzaje uszczelki pod głowicę stosowane do nr silnika i po ! musiałbyś wiedzieć czy trafisz dobrą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...