Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Świece


Paszczak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, padly mi 2 swiece, prosiłem mechanika by wymienił wszystkie powiedział ze dwie są dobre. Dziś rano odpalam, odpalil ale z trudem, zawsze sie wymienia wszystkie nawet jak tylko jedna jest padnieta prawda ?

Czasem oczywiste nie do końca sie wydaje dla wszystkich.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 zl za sztuke , jakas nazwa 3 literowa bkh czy jakos tak nie pamietam,

poza tym mechanik znalazl czujnik ktory odpala od przewodu wody co wychodzi od chlodnicy i idzieie do zbiornika z plynem chlodzacym.

Czujnki powinien byc przymocowany od spodu przewodu przy dole chlodnicy ale odpadł.

Czy to moze byc powod przy odpalanie jak jest zimny silnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam inna prośbę :>czy orientujecie się gdzie znajdują sie świece żarowe w AKE V6 2.5 z 2002 roku..nie jestem laikiem ale w głowicy nie mogę się ich doszukać :wallbash:jestem w stanie sam wyczaić która i sam je wymienię tylko gdzie szkopy schowały te świece????[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 21:03_________________________________________________aha...drogi paszczaku te świece to nie ''bkh'' tylko NGK:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak byś miał tylko dwie sprawne to powinien ładnie odpalać gorzej by był przy większych mrozach, u mnie na jednej odpalał przy -15C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą wymiałem świece z passaćie b5 wszystkie miał spalone i palił to świadczy o dobrej kondycji silnika a płacił w intercars za Beru 34 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:evil:Tak to były NGK, to co może być przyczyna ze nie chce odpalac, na stronie głównej w silnikami diesla jest Moj post o czujniku wody może w tym jest problem, proszę spojrzcie . Nie wiem napewno od czego jest ten czujnik. Może sie spotkaliscie z czymś takim już?

Odnośnik do komentarza