Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne stukanie "skrzypienie" przy ruszaniu na luzie i ze sprzeglem.


Kociek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie wiedzialem w jakim dziale umieścić ten temat, ponieważ totalnie nie wiem skąd te odgłosy się wydobywają, zdecydowalem tutaj :). Sprawa polega na tym, że przy ruszaniu (odrazu w momencie gdy auto zacznie jechac) z tylnej prawej czesci (tak mi sie wydaje) samochodu dochodza dziwne stuki o różnej czestotoliwosci, zanikają one po jednej dwóch sekunkach kiedy tylko auto zacznie szybciej jechac. Nie wiem do czego porownac to stukanie, skrzypienie, jest o nierównomiernej czestotliowsci. Dzieje się tak jak ruszam z wbitym biegiem i sprzeglem jak i na luzie. Jeżeli stoję w korku i auto na luzie porusza się dosłownie 2 km/h to ten dzwiek slychac caly czas kiedy auto sie "toczy", kiedy dodam gazu i ruszę, dzwiek zanika. Czy wiecie mniej wiecej o co moze chodzic ? Pacjent to A4 w sedanie 1.9 AFN 99' manual bez quattro.

Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jak tyl to zobacz czy klocki masz jeszcze bo jak nie mialem klockow praktycznie to mi tez skrzypialo tylko to takie metal o metal

mam pytanie bo juz nie chce 2 tematu zakladac

czy jak mam naped na przod to tyl bierze udzial w hamowaniu ? afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jak tyl to zobacz czy klocki masz jeszcze bo jak nie mialem klockow praktycznie to mi tez skrzypialo tylko to takie metal o metal

mam pytanie bo juz nie chce 2 tematu zakladac

czy jak mam naped na przod to tyl bierze udzial w hamowaniu ? afn

Oczywiście tylko mniej niż przód.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak mam naped na przod to tyl bierze udzial w hamowaniu ? afn

:shocked: nie wierzę :polew: a jak myślisz po co tam są tarcze i klocki hamulcowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tył to bardzo prawdopodobne że jażmo chamulca...a dokładniej te prowadnice które przesuwają jażmo....mi tez to rezonansowało i tylko było słychać jak powoli jechałeś.zrób taki test: opuść szyby i jedz tą prędkością co to słychac(najlepiej po jakimś bruku) i jadąc zaciag ręczny ale tylko tyle żeby szło jechać a nie że auto zgasnie_jak zaciągniesz i chałas ustanie to prowadnice do wymiany.A jak dalej będzie chałasować to przynajmniej wiesz że to niema nic wspólnego z chamulcami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak mam naped na przod to tyl bierze udzial w hamowaniu ? afn

:shocked: nie wierzę :polew: a jak myślisz po co tam są tarcze i klocki hamulcowe?

wybacz ze nigdy sie tym nie interesowalem jestes geniuszem ! a ja jestem zerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...