Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Drzwi kierowcy zamek - otwieranie/zamykanie


audi_radek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich, tym razem mam problem z zamykaniem auta... Opiszę dokładnie jak wygląda sprawa. Postaram się obrazowo bo jestem amatorem i to moje pierwsze zabawy z usterkami w autku bo i pierwsze autko:) a może dokładny opis usterki da Wam podstawy do precyzyjnej diagnozy :) Auto zamykam pilotem, prawidłowo to wyglądało tak, że naciskam na pilocie przycisk zamykania, słyszę w każdych drzwiach (dźwięk ryglowanie), widzę że zaczyna migać czerwona dioda w drzwiach kierowcy, autko daje znać kierunkowskazami że już się pozamykało... wszystkie drzwi zamknięte. Otwieranie podobnie, dioda czerwona nie miga, słyszę dźwięk w każdych drzwiach, auto otwarte (wszystkie drzwi). Pewnego razu... wciskam przycisk zamykania... słyszę dźwięk w drzwiach, brak mignięcia kierunkowskazami i nie zaczyna migać czerwona dioda w drzwiach... więc coś czuję że coś chyba jest nie tak lub drzwi nie domknięte więc, łapię za klamkę drzwi kierowcy i faktycznie otwarte, pozostałe pozamykane.. zamykam drzwi kierowcy, wciskam przycisk zamykania, słyszę dźwięk zamków, dioda miga, kierunkowskazy potwierdzają że wszystko zamknięte. Sytuacją pojawia się co kilka dni, sporadycznie np, raz na 50 zamknięć... Pomaga bez trzaśnięcia drzwiami jeszcze kilkukrotne wciśnięcie pilota, i zamyka. Otwiera za pierwszym razem. Myślałem że może pilot coś nie tak, ale na obu działa tak samo. Usterka zaczyna się pojawiać co raz częściej, aż dochodzi że co drugi raz się nie zamykają drzwi kierowcy i trzeba zamykanie "poprawiać" - kilka razy pilotem i zamyka. Autko choruję i choroba nieleczona się nasila i postępuję... Dziś to wygląda tak, poprawianie pilotem nie pomaga, (zamykają się wszystkie drzwi po za drzwiami kierowcy), brak czerwonej diody i kierunków sygnalizujących zamknięcie, nie gaśnie światło w aucie... (ale jak mam zapłon to pokazuje graficznie dobrze czy mam drzwi otwarte- uchylone). Au