miszello 1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Mam AFN-a po lifcie i teoretycznie powinien być na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową oddzielacz oleju. Ja u siebie go nie mam bo rurka odpowietrzająca została wymieniona na nieoryginalną. Czy warto wymienić rurkę na wersję z oddzielaczem oleju? Co się dzieje jeśli tego oddzielacza nie ma? Czy olej z odmy dostaje się na turbinę i dalej w dolot? Dodam że od wymiany do wymiany oleju (co 12tyś km) dolewam około 1,1l to chyba sporo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 No ten oddzielacz ma za zadanie ograniczyc ilość mgły olejowej trafiającej do dolotu ale ponad litr oleju raczej by przez odme nie uciekł, więc szukałbym gdzies indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 jezeli dolewasz 1.1litra na 12tys to czym ty sie martwisz? jakbys 1litr na 1200km dolewal to juz by bylo nie tak. Nie wszystkie AFN mialy ten dodatkowy separator olejowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD DIABLO 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 ja nie mam ma rurke bez tego i ori wiec ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się