Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] wymiana D2S - zgłupiałem na starość


Vexatus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,

no i zgłupiałem na starość - nie umiem wymienić żarówki :kox: no dobra - palnika, ale nie o to chodzi :tongue4:

Samochód kupiony niedawno, więc wiadomo - nikt normalny by przed sprzedażą nie wymieniał. No więc kupiłem 2 sztuki tzw. D2C (chińskie, pasują do D2S i D2R). W lewej lampie palnik był zamocowany bolcami na boki i "drucikiem" na dół. Co ciekawe, w prawej było nico inaczej (przekręcony o jakieś 30 stopni w prawo - patrząc od tyłu auta). Wsadziłem palucha do środka i wypustka jest wyczuwalna na górze lampy, jednak D2S ma 2 wycięcia (kwadratowe, większe i nieco mniejsze, zaokrąglone), a D2C ma 4 wycięcia (jedno kwadratowe, a pozostałe zaokrąglone). I teraz pierwsze pytanie - czy oba palniki maja być montowane "drucikiem" na dół?

A druga sprawa to taka, że po wymianie prawa lampa świeci dużo wyżej (na odległości 3 metrów linia odcięcia jest około 5 cm wyżej i wyraźnie świeci po znakach), a nie lubię tego u innych jak oślepiają, więc sam tak jeździć nie chce. Czy jest możliwe, że podczas wymiany palnika aż tak bardzo się lampa rozregulowała? Czy też palnik jest źle założony (jak pisałem wyżej - poprzednio był lekko przekręcony w prawo)? Lampy były ustawiana parę dni temu, podczas pierwszego przeglądu samochodu.

A może ma ktoś zdjęcie mocowania palnika od strony komory silnika?

Pozdrawiam

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...