Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wyjęcie przetwornicy ksenonów, zapłonnik czy przetwornica?


Vexatus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie,

no i padła przetwornica najprawdopodobiej, bo w drugiej lampie ten sam palnik świeci. Nie wiem, czy to wina założonego wczoraj Chińskiego palnika, czy jej wiek po prostu. Trzeba ją wyjąć i sprawdzić co się tam dzieje (bezpiecznik już sprawdziłem, a lampy nie mają chyba osobnych przekaźników?).

No więc czy da się wyjąć przetwornicę (z lewej lampy) bez jej ściągania? A jeśli nie, to jak najszybciej, bezboleśnie lampę zdjąć?

Dziękuję z góry i pozdrawiam

Grzesiek[br]Dopisany: 14 Listopad 2011, 20:10_________________________________________________I jeszcze takie pytanie - jak sprawdzić, czy padła sama przetwornica, czy też zapłonnik?

Pozdrawiam

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może żarnik siadł? :mysli: Przełóż go do drugiej działającej lampy i zobacz. Jak demontuje się lampę to masz w dziale warsztat, :szukaj: Jak masz wszystkie trzymania od lampy, to odkręcasz 2 śruby z góry, potem patrząc od góry jest jeszcze jedna w tyłu z na dole i lampę wysuwasz w lewo/prawo w zależności która lampa. Przetwornice idzie wyciągnąć tylko wtedy, gdy lampa jest na wierzchu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palnik dobry na 1000%, sprawdzane na dwóch i oba świecą w drugiej lampie, a w tej nie. Bezpieczniki 20 i 21 też są OK.

Z wyjęciem lamp sobie poradzę, nie wiem tylko za bardzo jak sprawdzic co padło, czy przetwornica, czy zapłonnik, a w tym typie zdaje się, że zapłonnika nie da się odpiąć :confused4:

Pozdrawiam

G.[br]Dopisany: 15 Listopad 2011, 10:52_________________________________________________Witam jeszcze raz. Czy ktoś ma może przetwornicę Valeo 6-pin gdzieś na wierzchu i mógłby mi podać jej wymiary? Trzeba będzie zrobić podmiankę na jakiegoś Chinczyka pewnie i byłoby fajnie upchnąć go na miejscu oryginału. A może ktoś juz robił ten manewr i wie, co tam sie zmieści?

Pozdrawiam

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem zwykła przetwornice HID'owoą i działa już rok, żadnej różnicy nie widzę. Umieściłem ją po za lampą, przedłużyłem kabelki, a miejsce starek przetwornicy zatkałem grubą gumą uciętą na wymiar, nic nie paruje etc :good:

6 Pinow, to są 3 czerwone(+) i 3 brązowe(-), a HID ma tylko 2 piny, wiec wszystkie plusy zlutowałem, minusy też i przerobiłem z 6 pinów na 2 piny :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maxcudo, tak wiem, czerwony kabelek + idzie pod 3 piny i brązowy masa też idzie pod 3 piny. Na szczęście B5 nie ma jeszcze CANBUS i przetwornic z diagnostyką. Myślałem tylko, że uda mi się upchnąć inną przetwornicę w miejsce oryginalnej za pomocą jakiegoś np. adaptera dorobionego. A tek BTW, to możesz zdradzić, jaką konkretnie przetwornicę założyłeś? Taką z alle** za około 50PLN, czy coś lepszego/droższego?

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tą: http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=oferta&id=79

Ponoć Japońskie Koito przetwornice pasują w miejsce ori, ale nie wiem do końca i cenę też mają większą :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...