Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Wskazówka na liczniku nie pokazuje temperatury.


daroA4

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jak rozgrzeje silnik to wskazówka od temperatury ledwo co się uniesie ponad 60stopni na liczniku

sprawdzałem vagiem to 007 - w grupie 01 Engine jest tyle samo stopni co w 003 - 17 instruments, czyli że jest uszkodzony termostat?

pozdrawiam.

i jeszcze co to jest?

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56

Coding: 00043

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to B+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień termostat i powinno być ok :hi:

G17 to czujnik temperatury na zewnątrz, zamontowany jest pomiędzy chłodnicami a przednim zderzakiem, dokładnie przy chłodnicy płynu wspomagania kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu jest taki problem, że nie ma tego czujnika G17 na swoim miejscu, więc gdzie on może być? tylko jakaś śrubka jest wkręcona w metalowy uchwyt :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś go widzieć pod rejestracją przednią w kratce, a jeżeli go tam niema to poszukaj gdzie jest kabel przyłączeniowy i zakup czujnik bo ten błąd 00779 mówi o tym czujniku, a czujnik temp. zewnętrznej może być powiązany ze wskaźnikiem temp. cieczy. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle kabelka nie ma od czujnika temp zewnetrznej, gdzie ten kabelek powinien być podłączony?

Może od wtyczki dojde gdzie jest druga część kabla, jeśli wogole jest :decayed:

Wcześniej mierzyłem VAGiem na cieplym silniku i temperatury grupie 007 01-Engine i 003 17-Instruments były podobne.

Dzisiaj sprawdzałem na zimnym silniku i temperatury już się różniły w 007 Engine było 19stopni, a w 003 Instruments było 30stopni,

a w grupie 007 Engine temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego były podobne...

Więc to chyba problem z czujnikiem temperatury G2, a nie z termostatem jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie ten kabelek powinien być podłączony?

Jak otworzysz klapę przednią po prawej stronie koło reflektora jest zbiorniczek na płyn do wspomagania, zdejmij tą czarną osłonę (jest na zatrzaski) i tam powinny być kostki łączeniowe. U mnie są 3-y. Co do czujnika temp. cieczy, w mojej audisi wskaźnik pokazywał raz 70 raz 90 miał takie wahania i został wymieniony na nową podróbę która już hula prawie 2-a lata i jest git. Możesz zacząć od niego, jest przy tym najmniej roboty. Do mojej 110 z 99r. FL z podróbek to kolo poinformował mnie że są 4-y rodzaje wszystkie się od siebie różniły od koloru po ilość pinów . Musisz znać nr. fabryczny starego. :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką temp. pokazuje ci na klimatroniku?jeśli dobrze pamiętam to kanał 47 i 49 sprawdż najpier sobie tam temp.co ci tam pokazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak otworzysz klapę przednią po prawej stronie koło reflektora jest zbiorniczek na płyn do wspomagania, zdejmij tą czarną osłonę (jest na zatrzaski) i tam powinny być kostki łączeniowe. U mnie są 3-y. Co do czujnika temp. cieczy, w mojej audisi wskaźnik pokazywał raz 70 raz 90 miał takie wahania i został wymieniony na nową podróbę która już hula prawie 2-a lata i jest git. Możesz zacząć od niego, jest przy tym najmniej roboty. Do mojej 110 z 99r. FL z podróbek to kolo poinformował mnie że są 4-y rodzaje wszystkie się od siebie różniły od koloru po ilość pinów . Musisz znać nr. fabryczny starego.

u mnie jest 5 kostek ciekawe która jest od czujnika temperatury zewnętrznej?

A jaką temp. pokazuje ci na klimatroniku?jeśli dobrze pamiętam to kanał 47 i 49 sprawdż najpier sobie tam temp.co ci tam pokazuje.

ok sprawdze, dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostało wjechać na kanał, ściągnąć osłonę i zaglądnąć czy niema luźno leżącego kabelka w okolicy chłodnic. On musi być, chyba że poprzednik go wywalił no to wtedy będzie wolna któraś kostka co opisywałem w/w poście. A jak już to nie pomoże to żuć wątek na dział elektryki może ktoś ma schemat.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem kanały na zimnym silniku:

49 pokazuje: 30 stopni C

59 Temp zewnętrznego czujnika temperatury (G 17) pokazuje: -48 stopni C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem kanały na zimnym silniku:

49 pokazuje: 30 stopni C

59 Temp zewnętrznego czujnika temperatury (G 17) pokazuje: -48 stopni C

Sorrki zle ci powiedziałem sprawdx jeszcze kanał 51 tam masz temp.silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku (bo narazie nie moge nigdzie pojechać)

51 pokazuje 8C

59 pokazuje -48C

mam błędy w klimatroniku 5.1 oraz 49.3

da się skasować te błędy za pomocą klimatronika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko za pomocą vaga,chyba że usuniesz usterkę to klimatronik nie wykryje błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagrzałem silnik i w klimatroniku na kanale 49 pokazywało max 65

a na kanale 51 doszło do 90, ale był wyłączony nawiew, a jak ustawiłem nawiew na 21stopni to na 51 kanale było 60 i pomału rosło... więc juz nie wiem czy to czujnik czy termostat :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej),sprwadz ten 49,3 bo nie znajduję do niego opisu,[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 20:04_________________________________________________100% termostat skoro na wyłączonym obiegu nagrzewa się do normalnej temperatury a jak włączysz nawiew płyn ma większy obieg bo przechodzi przez nagrzewnicę i wtedy termo.się nie otwiera i masz silnik niedogrzany.

[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 20:06_________________________________________________a jak silnik osiągnie bez załaczania nawiewu temp.i zaczniesz jechać szybciej temp ci spada? jak tak to termostat,wymieniaj i powinno być po problemie,sprubuj jeszcze zasłonić chłodnicę tak na próbę i zobacz ci silnik szybciej ci się nagrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kanał 49 to jest temperatura płynu chłodniczego, a tam więcej niż 65 nie było bo termostat siedzi w głowicy i puszcza cały czas obieg więc się nie nagrzewa to i wskazówka się nie podnosi, a kanał 51 to jest temperatura bloku silnika i tam pokazywało 90, a na tą temperature nie reaguje wskazówka na liczniku, czy dobrze to wszystko rozumiem ? więc termostat do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się,dla mnie to typowe objawy uszkodzeno termostatu,oczywiście błędy ze wskaźnikiem temp. zewnętrzej nie mają tu nic współnego,co do tego czujnika to jak było pisane w poprzednich postach musisz najpierw sprawdzić czy posiadasz taką wiązkę.[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 21:45_________________________________________________termostat w twoim silniku jest pod pompą wodną,żeby się do niej dostać musisz ściągnąć osłonę dolną silnika i zobaczysz pompę wodną i w kródzcu dochodzącym do pompy masz umieszczony termostat,proponuję ori termostat i uszczelnienie z tym że koszt koło 100zł ale spokój na kilka sezonów,tu masz numery termo.044 121 113, 038 121 119B uszczelka,jak będziesz miał jakieś jeszcze pytania to pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat wymieniony i jest ok pokazuje na klimatroniku 88/87 nieraz 90, ale odrazu spada do 88...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...