MvB 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 witam jak widac Temat dotyczy turbiny w mojej A4 B6 69kw 1.9 sprawa wyglada tak. obok wlewu do oleju jest taka puszka ktora wystaje nad obudowe plastikowa silnika. gdy odkreciłem obudowe zobaczyłem ze olej sie pokazuje.wychodzi on z takich 2 dziur z tej puszki ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midqard 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 ta "puszka" jak to nazywasz to EGR - poszukaj na forum jest o nim b.duzo Olej w dolocie to kilka opcji: z odmy, turbo puszcza... - poszukaj na forum jest o nim b.duzo [br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 19:05_________________________________________________A! i zmien w swoim poscie liczbe KW :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Ten typ tak ma, gdzieś na forum widziałem pomysł jak to zrobić, żeby olej ściekał do pojemniczka (jakiegoś) a nie smarował cały silnik. Było tego sporo faktycznie, ogólnie tego nie przerobisz. Regeneracja EGR nie pomoże zbytnio (tak mówią) a nowe kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Zależy ile jest tego oleju- u mnie jak turbo puściło to faktycznie dolot i EGR były zawalone, ale po wymianie uszczelniaczy w turbo i wyczyszczeniu EGR teraz jest ok, a pewne ilości filmu olejowego w rurach dolotu będą, to normalne- chyba, że MvB ma tego tyle że zapełniłby 0,5L butelkę . Na forum jest wątek o zaślepieniu EGR oraz oil catch tank i warto go przeczytać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogusz32 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 A może by tak wywalić EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Aaa no to pomysł. Znajdź temat o EGR, dobra lektura, polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Nowy EGR ok 500zł używka 100zł. Blaszka zaslepiająca 15zł. Ja u siebie mam zaślepionego EGR-a i tam gdzie grzybek zaspawany, odme mam do oil catch tanka i dolocik suchutki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 I wszystko na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Ja w tym roku założyłem oil catch tanka to nawet porządna 50-ątka (ml) się nie zebrało. Odkręciłem rurę od ICka i w środku sucho, nawet kropelka nie uleciała a EGR leje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Jak chcesz mogę sprzedać Tobie patenta z EGR-em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MvB 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 oleju jest mało te 0,5 zbierałbym rok moze nawet wiecej dzisiaj byłem u mechanika gdzie regeneruja turbo i mowił ze to normalne zawsze cos jest w obiegu powiedział ze on by jezdził spokojnie ;d dzieki z Góry bede spał spokojniej ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się