Narwana 0 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Nie wiem co zrobić aby przestały zamarzać zwłaszcza że lód pojawia się w środku auta i mój samochód wygląda jak igloo rano:) i mam problemy z ogrzewaniem w samochodzie strasznie słabo grzeje co zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 wymień filtr kabinowy na początek a poza było już pare razy na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Jak słabo Ci grzeje, sprawdź czy masz odpowiednią temperature silnika, jesli nie, wymien termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TobiaszAudiA4B5 0 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 najprawdopodobniej termostat nadaje sie do wymiany . temperatura na liczniku dochodzi ci do 90C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narwana 0 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 hm ogólnie temperature własnie mam taka cały czas jak sie nagrzeje. Czyli mam rozumiec to jako usterke tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 hm ogólnie temperature własnie mam taka cały czas jak sie nagrzeje. Czyli mam rozumiec to jako usterke tak? podłącz VAG-a i zobacz jaką temp. on pokazuje bo na blacie mogą być przekłamania filtr kabinowy koniecznie wymień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TobiaszAudiA4B5 0 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Własnie wyglada na to ze termostat masz dobry jak dochodzi ci do 90C. tak jak kolego wyzej pisze sprawdz na VAG-u i ten filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 A ja Ci jeszcze jedną rzecz powiem, jak wracasz do domu wieczorem to czy czasem nie masz bardzo ciepło w aucie? Jeśli tak po odstawieniu autka masz sporą różnicę temperatur i zaczyna Ci się szronić od wew. Ja jak wracam wieczorem to wyłączam ogrzewanie i ochładzam wnętrze. Otwieram drzwi przez chwilę a dopiero potem zamykam i rano nie występuje oszronienie wnętrza. Oczywiście filtr jak nie zmieniałeś ostatnio to zmień. Dobrze odkurz autko bo piasek trzyma wilgoć. Jeśli chodzi o termostat to tak jak już koledzy wspomnieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Narwana tak sobie teraz pomyślałem być może dużo czasu jeździsz na zamkniętym obiegu powietrza i do tego tak zostawiasz na noc :gwizdanie: - efekt może być taki jak piszesz Jeśli nie wiesz jak zmienić filtr, nie ma ci kto to zrobić, podjedź do Kipera, Auto Pit Stopu na pewno któryś z chłopaków ogarnie temat bez problemu :good: dodatkowo chyba mają również kompa to sprawdzą ci tą temp Zawsze możesz podlecieć do nas - VAG-i są podłączymy bez problemu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22268.47145 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narwana 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 dzieki wielkie:) spróbuje filtr sama wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klysek 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 dzieki wielkie:) spróbuje filtr sama wymienić Zapraszamy na spota do Łodzi daleko nie masz chętnie wymienimy ci filtr :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Posprawdzaj czy nie masz wody pod dywanikami. Woda paruje i szyby marzną od środka. W tamtym roku naniosłem sobie śniegu do środka i na czas nie sprzątnąłem. Rozpuścił się i przez pół zimy miałem ten sam problem co Ty. Co do słabego grzania, nagrzewnica mogła zajść kamieniem lub jeżeli masz klimę, któraś klapa się zacięła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Po przyjeździe otwórz wszystkie drzwi na kilka minut. Niech zimowe powietrze wywieje zawilgocone oddechem ze środka i temperatura się wyrówna z otoczeniem. W golfie kończyłem jak "strzelały" plastiki. Jak zostawisz ciepłe wnętrze to woda odparuje np. z foteli i siądzie na zimnych... szybach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianekZg 2 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Po przyjeździe otwórz wszystkie drzwi na kilka minut. Niech zimowe powietrze wywieje zawilgocone oddechem ze środka i temperatura się wyrówna z otoczeniem. W golfie kończyłem jak "strzelały" plastiki. Jak zostawisz ciepłe wnętrze to woda odparuje np. z foteli i siądzie na zimnych... szybach. :polew: z całym szacunkiem ale to nie jest Syrena, nie trzeba przewietrzać przed zamknięciem, ani Audi ani innych w dzisiejszych czasach. Po to są filtry, obiegi powietrza aby był tzw. gitez majonez nie zależnie od tego czy wsiadamy do auta rano czy wieczorem ma być tak jak się należy i tyle - jeżdżę autem o różnych porach dnia i nocy i nigdy nie przeszło mi nawet przez myśl aby przewietrzyć auto po jeździe :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 jestem w szoku :nabijasie: wietrzenie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 TEORIA: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wilgotno%C5%9B%C4%87_powietrza Jak widać z wykresu (słabo) przy 25stop w powietrzu można "zawiesić" do 25g wody/1m3, czyli w audi w 4m3 do 100g wody Ale już w temp 0stop praktycznie zero(kilka). Czyli wietrząc auto w temperaturze ujemnej zastępuję powietrze nasycone wodą z oddechu, "suchym" z zewnątrz i usuwam 100g szronu bez skrobania. PROSTO: Powietrze ciepłe z wnętrza zawiera do 100g wody (z oddechu jednej osoby do 60g/godz), zimne z dworu tylko kilka. Chłodzenie ciepłego wilgotnego powietrza spowoduje wykroplenie się różnicy na szybach. W identyczny sposób powstaje woda w klimatyzacji. Wietrzenie stosowałem poniżej -15 po jeździe z rodzinką. Jak kolega jeździ sam to warto zacząć od filtra kabinowego, mój wyglądał okropnie.[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 06:05_________________________________________________"jeżdżę autem o różnych porach dnia i nocy i nigdy nie przeszło mi nawet przez myśl aby przewietrzyć auto po jeździe" Ja mam to w "automacie" żona wyjmuje jedno dziecko z fotelika ja drugie - tylne drzwi są otwarte na przestrzał. I mam 5 cm kondensacji podczas jazdy we 4 na dole tylnej szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_ua4 0 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 kolego a miałeś wymienianą przednią szybke w swoim autku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się