Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy po wyjechaniu z myjni


george17w

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co wyczytałem na forum musisz uważać bo ta operacja może zakończyć się pęknięciem szyby. Inni natomiast mówią, że wyjmują ją bez problemu. Chcesz je wyjąć, żeby zdjąć pokrywę obudowy ECU? Nie musisz, można to zrobić bez wyjmowania podszybia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietajcie ze tam z tyly pod podszybiem jest jeszcze sruba trzymajaca pokrywe od obudowy ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

operacja udana(mam nadzieje) obeszlo sie bez demontazu podszybia(dzieki george17w) nie ma z tylu obudowy sruby(kolega spanky pisal ze jest) sa tylko dwie po bokach(chyba ze spanky mial na mysli pokrywe ecu; jesli tak to zwracam honor)trzeba bylo przeciac opaske trzymajaca kable wtedy one robia sie luzniejsze i mozna je przelozyc bardziej na prawo i obudowa wychodzi:) wyczyscilem wszystkie odplywy do okola potem wytarlem szmatka i wtedy silikon dookola(nie zalowac) potam obudowa na swoje miejsce kable tez:) poskrecalem wszystko do kupy i tyle;mam nadzieje ze juz sie to nie powtorzy; zobaczymy teraz potrzebuje kilka dni obserwacji. aaa odlaczylem aku tak na wszelki wypadek i po jego podlaczeniu i uruchomienia silnika swiecila sie kontrola trakcji a kolega mowil ze to normalne i faktycznie po chwili gdy sie ruszy gasnie i juz sie nie zapala. jak mowilem poobserwuje jakis czas i jeszcze sie odezwe:) dzieki za pomoc koledzy:) dzieki george17w:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...