Skocz do zawartości

george17w

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O george17w

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia george17w

1

Reputacja

  1. a ja gdzieś czytałem, że świece grzeją dopiero poniżej 5st (temp płynu chłodzącego) czy jest możliwość ustawienia Vag'iem temperatury od której świece mają grzać?
  2. Panowie, kiedy organizujecie kolejny spocik? może można by było wpaść, chociaż nie jestem z Siedlec, ale u mnie nikt nie organizuje takich zlotów. pzdr
  3. potrzebuję amorki na przód do audi a4 b6 1,9tdi 130 km 2001rok AWX sedan co byś polecił i za jakie pieniążki?
  4. witam, miałem do wymiany wahacze górne przednie,(na pozostałych żadnych luzów nie wykryto) wymieniłem również tuleje na bananach i końcówki drążków po wymianie ustawiono zbieżność jednak ciągle występują następujące objawy: 1. stukanie na dołkach 2. przy energicznym ruszaniu kierownicą prawo-lewo słychać stukanie 3. przy skręconych na maxa kołach słychać pisk (pompa wspomagania?) 4. samochód niepewnie się prowadzi-mam wrażenie że w każdej chwili przeskoczy na sąsiedni pas-ciągle trzeba kontrować kierownicą czy ktoś przerabiał już podobny problem? mechanik powiedział że może to być przekładnia jednak w tym modelu nie ma dostępu żeby sprawdzić w jakim jest stanie jednakże wycieków nie stwierdził -czy ktoś mógłby polecić dobry warsztat w Lublinie i okolicach gdzie specjalizują się w układach kierowniczych i zawieszenia, a jeszcze lepiej gdyby zajmowali się tylko samochodami marki audi i mieli opanowane te samochody do perfekcji i potrafili by zdiagnozować usterke bo nie chce wymieniać maglownicy w ciemno -może ktoś polecić sprawdzoną, dobrą firmę zajmującą się regeneracją i wymianą przekładni kierowniczych w samochodach audi? koledzy pomóżcie
  5. a to dobre, szukałem i nie mogłem znaleźć samych piór, tylko w komplecie z ramionami. jestem ciekawy czy warto zakupić jeśli ktoś korzystał niech się wypowie:) Ja osobiście kupowałem Boscha, ale prawda jest taka że Bosch daje tylko logo i napis:) 90zł/kpl to najgorsza inwestycja:) teraz kupuję pióra Alca i przekładam gumki do ramion "Boscha"-20zł/kpl a zbierają nie wiem czy nie lepiej od tych boscha.
  6. Czy może ktoś polecić tańszy, dobry i sprawdzony zamiennik wycieraczek Bosch Twin 909 550mm do audi a4 b6 2001r? Pióra wycieraczek BOSCH Twin 909 550+550 mm - Motointegrator.pl - sklep internetowy
  7. 90% osób, jak nie więcej, nie interesuje się wogóle tym indeksem przy zakupie opon więc odpowiedz sobie na pytanie:wink: Może nie wiedzą nic na ten temat i dlatego się nie interesują co tam jakieś literki i cyferki, ważne że rozmiar ten sam:) Wielkie może być ich zdziwienie gdy ubezpieczyciel odmówi wypłaty odszkodowania ze względu na zły stan techniczny pojazdu gdy dopatrzy się że opony mają indeks niższy niż zaleca producent:wink:
  8. zastanawiam się czy warto płacić 399zł za opony z indeksem 94H skoro za 320zł można kupić tą samą oponę z indeksem 91H przy DMC samochodu ok 2000kg wystarczy 500kg na oponę czyli indeks 84 wg mnie 91 wystarczy bo 615 x 4 = 2460
  9. Witam panowie, przeczytałem gdzieś tu na forum, że do zawieszenia wielowahaczowego lepiej zakładać opony asymetryczne a nie kierunkowe, że lepiej trzymają się drogi, lepiej odprowadzają wodę itd jest w tym trochę prawdy czy tylko chwyt marketingowy? poza tym nie widzę teraz zbyt wielu nowych opon właśnie z tym rodzajem bieżnika, teraz sa produkowane głownie kierunkowe. czy może ktoś zna jakieś sprawdzone asymetryczne 205/55/16?
  10. djrafal, a możesz powiedzieć czy geometria tyłu rozjechała Ci się od tak, czy była następstwem awarii np jakiejś tulei tylnego zawieszenia? gdzie ustawiałeś zbieżność, geometrie? masz jakiś serwis godny polecenia? Ile Cie to kosztowało?
  11. witam, czy może ktoś podać numery poduszki skrzyni biegów oraz tulei tylnej belki
  12. Wg mnie od złego ciśnienia może ściągać auto, a od złego wyważenia będzie telepało całą budą, albo tylko kierownicą. ale to nie o to tu chodzi
  13. witam, widzę że nie jestem sam z tym problemem:) nawet jak było sucho na drodze to samochód nie chciał jechać prosto jak po sznurku... wiec diagnostyka-> jeden wahacz do wymiany, tuleje na drążkach reakcyjnych (bananach) i zbieżność...jest tak samo tylko że mniej stuka:) (bo mam poduszkę pod skrzynią do wymiany) szukamy dalej...gumy(tuleje) na stabilizatorach przód i tył oraz łączniki stabiego z tyłu...trochę pomogło ale nie jest tak jak być powinno amortyzatory przód 75% tył ok 70% auta nie da się rozbujać..więc to odpada...diagności swoje-że wszystko jest ok:doh: portfel szczuplejszy o jakieś 700zł a poprawy nie widać, ale wg nich wszystko jest ok teraz jak na drodze w weekend zalegało błoto pośniegowe nie dało się jechać-tak rzucało tyłem. Dałem już sobie spokój z tymi stacjami diagnostycznymi....piwko, samochód na kanał, breszka w dłoń i do dzieła:) swoją uwagę skupiłem na tylnym zawieszeniu a dokładniej zauważyłem że jedna tuleja tylnej belki ma znacznie większy luz niż druga. nie mam zdjęcia żeby pokazać o którą mi chodzi, taka zamocowana w pionie. może ktoś ma schemat tylnego zawieszenia i wskaże myślicie że luz na tej tulei może powodować takie bujanie autem? może to jest przyczyna naszych problemów??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...