Skocz do zawartości
IGNOROWANY

KADŁUB SILNIKA 1.8 T AEB Zmiana na apt razem z tłokami


rkarolew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów , odnośnie kadłubu mam kod silnika aeb zakupilem kadłub od silnika apt razem z tłokami + wał jedyna różnica w kadłubie to kruciec od chłodzenia turbiny jest do przewiercenia i druga różnica to zupełnie płaskie tłoki . Wycięcie jak w aeb na zawór ssący tylko martwi mnie jedno bo przy aeb mam delikatne wklęsłe tłoki , czy to nie będzie kolidowało ? odnośnie sprężania , kompresji i mieszanki paliwowej . Orginalny kod silnika aeb a4 1.8 T 150 km 1996 r . Czekam na odp . Pilne !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co Ty chcesz zrobić?? :co:

Głowice i cały osprzęt założyć od AEB do APT tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , głowica zostaje od aeb , cały osprzęt zostaje od aeb tylko poprostu drugi kompletny blok czyli wał + tłoki od apt ,chodzi o to że przy apt tłoki są zupełnie płaskie a przy aeb wklęsłe . [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 21:53_________________________________________________

Nie , głowica zostaje od aeb , cały osprzęt zostaje od aeb tylko poprostu drugi kompletny blok czyli wał + tłoki od apt ,chodzi o to że przy apt tłoki są zupełnie płaskie a przy aeb wklęsłe .

Czyli poprostu chce przełożyć cały blok od apt do aeb . AEB turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...