darkle 2 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Cały czas pisze się o zawieszeniu przednim a jak wygląda sprawa niezawodności tylnego, czyżby nic tam się nie psuło? Pytam bo niedawno zauważyłem że jak pobujam tyłem to coś skrzypi. Podejrzewam jakąś tuleje. Na allegro nie widzę aby do B6/7 występowały jakieś tuleje do zawieszenia tylnego. Czy trzeba, jakby coś całe wahacze wymieniać? Na razie nie wchodzę pod auto bo i warunki klimatyczne nie sprzyjają a i po co się wk.. za wczasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Ja kiedys wymieniałem tuleje gumowo-metalowe na wahaczu tylnym oraz gumy na tylnym stabilizatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Czyli więc można dokupić same tuleje wahaczy? Bo że można te tuleje pomiędzy ramą zawieszenia a buda to wiem. Oglądałem ostatnio to zawieszenie i po co jest ten mały wahaczyk zaznaczony na rysunku numerem 15? Jaką on funkcję pełni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 15-tka to fachowo drazek kierowniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się