lolek3003 1 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zaznaczony na czerwono na ponizszym zdjeciu wezyk to wezyk w ktory mam sie wpiac podlaczajac wskaznik cisnienia doladowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 wydaje mi się że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek3003 1 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 zaluzmy ze to jest wlasnie ten wezyk...i teraz np nie chcac go przecinac moge go wyciagnac, wpiac trojnik i dolozyc kawalek wezyka? chodzi mi dokladnie o to czy przedluzenie (zwiekszenie odleglosci pomiedzy jakimis tam czesciami) tego wezyka nie wplynie w jakikolwiek sposob negatywnie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek3003 1 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Na tym wężyku to jest sterowanie kierownicą w turbo i tak raczej znajdziesz podciśnienie. Sprawdź ale druga srona tego wężyka podłączona jest do elektrozaworu za filtrem powietrza. W 2.5 trudno się podpiąć od sieci ciśnienia doładowania, najprosciej to trzeba odkręcić przednią cześc kolektora co łączy oba doloty do głowic i od tyły po prawej stronie pompy koło czujnika temperatury płynu zrobić odreirt który trzeba nagwintować i wkręcić odpowiednią końcówkę na LOCTITE na którą założysz wężyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek3003 1 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 To 2.5 wiec wiercic i gwintowac nic nie bede Gdyby to bylo 2.7 BiT albo chociaz 1.8T to napewno i takie cos by sie robilo... Ale u mnie w moim silniku ma to byc wlasciwie tylko kolejny swiecacy i fajnie wygladajacy zegarek ktory pokaze mi tez co tam sie dzieje z moja turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ale jak podłaczysz sie do tego przewodu to skazówka będzie Ci pokazywała -0,8bar jak masz sprawną vacum pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Nie pamiętam jak jest w 2.5 ale w 1.9 można odkręcić obudowe ECU i tam idzie wężyk do ECU , robisz tam trujnik i wężyk masz już prawie w kabimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 ja tam mam wywiercone w kolektorze i wskaznik pokazuje to co mam na vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się