witux 1 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Jeździłem na 10W40. Posiadam instalację gazową sekwencyjną. Przebieg 250k. Teraz się zastanawiam jaki olej lać. Mechanik, który robił mi silnik poleca 5W40. Co Wy na to? Co było zrobione: - planowane dwie głowice - docieranie zaworów - wymiana uszczelniaczy - docieranie gniazd zaworowych - wymiana termostatu - wymiana paska rozrządu - wymiana koła pasowego - wymiana uszczelek pokrywy zaworów x2 - wymiana uszczelek kolektora wydechowego x2 - wymiana uszczelek głowicy x2 - wymiana uszczelek kolektora ssącego x2 - wymiana uszczelek miski oleju x2 - wymiana simeringu - wał tył - wymiana simeringu wałków rozrządu x2 - wymiana simeringu - wał przód - wymiana uszczelniaczy trzonów zaworów x12 - usunięcie nagaru z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Trzeba było zrzucić miskę i machnąć nowe pierścienie 5w40 jak najbardziej np X-cess Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witux 1 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Trzeba było zrzucić miskę i machnąć nowe pierścienie 5w40 jak najbardziej np X-cess Miska była zrzucona. Co do pierścieni to były w dobrym stanie więc nie wymieniane a polerowane.[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 07:49_________________________________________________Olej kupiłem Motul 8100 X-CESS 5W40. Zgodnie z zaleceniami producenta tego oleju http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?keywords=audi&vehicle=1824&site=41®ion=59&language=7&brand=45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Co było zrobione: - planowane dwie głowice - docieranie zaworów - wymiana uszczelniaczy - docieranie gniazd zaworowych - wymiana termostatu - wymiana paska rozrządu - wymiana koła pasowego - wymiana uszczelek pokrywy zaworów x2 - wymiana uszczelek kolektora wydechowego x2 - wymiana uszczelek głowicy x2 - wymiana uszczelek kolektora ssącego x2 - wymiana uszczelek miski oleju x2 - wymiana simeringu - wał tył - wymiana simeringu wałków rozrządu x2 - wymiana simeringu - wał przód - wymiana uszczelniaczy trzonów zaworów x12 - usunięcie nagaru z silnika ile wynioslo? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witux 1 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 2600zł za wszystko wraz z częściami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 oby sluzyl przez kolejne 16 lat! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witux 1 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Te tłoki obok głowic nie są moje . To od jakiegoś innego dziadka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 ciekawe ile by u mnie wyniósł taki remoncik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się