Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Jaki olej po takim małym remoncie?


witux

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem na 10W40. Posiadam instalację gazową sekwencyjną. Przebieg 250k.

Teraz się zastanawiam jaki olej lać. Mechanik, który robił mi silnik poleca 5W40. Co Wy na to?

5353854500_1322161478_thumb.jpg 2100389300_1322161480_thumb.jpg 1750759200_1322161481_thumb.jpg 1962463600_1322161482_thumb.jpg 6317008000_1322161484_thumb.jpg 7163332700_1322161485_thumb.jpg 8812643800_1322161487_thumb.jpg 1868105100_1322161488_thumb.jpg

3964180200_1323289782_thumb.jpg1929644800_1323290803_thumb.jpg9588566200_1323290891_thumb.jpg3522133200_1323290954_thumb.jpg1407272600_1323291449_thumb.jpg1684386300_1323291499_thumb.jpg2499288700_1323525393_thumb.jpg2801889500_1323525391_thumb.jpg7085940200_1323988774_thumb.jpg 2770770800_1323988777_thumb.jpg 5357870600_1323988780_thumb.jpg 8254923800_1323988783_thumb.jpg 1550969500_1323988786_thumb.jpg

Co było zrobione:

- planowane dwie głowice

- docieranie zaworów

- wymiana uszczelniaczy

- docieranie gniazd zaworowych

- wymiana termostatu

- wymiana paska rozrządu

- wymiana koła pasowego

- wymiana uszczelek pokrywy zaworów x2

- wymiana uszczelek kolektora wydechowego x2

- wymiana uszczelek głowicy x2

- wymiana uszczelek kolektora ssącego x2

- wymiana uszczelek miski oleju x2

- wymiana simeringu - wał tył

- wymiana simeringu wałków rozrządu x2

- wymiana simeringu - wał przód

- wymiana uszczelniaczy trzonów zaworów x12

- usunięcie nagaru z silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zrzucić miskę i machnąć nowe pierścienie :rolleyes:

5w40 jak najbardziej np X-cess :wink4:

Miska była zrzucona. Co do pierścieni to były w dobrym stanie więc nie wymieniane a polerowane.[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 07:49_________________________________________________Olej kupiłem Motul 8100 X-CESS 5W40.

Zgodnie z zaleceniami producenta tego oleju

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?keywords=audi&vehicle=1824&site=41&region=59&language=7&brand=45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co było zrobione:

- planowane dwie głowice

- docieranie zaworów

- wymiana uszczelniaczy

- docieranie gniazd zaworowych

- wymiana termostatu

- wymiana paska rozrządu

- wymiana koła pasowego

- wymiana uszczelek pokrywy zaworów x2

- wymiana uszczelek kolektora wydechowego x2

- wymiana uszczelek głowicy x2

- wymiana uszczelek kolektora ssącego x2

- wymiana uszczelek miski oleju x2

- wymiana simeringu - wał tył

- wymiana simeringu wałków rozrządu x2

- wymiana simeringu - wał przód

- wymiana uszczelniaczy trzonów zaworów x12

- usunięcie nagaru z silnika

ile wynioslo? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te tłoki obok głowic nie są moje :). To od jakiegoś innego dziadka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...