Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Problem z centralnym zamkiem - Audi A3 2000 (anglik)


radoos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

Problem dotyczy Audi A3,jednak na naszym forum nikt nie jest w stanie nic podpowiedzieć.

Po zakupie auta zorientowalem sie że po otwarciu kluczykiem drzwi (nie mam pilota) nie otwieraja sie pozostale zamki i jesli nie odpale zaplony w ciagu 10s to zaczynaja mrugac swiatla awaryjne.Przekrecam zaplon,otwieraja sie wszystkie pozostale zamki i swiatla przestaja mrugac...

Podlaczylem auto pod Vaga,po zdiagnozowaniu zamka wywalilo 3 bledy,które zaraz usunąłem (niestety bez szczegółowego zapoznania sie z nimi - madry po szkodzie).Dodatkowo zmienilem kodowanie zamka i w ten sposob wyeliminowalem mruganie swiatlami.Niestety zamki wciaz otwieraja sie dopiero po wlaczeniu zaplonu.Przycisk otwierania zamkow przy klamce równiez tylko zamyka zamki,a otwiera tylko po wlaczeniu zaplonu,nawet jesli po chwili go wylacze.W skrócie zeby "aktywowac" centralny zamek musze choc na chwile przekrecic kluczyk.Dodam ze probowalem róznych kodowań i zakonczylem na 00000.

Teraz jak juz uda mi sie z nim połączyc bo po kilku sekundach przerywa to wywala mi tylko błąd polączenia z syrena...

Czy jest jakis inny sterownik oprócz 35,który odpowiada za zamki ?

Po zmianie kodowania na 0000 mam problem zeby polaczyc sie ze sterownikiem zamka (35).Wciaz wywala bledy "Too many errors to continune" lub "cant synch baud rate"

Jesli juz sie połaczy to po wejsciu w kodowanie zrywa połaczenie.Jak to tłumaczyć? błąd softu ? Interface? Gniadda OBD ? czy streownika?Dodam ze z innymi lączy sie normalnie.Najwieksze szanse na połącznie sa tylko na zapłonie - bez wlaczonego silnika.

Ma ktokolwiek pojecie jak ustawic zeby central otwieral wszystkie zamki od razu z kluczyka ? Jestem juz dosłownie zdesperowany jak musze czekac w deszczu a kobita moja przekreci kluczyk.W Polsce nie bawilbym sie z tym tylko oddał do jakiegos fachowca...Tutaj mam do wyboru Serwis audi,albo samoobsługe.

Z góry wielkie dzieki za jakiekolwiek pomocne sugestie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, przeczytalem twoj post i temat jest ciekawy, obiawy nie naprowadzaja na zadna logiczna odpowiedz. Nie wiem czy w tym roczniku masz jeszcze pneumatyczne centalny czy elektyczny? moze masz jakies zimne luty w pompce (jezeli pneumat). Generalnie sygnal do otwarcia wszystkich drzwi wysyla taki maly czujnik przy wkladce zamka, moze on jest uszkodzony i dlatego nie otwiera sie reszta. co do bledow polaczenia z modolem poczytaj o bledach polaczeniu z klima, blad pojawia sie taki sam a pomaga zmiana ustawien na tym porcie(zerknij do dzialu o VAG-owianiu). Bedziemy probowac roznych sposobow, moze uda nam sie cos ustalic :wink4:. A jak udaje Ci sie polaczyc z modolem to mozesz zczytac bledy? Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wielkie dzieki za zainteresowanie.Jestem juz zdesperowany bo na trzech różnych forach temat nawet nie rusza...

Auto posiada pneumatyczny zamek :

VAG no 8LO 862257 P

Kodowanie w tej chwili ustawione na 00000 (probowalem kilku innych - bez efektu)

Component: CV Pump,Alarm,RC D13

Jak sie nim połącze to połączenie traw kilka - kilkanascie sec i przerywa.A kiedy wchodze w bledy,kodowanie ,adaptacje to tez zaraz przerywa...

(

Kilka dni wczesniej połaczyłem sie normalnie i bez problemowo zmianiałem kodowanie...Skasowałem błedy (były 3),ale sie z nimi nie zapoznałem.Teraz wywala tylko jeden o braku komunikacji z syrena ...

Dodam ze po przekreceniu kluczyka choć na chwilę przełączkik LOCK przy klamce otwiera i zamyka wszystko poprawnie ...

Ponizej daję linki to tego samego tematu na innych forach...Co dwie głowy to nie jedna ...

Wielkie Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, w ktorej czesc uk mieszkasz?? moze wybierasz sie na spocik do Londynu 7 kwietnia? na odleglosc trudno sie zalatwia takie sprawy. Moze cos z vagiem? pierwsze co bym zrobil to postrawdzal luty na pompce. Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj koles mial podobny problem w b6 mial kluczyk i nie mial pilota ,otwieral drzwi kierowcy i musial wlozyc kluczyk w stacyjke i przekrecic ,bo inaczej alarm wyl,pojechal do serwisu,dorobil pilota i teraz jest po problemie, to byla wina alarmu i to jest problem pilota,a wlasciwie rozbrojenia alarmu pilotem,jesli nie ,to jest otwarcie sekwencyjne,tylko drzwi kierowcy i musisz uruchomic immo,zeby awaryjnie rozbroic alarm,moja rada-nie ruszaj kodowania ,wpisz to,co bylo,o ile pamietasz i masz gdzies to zapisane,nastepnie postaraj sie o pilot,jesli nie masz przywieszki z pinem wal do serwisu ,w New Castle to koszt ok 120 f i masz dwa piloty,mozesz dograc piloty,jesli jakies kupisz po dobrej cenie,ale z jednym kluczem i bez pinu,raczej nie dasz rady zrobic tego vagiem sam :no: chyba ze masz dwa klucze i przywieszke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo.

Wielkie dzienki za konkretne info...Pisałeś o Ncastle under Lyme czy Ncastle upon Tyme ? Mieszkam w tym pierwszym blisko Stoke on Trent i jest niedaleko mnie serwis Audi...

Problem jest jeszcze z połaczeniem.Jak sie połacze ze sterownikiem to zaraz rwie połaczenie.Próbowałem tego tricku ze zmniejszeniem predkosci ,ale bez efektu.Too many errors to continue...Ale pierwszy raz jak sie połaczyłem to normalnie zmieniałem kodowania do woli ...Teraz nie ma szans.Kupiłem niedawno TachoPro, na COM który podobno chodzi z Vagiem i bede jeszcze tym próbował...

Możecie napisać coś wiecej o tym spocie ? Polacy organizują czy Angole ? Jakaś bliższa lokalizacja ... ?

Z góry wielkie dzieki !

[br]Dopisany: 28 Marzec 2008, 07:57 _________________________________________________A czy jest mozliwość,odłączyć alarm i cieszyc sie centralnym z drzwi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszkam kolo Newcastle upon Tyne,polnocno-wschodni koniec wyspy,jesli chodzi o spoty,to poszukaj info w menu glowne i tam wszystko jest opisane ,najczesciej sa kolo londynu i okolice,nakrecam ,zeby zrobic cos blizej szkockiej granicy,ale na razie nic,poczekamy

jasne ,jesli masz program ze sklepu,nie powinno byc problemow z polaczeniem,a jesli beda,to z problemem do producenta

jesli chodzi o odlaczenie alarmu i zostawienie tylko centrala -nie wiem ,ale wydaje mi sie ,ze nie,po co chcesz demolowac dobry i funkcjonalny alarm,ktory juz masz,sekwencyjne otwieranie masz po to, zeby w razie padniecia aku otwierasz drzwi kierowcy,dostajesz sie bez problemow pod maske,watpie zeby mozna bylo zostawic tylko centralny,to jest wszystko razem w takich alarmach,a po co kupowac osobno central-wal do serwisu,zrobia i po klopocie[br]Dopisany: 28 Marzec 2008, 20:00 _________________________________________________http://formula.pl/autoalarmy/alarmy_can-bus/mat_autofit_(v_7.00.12)_wersja_bez_pilotow.html

tutaj masz linka z alarmami moze cos ci to pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co do zerwanych prób komunikacji mam pytanie albo raczej sugestię jeżeli robiłeś to na VIŚCIE to może sie tak dziać zdarzają się problemy przynajmniej kilku znajomych tak ma głównie ze sterownikiem klimatronika i można kombinować z ustawieniami portu i nic nie pomaga Jeżeli to był vista to proponuje spróbować na XP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam viste i byly problemy na poczatku,zrywalo polaczenie,zamykalo program,odinstalowalem,zainstalowalem ponownie(opisane w dziale ''diagnostyka...''),teraz nie moge polaczyc sie tylko z monitorem wnetrza i to wszystko,radio,nie sprawdzalem,ale ze sterownikiem zamka -nie ma problemow :),vag 208 german i 303 anglik,smiga az piszczy twardy dysk[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 10:45 _________________________________________________radoos patrzylem w navi mam do ciebie 366 km,troche daleko,zgadaj sie z jockerem01,masz blizej do niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko robie na XP ...Dziś bede próbował jeszcze na innym kompie.Nierozumiem tylko dlaczego pirewszego dnia jak dostałem Vaga to wsztystko hulało...

Czy możliwe jest że coś uszkodziłem przez kilkakrotna zmiane kodowania ? (nie sądze)

Byłem dzis w serwisie i chcą 115 funtow ( ok 500 PLN) za jeden nowy kluczyk.Zastanawiam sie tylko czy on bedzie dzialał poprwanie z centarlem i alarmem jesli kodowanie pokazuje 000000.Mimo tego kodowania cental zamyka wsztystko łącznie z domykaniem szyb i dachu.

Osobiście chciałem poprosić kolesia zeby odłączyc to wszystko bo mam w domu alarm z pilotem.Czy mozliwe jest odłaczyć wszystko w cholere i zainstalować nowy alarm z pilotem do centralnego zamka ?

[br]Dopisany: 30 Marzec 2008, 03:43 _________________________________________________Własnie udało mi sie cudem uzyskac stałe połączenie i zmieniłem kodowanie...

Ponizsze wartosci sa dla Audi A4.Czy sądzicie że mój moduł w A3 je przyjmie ? Czy jeśli odejmę alarm to zamek powinien pracować normalnie ? Oto dane mojego modułu VAG no 8LO 862257 P - Component: CV Pump,Alarm,RC D13

+000004 - selektywny centralny zamek ??? - po jednym wcisnieciu otwarcia centralnego otwiera tylko drzwi kierowcy, po drugim reszte drzwi - selektywny centralny zamek

+000008 - aktywacja alarmu (jeśli jest zamontowany)

Nie pytałbym tylko sprawdzil,ale ponownie nie moge uzyskać stabilnego polaczenia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli seryjny powinno zadzialac,ale pewnosci nie mam ,sprobuj-to nic nie kosztuje,a co do ceny w serwisie,to mowisz ze 115 f (okolo 500 pln),ja wychodze z zalozenia,zeby nie przeliczac pieniedzy,mieszkasz w angli i tu pracujesz 100 tutaj to ok 3-4 dni pracy-w polsce czasem dwa tygodnie-wiec nie zastanawialbym sie,bo nawet jak masz inne kodowanie,to oni to wszystko zestroja i na 100% bedzie dzialac-po to jest serwis :audi::) :) :)

druga sprawa to czemu chcesz wywalic dobry alarm-dorobisz pilota i po klopocie,chyba ,ze na prawde chcesz zmontowac to,co masz w domu,roznica jest taka,ze jest prosciej dorobic pilota,niz wymontowac alarm i wmontowac nowy

a jesli chodzi o polaczenie,to nie pamietam jak jest w XP,ale sprobuj kliknac prawym przyciskiem na ikonke,jesli jest taka opcja-uruchom jako administrator-to ja wybierz,moze zadziala,tak dziala na viscie i nie ma problemow

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec witam ponownie...

Po zmianie ustawień na COM 2 jest znacznie łatwiej uzyskać stabilne połączenie.Po po zmianie wartośi - 8 (odjęcie alarmu) auto nie było uzbrajane w alarm jednak zamków nadal nie udalo sie otworzyc.Po odjęciu 4 - zamka selektywnego również bez efektu a auta nawet nie dało sie zamknąc i mrugaly awaryjne.

Teraz jestem na pierwotnym kodowaniu bo może pojade do serwisu,jesli nie dam rady na dniach.

Nie chodzi mi zeby uniknac kosztow w Audi,ale uparłem sie zeby to wywalić w cholere i podłączyc inna centralke z pilotem i alarm.

Jeśli ktokolwiek ma jakies sugestie jak to zrobić - prosze pisać ...

Czy mozliwe ze otwieranie reszty zamkow odpowiada jakiś inny moduł ? Np immobiliser ? Moduł komfortu lub jakiś antynapad ?

Czy moduł komfortu to inaczej,35 moduł zamka i alarmu ?

Czy alarm ma osobny modul ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje mi sie ,zeby bylo to cos osobnego,ale wszystko jest mozliwe,prawdopodobnie to taki typ alarmu,zeby to sprawdzic,musisz znalezc centralke,powinien byc na niej symbol alarmu,linka dostales,moze cos znajdziesz,potem poodlaczaj wszystko,podlacz nowa centralke,jesli alarm byl kupiony w sklepie -powinien miec jakis schemat,bedzie latwiej go podlaczyc, no i bedzie troche grzebania,moze dasz rade podlaczyc te same przewody,wiec problem kierunkow ,syreny i centrala moze bedzie rozwiazany,nie wiem-zobaczysz jak to wyglada-bedziesz wiedziec,a jak nie chce ci sie bawic,daj zdolnemu elektrykowi,powinien dac rade

co do antynapadow i immo,to wszystko moze byc polaczone razem,ale rownie dobrze nie musi

najprostrzy antynapad,to kodowanie centrala,zeby sie ryglowaly drzwi po przkroczeniu pewnej predkosci,bardziej skomplikowane odcinaja doplyw paliwa i blokuja immo,systemow prawdobodobnie jest tyle-ile rodzajow alarmow :)

zamek i alarm wchodza w sklad modolu komfortu ,ale modol komfortu i centralny zamek,to w vagu osobne sterowniki,np.dogrywajac pilota przewaznie wchodzisz w cent.zamek,ale mozna to tez zrobic poprzez modol komfortu,

jak przeprowadzalem test alarmu ,to wchodzilem w sterownik centrala,u mnie jest seryjny,ale koles ma dokladany i tez mozna bylo przetestowac w ten sam sposob :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...