D_Y_Z_I_O Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam Panowie w tym tygodniu będę wkładał silnik AFN ze skrzynią manualną quattro zamiast mojego 2.8 AAH automat quattro. Co będzie mi potrzebne z dawcy? Pomijamy sprawy oczywiste czyli silnik i skrzynie i instalację silnika ta co jest w komorze silnika, pedały, mechanizm zmiany biegów (gałka), pompkę sprzęgłową, przewód łączący pompkę sprzęgłową z skrzynią jak też od zbiorniczka do pompki. I teraz pytania 1 dyfer wydaje mi się że też chyba trzeba bo przełożenia będą inne ? 2 czy sanki pod silnik są inne w tych silnikach też muszę zmieniać ? 3 czy jeszcze jakieś kable, przekaźniki są mi potrzebne (np. jak jest z układem od grzania świec, pedał gazu) czy może lepiej cała instalację wyciągać z dawcy tylko że dawca to anglik 4 czy chłodnice mogą być od 2.8 ? 5 czy o czymś jeszcze zapomniałem ? Bardzo będę wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki Pozdrawiam !!!
kuba84 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Tak na szybko Na pewno pas przedni z chłodnicą wody z Vki jest jest inny, żeby było dobrze należało by zaopatrzyć się w pas z 4cylindrówki wraz z chłodnicą wody, przewody klimatyzacji będą inne (jeśli auto ma klimę), sanki zawieszenia do wymiany (inny sposób mocowania łap), dodatkowo wymieniłbym serowo. Przede wszystkim najpierw zainstalowałbym ELSE i ETKĘ żeby mieć całe zaplecze informacyjne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się