D_Y_Z_I_O 0 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Witam Panowie w tym tygodniu będę wkładał silnik AFN ze skrzynią manualną quattro zamiast mojego 2.8 AAH automat quattro. Co będzie mi potrzebne z dawcy? Pomijamy sprawy oczywiste czyli silnik i skrzynie i instalację silnika ta co jest w komorze silnika, pedały, mechanizm zmiany biegów (gałka), pompkę sprzęgłową, przewód łączący pompkę sprzęgłową z skrzynią jak też od zbiorniczka do pompki. I teraz pytania 1 dyfer wydaje mi się że też chyba trzeba bo przełożenia będą inne ? 2 czy sanki pod silnik są inne w tych silnikach też muszę zmieniać ? 3 czy jeszcze jakieś kable, przekaźniki są mi potrzebne (np. jak jest z układem od grzania świec, pedał gazu) czy może lepiej cała instalację wyciągać z dawcy tylko że dawca to anglik 4 czy chłodnice mogą być od 2.8 ? 5 czy o czymś jeszcze zapomniałem ? Bardzo będę wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki Pozdrawiam !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba84 3 Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 Tak na szybko Na pewno pas przedni z chłodnicą wody z Vki jest jest inny, żeby było dobrze należało by zaopatrzyć się w pas z 4cylindrówki wraz z chłodnicą wody, przewody klimatyzacji będą inne (jeśli auto ma klimę), sanki zawieszenia do wymiany (inny sposób mocowania łap), dodatkowo wymieniłbym serowo. Przede wszystkim najpierw zainstalowałbym ELSE i ETKĘ żeby mieć całe zaplecze informacyjne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now