Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Twardy wąż łączący przepustnicę i reduktor na zimnym silniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam serdecznie Panowie. Posiadam A4 1.6 ahl z sekwencją Ostatnio borykam się z podwyższoną temperaturą płynu chłodzącego. Szperając na forum postanowiłem sprawdzić tematy instalacji gazowej. Reduktor mam podłaczony jeden wąż od przepustnicy, a drugi do chłodniczki oleju. Zauważyłrm, że wąż łączący przepustnicę i reduktor jest twardy, nawet na zimnym silniku, niema mowy nawet o zgnieceniu go palcami. Przewód reduktor-chłodniczka oleju jest miekki. Dodam, że auto nagrzewa się do 90 stopni, gaz włącza się przy 20-30 stopniach. Na ciepłym wąż robi się gorący i już dam radę go ścisnąć ( nie kamień jak na zimnym). Czy możliwe, że coś jest zapchane na tym odcinku? Do mechanika jadę dopiero w poniedziałek i się zastanawiam na co się nastawić, bo byłem przekonany, że podwyższona tempertura może być winą późno otweirającego się termostatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...