k_rozicki Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 WItam serdecznie Panowie. Posiadam A4 1.6 ahl z sekwencją Ostatnio borykam się z podwyższoną temperaturą płynu chłodzącego. Szperając na forum postanowiłem sprawdzić tematy instalacji gazowej. Reduktor mam podłaczony jeden wąż od przepustnicy, a drugi do chłodniczki oleju. Zauważyłrm, że wąż łączący przepustnicę i reduktor jest twardy, nawet na zimnym silniku, niema mowy nawet o zgnieceniu go palcami. Przewód reduktor-chłodniczka oleju jest miekki. Dodam, że auto nagrzewa się do 90 stopni, gaz włącza się przy 20-30 stopniach. Na ciepłym wąż robi się gorący i już dam radę go ścisnąć ( nie kamień jak na zimnym). Czy możliwe, że coś jest zapchane na tym odcinku? Do mechanika jadę dopiero w poniedziałek i się zastanawiam na co się nastawić, bo byłem przekonany, że podwyższona tempertura może być winą późno otweirającego się termostatu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się