Skocz do zawartości

k_rozicki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O k_rozicki

Osiągnięcia k_rozicki

0

Reputacja

  1. Miejsce mocowania amorka jest ok. Problem w tym, że nie miałem jak sprawdzić końcówki tego wahacza. Stukanie jest jak przy walniętm sworzniu, ale o 50% ciszej i tylko na prostych kołach. Nic nie czuć też na kierownicy. Zastanawiam się czy amorek nie dostał po garach. Chyba profilaktycznie zmienię te gumy na drążku i ten niepewny łącznik. Szkoda, że po badaniu i wizycie w warsztacie nic nie wyszło, a każdy mówi, żeby jeździć i czekać aż bardziej się rozsypie
  2. Witam Panowie. Dwa dni temu przeleciałem przez przejazd kolejowy i teraz odczuwam delikatne stuki na lewym przednim kole. Nie są to znaczne odgłosy. Są nieregularne, odczuwane tylko np do 40km/h, nawet na prostej w miare równej drodze, jadąc prosto. Nie czuć ich na kierownicy, stukanie podobne do stukania wahacza, ale trochę ciszej i nie pojawia się jadąc po dziurach, raczej wszystko na stałym poziomie. Byłem odrazu na diagnostyce. Dwie końcówki drążka poszły do wymiany, ale to nie rozwiązało problemu. Stukanie nie pojawia się skrecając, ani przy większej prędkości. Podejrzewałem przeguby wewnętrzne, ale stukanie jest podobne do wahacza. Pojechałem na geometrię. Okazało się, że wszystko jest sztywne, zero luzów, jedyne do czego mogą sie przyczepić to nie znaczny luz na łączniku stabilizatora. Diagnosta powiedział, ze to dopiero początki nie powinno wydawać stukania i nie daje 100%, że to jest to. Dzisiaj byłem u znajomego mechanika (na początku nie powiedziałem o diagnostyce), odrazu powiedział, że na 80% to ten łącznik stabilizatora, a nawet może być tuleja na stabilizatorze. Z góry dziękuje za sugestie. Ok leżąc po samochodem mogę ręką ten łącznik śmiało wychylać na lewo i prawo. Podważając widać śruby na tym łączniku znacznie się wychylają.praktyzcnie gdyby nie guma to mogły by opierać sie o obudowę. Nieudało mi sie wyczuć jakiegoś skoku, jak to bywa przy sworzniach wahacza. Tyle co dałem rade sprawdzić na seryjnym lewarku. Z drugiej strony jest już sztywniej.
  3. Pod siedziskiem? Lipa jest bo niewiem jak wtedy kanapa zejdzie z rygla.
  4. Witam Panowie. Czy jest jakiś sposób, żeby zdemontować oparcie tylnej kanapy w avancie. Mam ją dzieloną i ta większa część niechce się odblokować z rygla. Jak ciągna ze ta rączkę to ten mały płaski plastik podchodzi do góry, ale kanapa nie puszcza. Wcześniej było w ok, trochę ciężej się zamykała. Teraz potrzebowałem ją złożyć i wałek, nie ma opcji. Chcę ją zdemontować jak będzie cieplej, bo teraz w mrozy wyszło, że amorki chyba do wymiany, bo trochę tłucze z jednej strony. Teraz myślę, że odrazu naprawię ten zamek tylko jak kanapę zdemontować, chyba, że da radę to odblokować.
  5. Sprawa wygląda następująco: reduktor dobity puszcza podciśnieniem gaz w kolektor, dwa wtryski leja jak strzykawki, do tego na reduktorze wyciek płynu chłodzącego (obwiniałem chłodniczkę oleju, a to chyba po wężach z reduktora ciekło). Noi reasumując prawie 1000 za wymianę wadliwych części oraz komentarz, że instalacja wygląda jakby nigdy nie była serwisowana, w sensie wymieniane filtry np. Reduktor ponoc w środku był niesamowicie zabrudzony syfem. Co najlepsze regularnie co 15 tys jeździłem na serwis, a instalacja zrobiła 60tys km. Pozdrawiam.
  6. Ok, a nieszczelne wtryski, wiadomo może być jeden lub dwa, czy da radę to czyścić, czy poproatu do wymiany? Jak wygląda z reduktorem? Duże są to koszty? Mogę rpzez jakiś czas śmigać i go wyłączać na benzynę przed dłuższym postojem?
  7. Ok dane z książki serwisowej: Reduktor BRC: Genius Zbiornik typ: Stako 225 Wielozawór typ: Europa 2 Inny typ: Sequent 24 Instalacja jest już po gwarancji, ale serwisowana co 15 tys. Pewnie bez wizytu u gazownika si enie obejdzie, tym bardziej ze pogoda na grzebanie pod maska też nie bardzo. PRosiłbym o jakieś wskazówki, żeby w razie czego mi nie wymienili całej instalki
  8. Witam serdecznie. Wiem, że taka sytuacja jest dziwna, ale mam problem z odpaleniem samochodu jak jest włączona instalacja lpg. Jest to sekwencja, więc oficjalnie powinno odpalac tak samo przy wyłączonej jak i aktywnej, bo zawsze odpala na benzynie. Po wyłączeniu instalacji, samochód pali normalnie nie ma problemów po nocy na mrozach. Jak zostawię np. zgaszony przy aktywnej instalacji, wtedy np. załapuje już po dotknięciu kluczyka, ale nie równo, a czasem muszę krecić długo tak jakby pompka nie podawała ( kręci normlanie i zaczyna przyspieszać i załapuje). Zastanawiam się czym to może byc spowodowane. Ogólnie nie mam z instalacją wiekszych problemów jak tylko to odpalanie. Wygląda to tak jakby przy aktywnej instalacji pompka paliwa działa nie poprawnie. Zmieniłem czujnik temperatury, ale bez zmian. Problemu wielkiego nie ma bo jak chce postawić samochód na dłużej to wyłaczam na benzyne, ale sekwencja w sumie nie do takiego użytkowania służy. Jest jakiś przekaźnik który np. na aktywnej instalacji nie załącza benzyny? Miał ktoś taką przypadłość? Co o tym myślicie? Dodam, że instalacja brc, wtryski mam niebieskie, a listwa chyba mtm. Gdzieś mi się nazwa stag przewinęła, ale jutro sprawdzę w książce.
  9. WItam serdecznie Panowie. Posiadam A4 1.6 ahl z sekwencją Ostatnio borykam się z podwyższoną temperaturą płynu chłodzącego. Szperając na forum postanowiłem sprawdzić tematy instalacji gazowej. Reduktor mam podłaczony jeden wąż od przepustnicy, a drugi do chłodniczki oleju. Zauważyłrm, że wąż łączący przepustnicę i reduktor jest twardy, nawet na zimnym silniku, niema mowy nawet o zgnieceniu go palcami. Przewód reduktor-chłodniczka oleju jest miekki. Dodam, że auto nagrzewa się do 90 stopni, gaz włącza się przy 20-30 stopniach. Na ciepłym wąż robi się gorący i już dam radę go ścisnąć ( nie kamień jak na zimnym). Czy możliwe, że coś jest zapchane na tym odcinku? Do mechanika jadę dopiero w poniedziałek i się zastanawiam na co się nastawić, bo byłem przekonany, że podwyższona tempertura może być winą późno otweirającego się termostatu.
  10. Panowie czy termostat może otwierać się za późno? Na kanale wahają mi się temperatury od 97 nawet do 102. Czasem wąż dolny jest zimny, a czasem przy 100 dodam gazu i zaczyna jakby robić się ciepły. Rok temu wkłądałem wahlera na 87 stopni, więc oficjalnie te temparatury powinny być niższe, a tu ten wąż jest zimny czasem przy 100 w trasie.
  11. Kolega Robert napisał parę postów wyżej, że na lpg temperatura silnika potrafi delikatnie podskoczyć. U mnie temperatura na kanale waha się od 94 do 102. Czasem te wahania są wolne, a dzisiaj przy 10 stopniach na zewnątrz wahają się od 97-99. Jeśli chodzi o dolny wąż zauważyłem, że temperatura na kanale 49 może wskazywać 99-100 a wąż zimny, dodaję wtedy gazu i widać jak temperatura momentalnie zaczyna spadać do 96-97 i czuć jak wąż robi się ciepły. Podczas jazdy i takich warunkach jakie mamy n a zewnątrz pęd powietrzą chłodzi płyn i najwidoczniej termostat nie musi się otwierać. Jeśli jednak na postoju przy wyłączonym ogrzewaniu, wskazówka rośnie, a jest ciągle zimny, ja bym obstawił, że się nie otwiera. W temacie wspomniane było, że wskazówka na liczniku stoi na 90, a w rzeczywistości temperatura może wahać się w zakresie od 87-102, dlatego takie różnice na kanałach. Ja bym zoabczył jak podczas postoju wskoczy ci na klimatroniku wysoka temperatura 96-98 podkręć obroty i trzymaj wąż może poczujesz. Jesli wąż jest zimny, a silnik się przegrzewa to raczej termo do wymiany.
  12. Dokładnie tak było i latem i dzisiaj przez chwilę, ale 94 stopnie chyba pod maską?
  13. No właśnie trochę w tym problem, że na dniach nie dam rady tego ogarnać, bo mechaniorem nie jestem, a dojście tam słabe żeby pod chmurką zdejmować. Postaram się to jakoś rozwikłać.
  14. No właśnie nie, ale patrząc na zdjęcia w intercarsie widać, że ten króciec co idzie do tego węża, ma kawałek rurki prostej, później sie poszerza w kształ stożka i ma ten kołnierz na spinkę. W Aso poweidzieli, że wąż w całości. Ten króciec wygląda tak na stronie intercarsu, ale przewodów nie mają.
  15. Tak po lifcie... Rocznik 1999 modelowy 2000. Silnik ma mieć AHL, bynajmniej rozrząd pod taki kupiłem bo z nadwozia tak wynikało i z obudowy na rozrządzie, bo na bloku nie znalazłem. Zauważyłem, że dużo połaczeń w ukłądzie chłodzenia jest zmienionych na opaski skręcane. Kto wie może głowica zmieniona. No właśnie chodzi oto, że mam jak w ALZ, ale czy da radę w tym wężu np wymienć oring lub jakoś mu pomóc w uszczelnieniu czy porpostu do wymiany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...