Jump to content
IGNORED

[B5 AHL] Twardy wąż łączący przepustnicę i reduktor na zimnym silniku.


k_rozicki

Recommended Posts

WItam serdecznie Panowie. Posiadam A4 1.6 ahl z sekwencją Ostatnio borykam się z podwyższoną temperaturą płynu chłodzącego. Szperając na forum postanowiłem sprawdzić tematy instalacji gazowej. Reduktor mam podłaczony jeden wąż od przepustnicy, a drugi do chłodniczki oleju. Zauważyłrm, że wąż łączący przepustnicę i reduktor jest twardy, nawet na zimnym silniku, niema mowy nawet o zgnieceniu go palcami. Przewód reduktor-chłodniczka oleju jest miekki. Dodam, że auto nagrzewa się do 90 stopni, gaz włącza się przy 20-30 stopniach. Na ciepłym wąż robi się gorący i już dam radę go ścisnąć ( nie kamień jak na zimnym). Czy możliwe, że coś jest zapchane na tym odcinku? Do mechanika jadę dopiero w poniedziałek i się zastanawiam na co się nastawić, bo byłem przekonany, że podwyższona tempertura może być winą późno otweirającego się termostatu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...