k_rozicki 0 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Witam Panowie, mam pytanie czy orientujecie się czy w sklepach dostanę wąż powrotu z nagrzewnicy. Mam silnik 1.6 AHL i ten wąż powinien wchodzić na krociec z opaską zaciskową, a z niewiadomych mi przyczyn mam króciec z tym zakończeniem na spinkę ( niewiem jak to nazwać) wygląda jak w silniku ALZ. Mam na tym kroćcu mały wyciek. Kropla płynu mi się zbiera, czasem pocieknie. Będę prawdopodobnie wymieniał cały ten króciec i wszystkie oringi pod czujnikiem bo chcę ten wyciek zlikwidować. Czy orientujecie się czy da radę wymienić oring w tym wężu, bądź np jakoś go uszczelnić lub inaczej zamontować ten przewód. Nowy wąż kosztuje 90zł w ASO, a niedługo może będę mial wymiane termostatu i licząc wszystko (płyn króciec, oringi) wyjdzie w cholere kasy. Oczywiście jeśli będzie trzeba to wymienie, ale narazie się chciałem poradzić czy ktoś miał może taki problem. Z góry dzieki za pomoc i sugestie. Poniżej wklejam zdjecia z etki. Króciec jaki powinien być i zaznaczone miejsce podłączenia tego przewodu. Króciec, który mam i łaczenie, które jest. Wąż z który mi przecieka przy króćcu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBERT 7 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Masz to autko po lifcie ? Bo to , że 99 r. niewiele mówi Jeżeli po lifcie , to najprawdopodobniej masz tak jak w [ALZ] ,i [ANA] Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_rozicki 0 Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 Tak po lifcie... Rocznik 1999 modelowy 2000. Silnik ma mieć AHL, bynajmniej rozrząd pod taki kupiłem bo z nadwozia tak wynikało i z obudowy na rozrządzie, bo na bloku nie znalazłem. Zauważyłem, że dużo połaczeń w ukłądzie chłodzenia jest zmienionych na opaski skręcane. Kto wie może głowica zmieniona. No właśnie chodzi oto, że mam jak w ALZ, ale czy da radę w tym wężu np wymienć oring lub jakoś mu pomóc w uszczelnieniu czy porpostu do wymiany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBERT 7 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 A w tym krućcu jest jakiś oring ? W ETKA go nie widać Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_rozicki 0 Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 No właśnie nie, ale patrząc na zdjęcia w intercarsie widać, że ten króciec co idzie do tego węża, ma kawałek rurki prostej, później sie poszerza w kształ stożka i ma ten kołnierz na spinkę. W Aso poweidzieli, że wąż w całości. Ten króciec wygląda tak na stronie intercarsu, ale przewodów nie mają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBERT 7 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Wyjmij wąż i sprawdź czy wewnątrz krućca jest oring ( inaczej się nie dowiemy ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_rozicki 0 Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 No właśnie trochę w tym problem, że na dniach nie dam rady tego ogarnać, bo mechaniorem nie jestem, a dojście tam słabe żeby pod chmurką zdejmować. Postaram się to jakoś rozwikłać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROBERT 7 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Jak chcesz zaoszczędzić płyn to najpierw ze zbiorniczka wyrównawczego spuść go ile się da jakimś tam wężykiem do pierwszego lepszego pojemniczka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malinowyqtp 0 Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Witam ten wąż 3a powinien być w całosci ??? bo ja mam łączony ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now