Skocz do zawartości

Malinowyqtp

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Malinowyqtp

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Ozorków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Malinowyqtp

0

Reputacja

  1. Szkoda ze ty tylko jesteś aktywny ;/.. co kilka głów to nie jedna .
  2. TAM ZA GLOWICA WYMIENIALEM WEZA CALEGO I KRUCCIEC JEST METALOWY A LECI JAKBY Z KOMORY TAM GDZIE JEST AKUMULATOR LECI CENTRALNIE POD SZYBA NA SKRZYNIE TAM Z TYŁU NIEWIEM CO MAM ROBIC MECHANIKA NA GLOWE KAPALO I NIE MOGLI ZLOKALIZOWAC JAK JEST ZIMY TO LECI9 JAK SIE ROZGRZEJE TO NIE LECI CISNIENIE POD GLOWICA ok BO SPRAWDZALI
  3. Kolego już znalazłęm waż był łączony pomiedzy silnikiem a nagrzewnica w połowie ktoś go łączył i tam się sonczyło ^^ Odświeżam temat auto trafiło na warsztat okazało się że leciało z termostatu i 2 krućcy przez 7 dni było wszystko okey ale od nowa leci gdzieś mokra jest skrzynia biegów i i przekładnia kierownicza z czego może tam lecieć?? pomocy bo mi sił brak nie zarobie na płyn chłodniczy.. .
  4. Odświeżam temat auto trafiło na warsztat okazało się że leciało z termostatu i 2 krućcy przez 7 dni było wszystko okey ale od nowa leci gdzieś mokra jest skrzynia biegów i i przekładnia kierownicza z czego może tam lecieć?? pomocy bo mi sił brak nie zarobie na płyn chłodniczy.. .
  5. TZn objawy są takie ze jak jest gorący plyn to niby go jest mniej ale jak odkrence korek to wraca plynu do normy ale obserwuje stan i plyn był zalany na MAx a jest juz poniżej minimum Jest nowy zbiornik i nowy korek W zbiorniku jest czysto ale zauwazylem taki bialy nalot na tafli tego plynu jakby się lekko pienił czy cuś OLej w normie plyn czysty takto korek i zbiornik nowy wąż ktory ciekł nowy dodam jeszcze ze spuszcalem stary plyn i zalewem nowym i nie wiem czy jest dobrze odpowietrzony układ bo jak daje gazu pulsacyjne to słysze w kabinie jak płyn się przelewa.. Już niemam siły...
  6. TZN To wszystko dzieje się na nowym korku i zbiorniczku wiec nie wiem kupic 2 Korek ???? podejrzewam ze korek nie wypuszcza powietrza i przelewa mi plyn bo kruciec przelewowy jest caly czas jakby wilgotny jeszcze jedno dodam ze Jak dodaje gazu pulsacyjnie to slysze ze sie przelewa woda a nie wiem jak już odpowietrzyc takim zawansowanym samoukiem nie jestem czytalem ze albo przez zbiornik nagrzac odkrencic i gazować albo ze sunac warz od nagrzewnicy bo na tym wezu jest taka małą dziurka i niby tym mam odpowietrzyc???>>>
  7. Skoro jak popuścisz korek wszystko jest ok.to wina zaworka w korku. Korek Nowy wraz z zbiornikiem..
  8. Mam takie same Objawy tylko ze mi na zimnym lekko Kopci pozniej przestaje a po przejechaniu z max płyn spadł ponad minimum korek i zbiorniczek nowy ??? co jest nie tak ???
  9. Mam Taki sam OBi Mam taki sam Obiaw jak TY identyczny wymieniłęm zbiornik wymieniłęm na nowy korek i wąż górny mega twardy jak popuszcze korek lekko to w tedy wszystko robi się miękkie co wydiagnozowałeś???
  10. NO tak tylko Centralny nie dziala nawet jak z grota otwierasz ani z środka auta jak otwierasz ani z pilota ten sam eefekt MOtyla dzwięk .
  11. Czyli ta Pompa Będzie u mnie działać ?nie bedzie trzeba jej dodawać czy cuś czy lepiej starą naprawić???? Wszystko mi działą oprócz zamykania drzwi. Czyli ta Pompa Będzie u mnie działać ?nie bedzie trzeba jej dodawać czy cuś czy lepiej starą naprawić???? Wszystko mi działą oprócz zamykania drzwi.
  12. Witam Ja mam Kluczyk 4D0.837.231 pomapa 8L0 862 257 G CZY Ta pompa będzie pasować?? poniżej bo zastanawiam się nad kupnem Pan mowil ze jest z wersi RS. Oczywisice sugerowac onumerowaniem 257 G czy tymi czarnymi też pod spodem . - http://olx.pl/oferta/pompa-centralnego-zamka-audi-a3-a4-a6-nie-wysylam-CID5-ID8Dmgw.html
  13. Witam ten wąż 3a powinien być w całosci ??? bo ja mam łączony ...
  14. Witam Serdecznie i od razu przepraszam za założenie nowego tematu ale nie moge znaleść nic co by mnie oświeciło Wiec tak, pewnego dnia wyjeżdzając do pracy zapaliła mi sie kontrolka płynu chłodniczego standardowa wysiadam patrze a tam pusto wiec dolewam wody za 5 dni znowu pusto napisze co zauważyłem: Pierwsze co zauwazyłęm jak wkłądając butelkę do zbiornika i uzupełnialem wodę woda przelewałą sie tym kruccem 2 cm (wody nie wybijało z zbiornika i nic nie szło przelewem} wszystko szło do środka. Obczaiłem tylni kruciec od glowicy sucho obczailem weze do chłodnicy sucho obczailem trujnik kolo filtra oleju sucho podłoga w aucie słucha a płyn jak ubywał tak ubywa woda w zbiorniczku wyrónawczym czysta zero jakich bąbli osadu itp olej na bagnecje sie zgadza jest 3/4 ale zawsze jak odkręncam korek od zbiorniczka wyrównawczego mega syczy i zawsze skrapla się tym kruccem ogrzewanie ust, na Hi parzy w twarz zawsze dolewam tylko tyle co z zbiornika ucieka Nie wiem co dalej robić nie wiem gdzie szukać idzie zima a ja mam wodę w układznie... Panowie Pomóżcie . Dnia dzisiejszego zauważyłem żę woda sie rozgrzałą do 90 stopni chwile pozniej wsiadłem do auta a tam 70 stopni wiec nie wiem co jest pinć Ja obstawiam ze korek jest do d*py i przez to rozszczelnił się zbiorniczek wyrówanwaczy ponieważ jak jest pusto w zbiorniczku i przejade troche to pompa zaczyna przelewać wode do zbiornika i zakrywa lekko czujnik i kontrolka gaśnie a wody jest w zbiorniczku na dnie .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...